LongGone123 Skrevet 13. august 2016 #5361 Del Skrevet 13. august 2016 7 timer siden, TallulahBGood skrev: Flisespikkeri er en uting, men skal man sitere burde man gjøre det ordentlig. ☺ Det at noen har 'låst seg inne på rommet i timevis' i betydningen 'vært opptatt med noe alene' er ingenting å reagere på, men det var ikke det som sto i blogginnlegget. https://imgur.com/4nfd9cG Da jeg leste at hun hadde sittet låst inne på rommet, og så hadde sovnet så er det faktisk ikke så lett å forstå akkurat hva scenariet var, så om noen har oppfattet dette på vidt forskjellige måter finner jeg ikke det rart i det hele tatt. Ellers er jeg helt enig med deg, og mener at kritiske røster er viktige i de fleste sammenhenger. - Flott at du blir med i diskusjonen! 👍 Da tolket vi det rett og slett bare forskjellig. Ang. sitering så forsøkte jeg dette (på mobil), men et annet (feil) innlegg ble sitert, så gav opp til slutt. Tror nok ikke jeg blir så veldig aktiv i denne tråden, utover å sniklese og nikke med innimellom jeg er dessuten ikke halvparten så god som dere til å ordlegge meg (og sitere), så skal spare dere for den god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 14. august 2016 #5362 Del Skrevet 14. august 2016 15 timer siden, TallulahBGood skrev: Takk for nok et godt innlegg fra @Friluftsdame! 👍 Et av de gode poengene som forsvant fra innlegget overnevnte fikk slettet i går og som jeg synes bør taes opp igjen er hvorfor verken blogg.no som bloggplattform eller Nettavisen som arbeidsgiver griper inn. Har ikke disse retningslinjer for bloggere eller krav til at ansatte skal følge norsk lov? Eller er det slik at alle lukker øynene så lenge pengene renner inn? Enig i at dette er veldig rart. Blogg.no/nettavisen virker til å helst ville lukke øynene og fraskriver seg alt ansvar med disclaimeren sin. Men hvis man tar Camillas ord for god fisk og hun faktisk er ansatt av Nettavisen (har dokumentasjon på at hun sier dette hvis det ønskes) så har vel Nettavisen ansvar for hva hun som ansatt skriver? Nettavisen er så vidt jeg vet underlagt Vær varsom plakaten og deres ansatte kan i så fall ikke skrive hva de vil. Hvorfor tillater Nettavisen at en av deres ansatte skriver og publiserer så mange brudd på Vær varsom plakaten som Camila gjør? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. august 2016 #5363 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Sometimes no answer is the best answer. Endret 14. august 2016 av PetronellaPetrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 14. august 2016 #5364 Del Skrevet 14. august 2016 Blir hun sponset sv Pepsi, siden det alltid er en boks med på interiørbildene hennes. #harry Og btw, hun er IKKE flink til å verne sitt eller andres personveen. Snakk om å spamme insta med bilder av seg selv og barna #spy 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 14. august 2016 #5365 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) 33 minutter siden, Bringebæret skrev: Blir hun sponset sv Pepsi, siden det alltid er en boks med på interiørbildene hennes. #harry Og btw, hun er IKKE flink til å verne sitt eller andres personveen. Snakk om å spamme insta med bilder av seg selv og barna #spy Kommer nok snart et innlegg igjen hvor hun skriver at hun skal slutte med det. Men så synker lesertallene, så er det på'n igjen. Slår aldri feil.. Må være vanvittig slitsomt å leve sånn.. Alt for penger... Sukk.. Endret 14. august 2016 av PetronellaPetrine Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 14. august 2016 #5366 Del Skrevet 14. august 2016 2 svære lamper over stuebordet🙈 Ville nå hengt den ene over spisebordet, så det var 2 der, og en mindre lampe over stuebordet.. Men men, ikke min stue eller mine valg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 14. august 2016 #5367 Del Skrevet 14. august 2016 Nå har visst bohemkommoden blitt flyttet fra gangen til stua, ved vugga. Jeg spår innkjøp av enda en gangkommode i nær fremtid. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 14. august 2016 #5368 Del Skrevet 14. august 2016 Det er så mye jeg kunne (og HAR) angrepet bloggeren for (utlevering av uskyldige barn, salg av kropp og sjel for rabatterte duftlys, manglende merking av spons osv osv), i tillegg til det åpenlyse: løgner, dramatisering på høyt/lavt nivå, manglende forståelse for språket og bruken av det. MEN!! Å angripe fordi hun har flyttet en kommode, se det blir for dumt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 14. august 2016 #5369 Del Skrevet 14. august 2016 15 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Det er så mye jeg kunne (og HAR) angrepet bloggeren for (utlevering av uskyldige barn, salg av kropp og sjel for rabatterte duftlys, manglende merking av spons osv osv), i tillegg til det åpenlyse: løgner, dramatisering på høyt/lavt nivå, manglende forståelse for språket og bruken av det. MEN!! Å angripe fordi hun har flyttet en kommode, se det blir for dumt. Kommentaren du sikter til er en betraktning, ikke et angrep. