Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det provoserer meg STORT at VP, og flere andre involverte i de 2 konkursene, har kjøpt seg nye boliger i det siste.
De kjører den ene butikken etter den andre i grøfta, men har alikevel råd til å kjøpe seg hus!
Og VP viser fram og skryter på bloggen...
At de ikke skammer seg. Med tanke på mennesker som har tapt masse penger på luftslottene deres...

Dette, i tillegg til den ukontrollerte eksponeringen av små 3.personer på blogg og IG, gir meg en veldig dårlig smak i munnen!
Og fansen hyller henne for hvor sterk og flott og fantastisk hun er, og for alt hun får til...

Lurer på om det faktum at SbN er konkurs i det hele tatt vil bli nevnt...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

@Navigasjon Hun går sikkert med hevet hode. Noe annet har hun ikke vett på. Husk ar det er alle andre det er noe galt med, og ikke henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syns er helt på trynet, er at hun ikke har skrevet noenting om konkursen. Hun forlot skipet når det begynte å synke for flere mnd siden og har ikke nevnt SBN siden. Hun kan bortforklare så mye hun vil, sannheten er at det var hun som ville starte SBN og hun var så stolt over "babyen" sin helt frem til det begynte å gå dårlige med salg og regningene hopet seg opp. Da var det plutselig ikke hun som var ansvarlig lengre og hun gikk stille ut.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dama eier ikke skam! Hvorfor er det ingen av fansen hennes som lurer på hva som skjedde med SBN??? De kjøper jo rått alt hun skriver (eller ikke skriver...) som det mest naturligste! Driver selv en liten bedrift, og hadde jeg kjørt den i grøfta, hadde jeg som 1. prioritet sørget for at ingen andre enn meg ble skadelidt! Jeg hadde ALDRI kjøpt og pusset opp et hus for penger jeg kunne betalt tilbake til leverandører som hadde tro på meg underveis! Det er så respektløs at jeg har ikke ord! Jeg hadde gjort ALT jeg kunne for å "renvaske" meg selv...selv om jeg måtte ha brukt private midler. Er en eier på papiret, så er en eier!En eier skal ta ansvar! At Millemoi fremdeles samarbeider med Camilla sier mye om deres firma, og er en av grunnene til at jeg ikke tar inn varer fra dem! Her lukter det svindel lang vei og jeg håper Camilla er ferdig med å leke butikk nå!

Endret av RaraAvis78
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 15.9.2016 den 9.55):

Det jeg syns er helt på trynet, er at hun ikke har skrevet noenting om konkursen. Hun forlot skipet når det begynte å synke for flere mnd siden og har ikke nevnt SBN siden. Hun kan bortforklare så mye hun vil, sannheten er at det var hun som ville starte SBN og hun var så stolt over "babyen" sin helt frem til det begynte å gå dårlige med salg og regningene hopet seg opp. Da var det plutselig ikke hun som var ansvarlig lengre og hun gikk stille ut.

Ekspander  

Hun har vel per definisjon ikke forlatt skipet egentlig. Selvom hun vel har sagt hun er ute. For hun er fortsatt styremedlem i SBN og har prokura. (Det har ikke vært endringer i styresammensetning etter oppstart i det heletatt......) + at hun er aksjonær og eier 25% av selskapet.

Endret av *Emma*
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkheten har ingen grenser der  i gården.
Dyre merkeklær, LV-vesker og til og med håndklærne på badet er luksusmerker. Nye møbler, nytt hus, friske blomster hver uke, mat fra Meny, skjønnhetsbehandlinger, hårextensions osv.. Og foreldrene med ny diger kåk som pusses opp.

Etter å ha tigget kundene sine om å handle for å 'berge' arbeidplasser i SbN, så betalte de ikke regningen på noen hundrelapper til posten en gang.

Og de som ikke 'hyller' (forbannet oppbrukt og feilbrukt ord) henne, nei de er bare misunnelige må dere skjønne. Hun er jo så sterk og flink.

Endret av Kragebein
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beleilig at hun stengte for kommentarer på bloggen for noen dager siden...

Noen som følger henne på IG burde konfrontere henne ang konkursen!
Damen bør ikke få "dø i synden"!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigasjon skrev (På 15.9.2016 den 11.47):

Det var hennes ord.....

Ekspander  

Ja, hvem vet. Hvis alt liksom var klart, så er det jo litt rart at man ikke finner en ny dag, evt tar det på etterskudd. Men som så mye annet så er det jo aldri godt å si hva som er sant eller ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C hadde leilighet. Ingen fare for å bli kasta ut derifra, i følge ho sjølv skulle ho jo bu der lenge. Så begynner det å gå dårlig med SbN, og plutselig har ho kjøpt seg rekkehus, og flett ny bil. Seriøst. Hvis butikkdriften går så dårlig bør ein prioritere heilt annleis! Du kjøper ikkje hus og ny bil når du har gjeld oppover øyrene, du prøver å redde stumpane, i det minste å gjere opp for seg. Dette må det vere liv å påpeke uten å bli beskyldt for å vere "ond". Brukerdebatt treng vi ikkje her i den..

Anser det heller det å påpeike overeksponering og drittslenging om tredjepart i ein situasjon der ein kun får presentert den eine sida som hets. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine

Ser at artikkelen er lagt ut i dag. Får virkelig håpe at jenta vinner saken! I den saken var det snakk om "bare" 700 nettvenner, og C har over 40 000 følgere bare på IG!  Og har på 3 uker lagt ut nærmere 100 bilder! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en kritisk kommentar til CØ på instagram der jeg kom med spørsmål om konkursen,  folk som har mistet penger pga dette, hennes mulighet til å kjøpe hus, ha bil, etc + utlevering og eksponering av nyfødt barn. Det tok SEKUNDER, maks 3 eller 4 før jeg var blokkert. Imponerende av en småbarnsmor å være så dedikert til instagram.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  elisaday skrev (På 15.9.2016 den 18.21):

Jeg skrev en kritisk kommentar til CØ på instagram der jeg kom med spørsmål om konkursen,  folk som har mistet penger pga dette, hennes mulighet til å kjøpe hus, ha bil, etc + utlevering og eksponering av nyfødt barn. Det tok SEKUNDER, maks 3 eller 4 før jeg var blokkert. Imponerende av en småbarnsmor å være så dedikert til instagram.

Ekspander  

Med tanke på hvor mange bilder hun legger ut der i løpet av en dag, så er det ikke så overraskende ;) Hun bruker mer tid på sosiale medier enn på noe annet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uansett eierne av en bedrift som er ansvarlige ved en konkurs, ikke den/de ansatte. CØ eide  25% av SbN og satt dessuten i styret med prokura/fullmakt til å inngå avtaler på vegne av bedriften. Man trenger forøvrig ikke bruke mer en noen sekunder på å finne informasjonen i offentlige registre over aksjeselskap (og det siste der var ikke adressert til deg @Janice73)

Endret av Capri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det moderert her mens jeg skrev, så alt ble borte. Men ok. Lillesøs diskuterer denne bloggeren med en venninne over Skype, jeg overhører samtalen og fant frem til screenshots de snakket om. Kritikken er fjernet.

http://bildr.no/view/eVNjckN2

http://bildr.no/view/WHNyNE1t

Dere er underholdende. :popcorn:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...