Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo bare trist å se at hun ikke vil ha denne første tiden for seg selv og sine nærmeste...en helt spesiell tid hun aldri får tilbake, og så deles den med titusenvis av ukjente følgere...

Og personvernet til lille jenta? Jeg skulle virkelig ønske at det fantes lover og regler slik at barn ikke ble utsatt for en slik eksponering som vi ser her. Dette er overtramp til tusen, og igjen ser vi en blogger som kun tenker: meg, meg, meg, MEG!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger ikke CØ på Instagram, og tenker heller ikke å anmode om det. Dersom det er riktig hun har lagt ut en rekke sensitive bilder på villapaprika-kontoen som hun har lukket etter å ha oppnådd 44.500 følgere, mener jeg det er betenkelig.  

Dersom hun definerer den som beskyttet og privat ved lukke den, ja vel...i beste fall naivt.

Det overrasker meg dessverre ikke, men det er tankevekkende. Håper virkelig bloggen skjermes for nyfødtbilder. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksploderer I stolthet??? Rart utrykk. Nå bør hun snart gi seg med all den eksponeringen av den nyfødte. Holder vel med 1 bilde,om hun absolutt skal vise henne frem. 

Men over til noe helt annet, noen som vet hva som skjedde med SbN? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Emilim skrev:

Eksploderer I stolthet??? Rart utrykk. Nå bør hun snart gi seg med all den eksponeringen av den nyfødte. Holder vel med 1 bilde,om hun absolutt skal vise henne frem. 

Men over til noe helt annet, noen som vet hva som skjedde med SbN? 

SbN står nå registrert med godkjent regnskap for 2015. En enkel analyse:  små marginer, går såvidt i pluss.  Leverandørgjeld  og offentlige avgifter (f.eks. mva) tilsvarer kundefordringer og halve varelageret. Sleit de med å få inn penger for det de solgte, samtidig som varene på lager ikke var attraktive, er det grunnen til at de sleit med å betale leverandørene. 

Tipper de fremdeles har et varelager, men at de har klart å få inn kundefordringer, sikkert skutt inn noe selv og fått betalt leverandørene. Og lar selskapet sove til CØ er klar igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel i en veldig stor lykkeboble om dagen (unner henne det) og tenker kanskje ikke så mye over det; men hadde jeg regnet meg som Norges største interiørblogger og ikke engang blitt nevnt i Kamilles store interiørutgave så hadde jeg blitt bekymret. Hun er heller ikke nevnt der i kategorien med 10 store å følge på interiørfronten på Instagram. 

Hun må snart slutte å omtale seg selv som Norges største interiørblogger!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Veslefrikk skrev:

Hun er vel i en veldig stor lykkeboble om dagen (unner henne det) og tenker kanskje ikke så mye over det; men hadde jeg regnet meg som Norges største interiørblogger og ikke engang blitt nevnt i Kamilles store interiørutgave så hadde jeg blitt bekymret. Hun er heller ikke nevnt der i kategorien med 10 store å følge på interiørfronten på Instagram. 

Hun må snart slutte å omtale seg selv som Norges største interiørblogger!

Enig. 

Selvfølgelig er hun ikke nevnt der. Stilen hun kjører er fullstendig utdatert og harry.. Leser ikke bloggen fast og har ikke fått med meg "dramaet", har heller ingen formening om det. Men rent interiørmessig synes jeg ikke hun har peiling i det hele tatt! 

(Forøvrig ønsker jeg henne hell og lykke fremover, og håper hun går en fin tid imøte.) 

Endret av _Malene
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av dama eller interiøret hennes, men en utrolig søt baby har hun i alle fall klart å lage! Nydelig liten jente♡ Ønsker henne alt godt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby Camilla! Søt er hun!

2 døgn gikk det før både babyen og storesøsknene var avbildet på bloggen.
Veldig trist at hun har gått tilbake på det hun skrev for noen uker siden!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var bilder kommet på bloggen også. CØ er selvsagt lykkelig og hormonell, men tenker nok ikke godt nok over hvilke bilder hun legger ut. 

