Linnpinn9 Skrevet 16. august 2016 #5401 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Smak og behag, men rommene er jo så overfylt med ting og ræl. Synes ikke det er særlig fint i det hele tatt. Hvordan sitte i en sofa med masse puter? Virker ikke veldig behagelig og hadde fått vondt i ryggen med en gang. Må jo være et mareritt å gjøre rent der. Husker for en stund siden at barnerommet til Oliver så ut som et vanlig gjesterom. Ikke et vanlig barnerom. Det kan være han ville ha det sånn (hva vet vel jeg) men så bare så ukoselig ut. Endret 16. august 2016 av Linnpinn9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 16. august 2016 #5402 Del Skrevet 16. august 2016 Skjønner IKKE hvorfor hun holder fast på at termin ble kastet tilbake!!! Noe så teit! Alle som har vært gjennom et svangerskap/ultralyd vet at det ikke skjer. Termin blir fastsatt ved ordinær ultralyd. Mitt barn var ganske mye under gjennomsnittet på slutten av svangerskapet. De endra ikke på termin fordi! Selv om det var snakk om godt over 30% i minus for vår del. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. august 2016 #5403 Del Skrevet 16. august 2016 Har aldri hørt om det så sent i svangerskapet. Er jo selve barnet som er lite da. Terminen blir ikke flytta fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. august 2016 #5404 Del Skrevet 16. august 2016 Fin stil for de som liker det, jeg får mer følelsen av ett overfylt loppemarked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 16. august 2016 #5405 Del Skrevet 16. august 2016 Jeg ble faktisk flyttet 4 dager frem med baby nr 1 for 4 år siden..... helt mot de siste ukene Men den gir jo ikke mening, verken da eller nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 16. august 2016 #5406 Del Skrevet 16. august 2016 Men hadde ikke fødselen hennes liksom startet? Eller har jeg drømt det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 16. august 2016 #5407 Del Skrevet 16. august 2016 Et øyeblikk siden, oktobermamma92 skrev: Jeg ble faktisk flyttet 4 dager frem med baby nr 1 for 4 år siden..... helt mot de siste ukene Men den gir jo ikke mening, verken da eller nå. Selv om jeg er en av de som støtter Camilla så har jeg også lurt på hva hun har ment med dette men greit å høre at det faktisk fins tilfeller så fint innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 16. august 2016 #5408 Del Skrevet 16. august 2016 16 minutter siden, oktobermamma92 skrev: Jeg ble faktisk flyttet 4 dager frem med baby nr 1 for 4 år siden..... helt mot de siste ukene Men den gir jo ikke mening, verken da eller nå. Hvem flyttet deg frem? Det er rett og slett ekstremt merkelig. Det er en grunn til at ordinær ultralyd er når den er. Foster utvikler seg ganske likt frem til de ukene rundt 17-19. Etter dette er det svært vanskelig å sette termindato, siden det da forekommer mye større individuelle forskjeller. Derfor gjør de heller ikke det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 16. august 2016 #5409 Del Skrevet 16. august 2016 21 timer siden, Joppe skrev: Det er jo for galt at hun ikke har sin egen tråd.... Herlig du Joppe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 16. august 2016 #5410 Del Skrevet 16. august 2016 8 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Herlig du Joppe Jeg må si meg enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 16. august 2016 #5411 Del Skrevet 16. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 16. august 2016 #5412 Del Skrevet 16. august 2016 35 minutter siden, Varma skrev: Jeg må si meg enig i det Død eller levande, ser ikke ut til at du trenger å reddes @Joppe. Heia deg!