FruJohansen Skrevet 19. august 2016 #5461 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg ble overrasket over hvor mye gulvplass det faktisk var i stua, nå som hun tok bildene fra en ny vinkel. Det har sett trangere ut på de andre bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 19. august 2016 #5462 Del Skrevet 19. august 2016 Jeg bruker linser og iblandt blir de dusete, men da hjelper det å gni litt på øynene og alt blir klart igjen. Når jeg er innom bloggen til Camilla hjelper det ikke å gni, alt er så irriterende dusete. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 19. august 2016 #5463 Del Skrevet 19. august 2016 Utrolig hva en dato kan gjøre mentalt ivertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 19. august 2016 #5464 Del Skrevet 19. august 2016 Det må være stress å flytte, styre og redekorere sånn hele tiden. Siden ammestolen står der bohemkommoden stod, så har vel den fått sin tredje plassering på EN uke (først i gangen, så stua, og nå er den en annen plass pga stolen). De to siste innleggene var for øvrig både koselige og lettleste, noe av det beste hun har publisert på lenge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. august 2016 #5465 Del Skrevet 19. august 2016 Nå sier hun at hun har blogget så dårlig dette året pga at hun har hatt så lite energi at alt har gått til å henge sammen og til å ta vare på barna sine. Vel, hun hadde kanskje hatt ganske mye mer energi om hun ikke var på farta hele tiden og om hun ikke hadde gjort om hele huset/leiligheten hver andre uke omtrent. En ting til, hva betyr "å moje seg?" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 19. august 2016 #5466 Del Skrevet 19. august 2016 Hun har da blogget gjennom både kriser, dramatikk, svangerskapsplager, flytting, oppussing, sykehusbesøk osv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 19. august 2016 #5467 Del Skrevet 19. august 2016 Syns det er HELT fantastisk hvor selvsentrert det er mulig å bli! Det finnes hundrevis av gravide jenter som er i hennes situasjon, -men med en helt annen økonomi, og kanskje også dårligere med nettverk der ute. I bloggen her er det bare meg, meg, meg hele tiden. Kjenner jeg blir kvalm av hele greia! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. august 2016 #5468 Del Skrevet 19. august 2016 Skrev det i tråden om en annen blogg, men det går an å bli så selvsentrert at man drukner i eget navlelo. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 19. august 2016 #5469 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) @Birdo Vedrørende uttrykket å "moje seg", kan det ikke betyr stort annet enn at hun og barnet skal kose seg i ammekroken, som hun altså synes er "kos" = koselig Begge deler er østfolddialekt. Endret 19. august 2016 av Capri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 19. august 2016 #5470 Del Skrevet 19. august 2016 Puffen mellom salongbord og spisestuebordet er borte, derfor inntrykk av gulvplass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. august 2016 #5471 Del Skrevet 19. august 2016 1 time siden, Capri skrev: @Birdo Vedrørende uttrykket å "moje seg", kan det ikke betyr stort annet enn at hun og barnet skal kose seg i ammekroken, som hun altså synes er "kos" = koselig Begge deler er østfolddialekt. Jeg er selv født og oppvokst i Østfold, har aldri hørt om å moje seg.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 19. august 2016 #5472 Del Skrevet 19. august 2016 Himmel, jeg blir helt matt av hvor selvsentrert og navlebeskuende et voksent menneske kan være. Nå har hun vel hatt 24748586 innlegg av typen "nå er hun her snart". Snakk om å melke et svangerskap så lenge som overhodet mulig. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 19. august 2016 #5473 Del Skrevet 19. august 2016 58 minutter siden, Birdo skrev: Jeg er selv født og oppvokst i Østfold, har aldri hørt om å moje seg.. Innflytter her, men jeg forbinder uttrykket utelukkende med Fredrikstad (samboer derfra). Har ikke hørt andre østfoldinger bruke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. august 2016 #5474 Del Skrevet 19. august 2016 27 minutter siden, eksiltronder skrev: Innflytter her, men jeg forbinder uttrykket utelukkende med Fredrikstad (samboer derfra). Har ikke hørt andre østfoldinger bruke det Mulig jeg bare har oppegående venner fra Fredrikstad da, for jeg har som sagt aldri hørt det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. august 2016 #5475 Del Skrevet 19. august 2016 Hvor har "bohem"skjenken blitt av tro? Den flyttet jo fra gangen til stuen, men er nå erstattet av ammestolen... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 19. august 2016 #5476 Del Skrevet 19. august 2016 26 minutter siden, Birdo skrev: Mulig jeg bare har oppegående venner fra Fredrikstad da, for jeg har som sagt aldri hørt det Ser på meg selv som en oppegående jente og det samme om mine venner. Jeg har hørt det uttrykket maange ganger 😉 (Fredrikstad) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 19. august 2016 #5477 Del Skrevet 19. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og samtlige svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. august 2016 #5478 Del Skrevet 19. august 2016 Hun skriver i kommentarfeltet på bloggen at hun skal settes igang fordi mor ikke har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melis87 Skrevet 19. august 2016 #5479 Del Skrevet 19. august 2016 2 timer siden, eksiltronder skrev: Innflytter her, men jeg forbinder uttrykket utelukkende med Fredrikstad (samboer derfra). Har ikke hørt andre østfoldinger bruke det Jeg har bodd i Fredrikstad i tolv år, sammen med min samboer som er født og oppvokst i Fredrikstad, og jeg har aldri hørt uttrykket før. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. august 2016 #5480 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) 25. nå? Jeg har aldri hørt om igangsetting fordi mor ikke har det bra, men det har sikkert skjedd med noen. Endret 19. august 2016 av Francis 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg