Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette uke-for-uke opplegget er rett å slett helt sykt. Hadde hun vært 15 år så kunne jeg kanskje forstått det, men dette er snakk om en voksen dame! 

Hun fremstår som ekstremt umoden, og jeg finner det merkverdig at ingen griper inn. Galskap fra ende til annen denne utleveringen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby post på bloggen orker jeg ikke lese. Jeg synes og det er en smule rart når foreldre skriver på vegne av sine barn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig ikke ord for den informasjonen som C legger ut( HELE TIDEN også) på bloggen og på IG. Det er som en bilulykke... Hun fremstår som lite intelligent og veldig umoden. Ikke godt å si om det er pga dette hun føler behov for den konstante eksponeringa eller om det er pga penger. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pistasjnøtt
  neiognei skrev (På 14.9.2016 den 11.00):

Det er faktisk noe jeg inviterer meg selv til middag til noen i den eldre generasjonen, for å få, sånn innimellom. Nostalgisk mat da gitt. Pleide å være luksusmat, ja til og med bryllupsmat, før i tiden.

Er det så teit mat det altså? Ukult liksom? Type passė?

Er du tretten år gammel? Er du sånn som sier æsj når noen har makrell i tomat på brødskiva også, eller?

Ekspander  

Sa ikke at det et teit. For meg er det bare litt 80-talls.

Trodde oppriktig ikke det var noen som spiste det lenger. Beklager at jeg tydeligvis tråkket noen på tærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 14.9.2016 den 16.14):

Og nå står tomta hennes klar....enda mer flytting?

Ekspander  

Nei, hun refererer til at partiet foran inngangsdøra til rekkehuset skal brosteinlegges

Endret av Oz-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 14.9.2016 den 16.14):

Og nå står tomta hennes klar....enda mer flytting?

Ekspander  

Tror hun mener at huset hennes er klar for oppussing utvendig. Skulle vel gjøres noe med gårdsplassen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (På 14.9.2016 den 13.48):

Baby post på bloggen orker jeg ikke lese. Jeg synes og det er en smule rart når foreldre skriver på vegne av sine barn.

Ekspander  

Var 18 da jeg fikk mitt første barn, og da skrev jeg undertekster til bildene i babyalbumet på denne måten. Nå er det bare litt morsomt og flaut å se tilbake på, men det var også leeeenge før blogg i det hele tatt var et ord, og som sagt - i et privat fotoalbum. 

Nå ligger også det berømte gulpebildet på bloggen, sånn til fritt innsyn for absolutt alle.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig vekslende på å være enig i det som blir skrevet her og tildels syns jeg en del av kritikken her inne blir i litt overkant unødvendig.  Men det hun driver med nå og de bildene hun legger ut er så utrolig lite greit! Jeg orker ikke følge henne mer og håper virkelig noen kan gi henne en liten skjennepreik og at hun slutter med dette.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyher skrev (På 14.9.2016 den 16.29):

Tror hun mener at huset hennes er klar for oppussing utvendig. Skulle vel gjøres noe med gårdsplassen også?

Ekspander  

Aha misforstod den. Tenkte nå skulle hun i gang med husbygging på tomta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne31 skrev (På 14.9.2016 den 18.50):

Og da var style by Norway slått konkurs. Spennende å se om det blir noe prat om det... 

Ekspander  

Se der ja.. Kan jeg spørre om noen vet hvorfor man blir slått konkurs når likvidtetsgrad, lønnsomhet og soliditet er på tilfredsstillende og god? Er det ikke oppdatert, eller kan man egentlig ikke lese ut fra dette?

Tidligere firmaer jeg har sett på proff som går konkurs har hatt røde ringer der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, omtale av barn, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristanna skrev (På 14.9.2016 den 18.54):

Se der ja.. Kan jeg spørre om noen vet hvorfor man blir slått konkurs når likvidtetsgrad, lønnsomhet og soliditet er på tilfredsstillende og god? Er det ikke oppdatert, eller kan man egentlig ikke lese ut fra dette?

Tidligere firmaer jeg har sett på proff som går konkurs har hatt røde ringer der.

Ekspander  

Veldig enkelt forklart kan du se at ved utgangen av 2015 så har de kortsiktig gjeld på 400.000. kr hvor 100.000 er til myndighetene (mva, arbeidsgiversvgift) kortsiktig gjeld betyr at det skal betales tilbake relativt raskt, typisk leverandørgjeld(ubetalte regninger). Motsatt kan du se at kundene skylder nesten 300.000. Det vil si at om alt dette blir betalt inn fort, så er selskapet likevel 100.000 i minus likviditetsmessig. Om varelageret som er som er vurdert til 200.000 er stylebynorway puter og pledd som ikke har blitt solgt, så skal det ikke lang tid før bankkontoen er tom og de som venter på penger begynner å purre.

dette trenger ikke slettes @Kragebein, det er ikke spekulasjoner, men en rask og enkel analyse av offentlig tilgjengelig informasjon som gjelder et AS, ikke en privatperson. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og årsinntekt på 1,2 MNOK blir fort redusert om en veldig god kunde begynner å handle i andre nettbutikker.....

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristanna skrev (På 14.9.2016 den 18.54):

Ekspander  

Proff er ikke oppdatert på annet enn årsregnskap. Det er mange måneder siden forrige årsregnskap. De har vært ratet som insolvent i flere måneder nå. 

De har meldt oppbud denne gangen også, da er det de selv som gjør det. Enda et familiemedlem med konkurs på merittlisten. Det er noe å slekte på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...