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 16. august 2016 #5413 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) You, guys @Shoppingqueen @Varma @Dollyådi Endret 16. august 2016 av Joppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny90 Skrevet 16. august 2016 #5414 Del Skrevet 16. august 2016 2 timer siden, neiognei skrev: Hvem flyttet deg frem? Det er rett og slett ekstremt merkelig. Det er en grunn til at ordinær ultralyd er når den er. Foster utvikler seg ganske likt frem til de ukene rundt 17-19. Etter dette er det svært vanskelig å sette termindato, siden det da forekommer mye større individuelle forskjeller. Derfor gjør de heller ikke det. Dette skjer faktisk ofte. Ved lokalsykehuset her fikk en venn av meg flyttet terminen 4 uker tilbake pga målene. Ingen undersøkelse hvorfor men det viste seg da at babyen var dysmatur og måtte hentes ut i uke 28 pga underernæring å veide halvparten av det den skulle. Samme skjedde for et par år siden ved samme sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 16. august 2016 #5415 Del Skrevet 16. august 2016 1 time siden, Jenny90 skrev: Dette skjer faktisk ofte. Ved lokalsykehuset her fikk en venn av meg flyttet terminen 4 uker tilbake pga målene. Ingen undersøkelse hvorfor men det viste seg da at babyen var dysmatur og måtte hentes ut i uke 28 pga underernæring å veide halvparten av det den skulle. Samme skjedde for et par år siden ved samme sykehus. Da er det dårlig sykehus. Det skjer ikke på Sykehuset Cø hører til, det vet jeg. Har selv hatt flere svangerskap der, og uansett hvordan babyene har variert i størrelse flytter de ikke termin. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 16. august 2016 #5416 Del Skrevet 16. august 2016 Er det noe gulvplass igjen i den stua nå? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 16. august 2016 #5417 Del Skrevet 16. august 2016 Det overrasker ikke at det kom en ny tråd så kort tid etter den andre har blitt stengt... Jeg har ikke bidratt i tidigere tråder, men lurer på hva som fenger med denne bloggeren? Ikke har hun noe stor blogg, og hun er vel ikke spesielt kjent heller. Likevel skrives det konstant i trådene om henne. Tråder som blir ryddet så mange ganger at de til slutt stenges. Det aller meste som skrives i disse trådene er svada, og som utenforstående oppleves det mer som heksejakt og personlig agenda enn en debatt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 17. august 2016 #5418 Del Skrevet 17. august 2016 Morsomt å se hvor forskjellige stiler man kan ha i et hus. Camilla med overfylt stue med møbler, overfylt sofa med puter, overfylt skjenk med lysestaker og dill, mens Anna har det så sterilt og tomt at man skulle trodd det var en avdeling på et sykehus. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 17. august 2016 #5419 Del Skrevet 17. august 2016 Enig med de som sier at ting går litt på repeat ang denne bloggeren... For å ta opp noe litt mer saklig, så ble det i forrige tråd tatt opp Nettavisen sitt ansvar for hva som formidles på blogger som lønnes av dem. Nettavisen tar ikke noen som helst grep når det kommer til innhold på blogger på deres plattform. Samarbeidet mellom blogger og Nettavisen er utelukkende av kommersiell art, ikke redaksjonell. Som vanlig er det pengene som prater. Om noen skulle gripe inn i det innholdsmessige, må det være annonsørene; at de gir beskjed om at de ikke ønsker å assosieres med en bestemt blogger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 17. august 2016 #5420 Del Skrevet 17. august 2016 1 time siden, FruJohansen skrev: Enig med de som sier at ting går litt på repeat ang denne bloggeren... For å ta opp noe litt mer saklig, så ble det i forrige tråd tatt opp Nettavisen sitt ansvar for hva som formidles på blogger som lønnes av dem. Nettavisen tar ikke noen som helst grep når det kommer til innhold på blogger på deres plattform. Samarbeidet mellom blogger og Nettavisen er utelukkende av kommersiell art, ikke redaksjonell. Som vanlig er det pengene som prater. Om noen skulle gripe inn i det innholdsmessige, må det være annonsørene; at de gir beskjed om at de ikke ønsker å assosieres med en bestemt blogger. Men Camilla sier selv hun er ansatt av Nettavisen, altså at hun ikke bare mottar honoroar for klikk/reklame og whatnot. Som vanlig ansatt i et firma representerer hun jo, slik mange av oss andre gjør ift våre arbeidsgivere. Om en ansatt hos oss oppfører seg ufint blir det advarsler og eventuelt prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg