Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, loffen skrev:

Skal hun selge de allerede? 😜

Ja, hun har jo hatt de 5 minutter :P Må jo huske at hun elsket de og de var kronen på verket i spisestua, klart hun ikke kan ha de lengre da.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kvinne31 skrev:

Mulig jeg er rar, men er det virkelig noen som kjøper brukte, avsagde spisestuestoler, til kun 1000 kr avslag per stol?! Er vel noen av fanklubben som kjøper da. Ikke verdt mer enn 1500 per, syns nå jeg. .  Men, min mening. 

Synes det er overpriset. Veldig overpriset. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 minutt siden, canacas skrev:

Det er rett og slett frekt å skulle selge en vare man har ødelagt. Slikt skal gis bort! 

Så hvis man har en brudekjole og legger den opp så kan den ikke selges etterpå? 😂 

herlighet det er da vel ikke noe galt med å selge stoler som er modifisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvinne31 skrev:

Mulig jeg er rar, men er det virkelig noen som kjøper brukte, avsagde spisestuestoler, til kun 1000 kr avslag per stol?! Er vel noen av fanklubben som kjøper da. Ikke verdt mer enn 1500 per, syns nå jeg. .  Men, min mening. 

Ville ikke hatt de, om jeg så hadde fått de gratis. Avsagde bein = ødelagt stol for meg! Kjøp heller noen som passer med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Onbothsides skrev:

Så hvis man har en brudekjole og legger den opp så kan den ikke selges etterpå? 😂 

En brudekjole som er lagt opp kan legges ned igjen.
Det av bena på (bar)stolene som er saget av kan ikke settes på igjen!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig er glad for at jeg finner møbler jeg virkelig elsker og liker, over lengre tid, og ikke kvitter med med de på 15 minutter.  Ikke så god reklame for produsenter og produkter heller synes jeg da, når man vil bytte det ut på noen få uker. Og noenganger dager. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså....
uavhengig av avsagde ben er det da ganske spesielt, men typisk VP, å selge møbler man kun har hatt få måneder!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
5 minutter siden, FruRosa skrev:

Men altså....
uavhengig av avsagde ben er det da ganske spesielt, men typisk VP, å selge møbler man kun har hatt få måneder!

Garantert ikke betalt for heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolene er jo ødelagte!
Proposjonene blir helt feil når man bare kapper av bena på barstoler. De horisontale fotstøttene ligger jo nesten nede på gulvet. Dessuten er de ikke så veldig pent malt at det gjør noe heller.
Ville hatt de om jeg så fikk de gratis.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selger hun dem?
Har hun skrevet hva hun skal ha istedenfor?
Står ikke noe om dette på bloggen, så regner med dere har lest det på IG...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Onbothsides skrev:

Kjøper man en brudekjole til 20.000 så selger man den ikke vidre for 15.000.:)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en interiørblogg, så hun må jo fornye dersom hun skal kunne kalle seg det. Så at hun bytter stoler er jo greit. Helt sikkert noen som er villige til å betale mye, kun fordi hun har hatt dem. Desverre. Håper hun kjøper seg noen enklere stoler som kanskje tar litt mindre plass.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. august 2016 at 20.49, neiognei skrev:

Hvem flyttet deg frem?

Det er rett og slett ekstremt merkelig. Det er en grunn til at ordinær ultralyd er når den er. Foster utvikler seg ganske likt frem til de ukene rundt 17-19. Etter dette er det svært vanskelig å sette termindato, siden det da forekommer mye større individuelle forskjeller. Derfor gjør de heller ikke det. 

Jordmor på ekstra UL var det vel. Eller var det på vanlig kontroll. Husker faktisk ikke helt! Såpass lenge siden.
Ja det er det. Er gravid nå og som han på priv UL sa så settes terminen innen uke 23 (ellernoe omkring der) Og da er den satt. Jeg ville da nemlig brukt hans termin om ikke jeg hadde fått timen til den ordinøre før uke 23-24.
Så nei. Det gjøres vel egentlig ikke :P
Men jeg skal ikke påsto noe imot C jeg altså.... bare at jeg har opplevd det selv, uten å ane hvorfor

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, diskusjon rundt barn og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Rampepus skrev:

Enda et gigantisk møbel er presset inn i stua:ohmy: 

Snart ikke plass til å bevege seg der inne..

Jeg får litt sånn flashback til stuene på 80 tallet. Mest mulig svære møbler i små rom. Ikke en vegg skulle være fri. Kan ikke være enkelt å være baby i det rommet ihvertfall. Gulvplass, hvem trenger det?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kvinne31 skrev:

Jeg får litt sånn flashback til stuene på 80 tallet. Mest mulig svære møbler i små rom. Ikke en vegg skulle være fri. Kan ikke være enkelt å være baby i det rommet ihvertfall. Gulvplass, hvem trenger det?

Eller de andre barna. Greit nå som det er vær til å være ute og herje, men når det regner sidelengs og er 3-4 grader ute må ungene kunne herje litt innendørs. Soverommene deres er jo ikke lagt opp til det, så da ville det være naturlig å beholde så mye gulvplass som mulig i stua, men nei...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt

Litt av en "ammestol" - den kan ikke være enkel å komme seg opp av med en baby på armen. Man synker ganske langt ned  i slike mye kosestoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...