Jeg håper vi får en offentlig debatt i Norge om rettsvern for umyndige mot eksponering på Internett. Dette gjelder ikke bare CØ. 

Og skal vi kalle en spade for en spade, så er det nettopp denne eksponeringen som skaper klikk og inntekt. Umyndige blir derfor en inntektskilde og salgsobjekt. En farlig sti å begi seg inn på, fordi det er inntektsgrunnlaget. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Friluftsdame skrev:

Så var bilder kommet på bloggen også. CØ er selvsagt lykkelig og hormonell, men tenker nok ikke godt nok over hvilke bilder hun legger ut. 

Jeg håper vi får en offentlig debatt i Norge om rettsvern for umyndige mot eksponering på Internett. Dette gjelder ikke bare CØ. 

Og skal vi kalle en spade for en spade, så er det nettopp denne eksponeringen som skaper klikk og inntekt. Umyndige blir derfor en inntektskilde og salgsobjekt. En farlig sti å begi seg inn på, fordi det er inntektsgrunnlaget. 

Enig! Når foreldre ikke skjønner hva barnas beste er må loven inn beskytte barna i stedet. Slik det er nå blir mange bloggbarn ofret for klikk og penger. Og nei det gjelder ikke bare CØ, selv om hun kommer høyt opp på værstinglisten. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske merkelig at "Norges største interiørblogger" ikke blir nevnt med et ord i media ang barnefødsel... :fnise: Skal vedde lillefingeren min på at når CBE og MTM føder så vil det bli oppslag både her og der. Kanskje på tide å innse at du er yesterdays news, Camilla?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FruGlad skrev:

Det er ganske merkelig at "Norges største interiørblogger" ikke blir nevnt med et ord i media ang barnefødsel... :fnise: Skal vedde lillefingeren min på at når CBE og MTM føder så vil det bli oppslag både her og der. Kanskje på tide å innse at du er yesterdays news, Camilla?

Det ble skrevet en artikkel på Side2, men de er vel arbeidsgiverne hennes, så det teller kanskje ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Skvatt litt da jeg gikk inn på bloggen og leste "Jeg er i himmelriket." 

Som om noe hadde gått galt eller noe? Men så er mora i himmelriket, så hadde forstått det bedre med et utropstegn bak enn et punktum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke instagram, så rett meg om jeg tar feil, men; siste bilder på bloggen ser ut til å ha blitt tatt i putehelvete. Hun har jo sagt at hun skulle bo hos foreldrene første tiden. Men ingenting er jo bedre enn at hun klarer seg selv, i sitt eget hjem og heller får hjelp der til praktiske ting. 

Forresten, vet ikke hva jeg vil med dette. Ingenting blir jo noengang som det blir beskrevet i første eller andre omgang. Ikke noe vits å påpeke det uunngåelige, burde være nok for meg å observere, smule og riste litt oppgitt på hodet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang VP:
Hun har fått en nydelig baby, og utifra de 2 bildene på bloggen er det ikke vanskelig å se hvem hun ligner på!
Trist at VP går tilbake på sitt løfte om å ikke eksponere baby og søsknene på bloggen!

Forøvrig svarer hun frekt og har piggene ute til en leser (den eneste) som ikke bare kommer med godord:
"leser" lurer på om ikke VP er i permisjon, og hvordan hun da kan jobbe med bloggen.
VP svarer at hun finner det interessant hva folk vet om hennes inntekt. Ingen kjenner til hvordan hun har delt sin permisjon, og "hvem har sagt at hun har inntekt fra noen nå".
(ikke ordrett gjengitt!)

Endret av Kragebein
Ryddet for svar til slettet innlegg.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom innlegget om at kroppen begynner å kjennes bra igjen, og det bare 3 dager etter fødsel. Som forventet - og det første i rekka av sannsynligvis veldig mange. Bare trist at bloggere bestandig skal sette et fokus på det. Med klær denne gangen, men varer vel ikke lenge før plaggene faller av.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peran skrev:

Tydeligvis ikke helt med jeg, men hva er dette SoMe som dere skriver om? 🙈

Sosiale medier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...