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 14. august 2016 #5370 Del Skrevet 14. august 2016 3 timer siden, FruenFraHavet skrev: MEN!! Å angripe fordi hun har flyttet en kommode, se det blir for dumt. Jeg har sett to ulike kommoder i den gangen i løpet av de ukene hun har bodd der. Jeg antar det nå blir en tredje siden nr. 2 er flyttet. Jeg synes det er rart at den er borte siden hun "ELSKET" den. Mulig hun har kjøpt to stk da, det vet jeg jo ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. august 2016 #5371 Del Skrevet 14. august 2016 Sitat jeg får små sommerfugler i magen bare ved å tenke på at nå er det ikke lenge til det er ei lita jente som bor innpå her. Nå må hun snart bli lei av å skrive at det ikke er lenge igjen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 14. august 2016 #5372 Del Skrevet 14. august 2016 Det er noe (mye..) jeg seriøst ikke forstår nå.. Hvorfor i all verden ligger den bloggen på 4 plass i kveld på listen? Seriøst? De siste innleggene er dørgendes kjedelig - og jeg føler jeg har lest de siste innleggene 100 ganger før. Dårlige bilder som vanlig, og det samme gnålet om en viss baby som snart kommer. Forøvrig synes jeg dama har ekstremt usunn holdning (og urealistisk) ifht hvordan denne babyen skal få livet hennes til å bli så rosenrødt og fantastisk. Ja baby er søtt, men herregud for en slitsom periode også! Nattevåk, økedøgn, magesmerter/kolikk, trøst og oppmerksomhet 24/7 , bæring til armene faller av, en baby som er klistret i puppen støtt og stadig og som forhindrer deg i å gjøre ting, osv osv. Håper hun ikke har glemt de to forrige barselperiodene? Og da hadde hun en pappa som hjalp til også.. Håper noen realitetsorientere bloggeren - baby er definitivt ikke bare prinsesse i søte outfits, bollekinn og fryd.. Men tilbake til topplasseringen. Kan noen vennligst forklare meg hva som skjer? Som nevnt - innholdet er grøsskjedelig, det er atfatte bilder av absurd dårlig kvalitet og de vanlige smiskemeldingene fa blodfansen som roser henne mer enn en ol-vinner får skryt av sin trener. Det er jo egentlig helt absurd hvor latterlig smiskete og "fantastisk inspirert" de er av verdens flotteste hjem og superwoman (..........) Skjønner de ikke selv at det hele bare ser litt dumt ut..?? Det er jo ikke måte på hvor fantastisk, enestående og unik hun er, huset er -man har jo aldri sett maken til fantastisk blogg/eier/hjem/ osv. Det er jo heller ingen "drama" i kommentarfeltene bortsett fra anmodning om at bloggeren må anmelde alle de som er så slemme mot henne i kommentarfeltet. Men hæ lissom?? Hvor er de slemme kommentarene? Eller har vedkommende tilgang på alt hun ikke publiserer? Når jeg tar en rask titt på de andre 19 bloggene på topplisten -så vil jeg påstå at samtlige har betraktelig mer proff design, innholdsrike og gjennomarbeidet tekster, råfine bilder etc etc- Det er ENORM klasseforskjell på paprikabloggen kontra de andre på topp 20. Jeg forstår det seriøst virkelig ikke??!!!! Kan noen vennligst forklare meg dette - hvordan i all verden klarer hun å få inn så mange lesere? Er ingen opptatt av kvalitet, innhold, etikk og fornuft? Hva er det jeg går glipp av/ikke skjønner her? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 14. august 2016 #5373 Del Skrevet 14. august 2016 Det er med interesse jeg merker meg at "oss vs. dem"-kommentarer publiseres i kommentarfeltet igjen. https://imgur.com/SV1K6Q1 (http://villapaprika.blogg.no/1471179667_babynesting.html#comment) Dette narrativet har man tydeligvis interesse av å opprettholde i bloggen, og vi ser av kommentaren at det legges opp til at man kan ta opp igjen den tråden senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 15. august 2016 #5374 Del Skrevet 15. august 2016 1 time siden, Cessa74 skrev: Det er noe (mye..) jeg seriøst ikke forstår nå.. Hvorfor i all verden ligger den bloggen på 4 plass i kveld på listen? Hun ligger på 7.plass vel? Opp fire plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 15. august 2016 #5375 Del Skrevet 15. august 2016 4 timer siden, TallulahBGood skrev: Det er med interesse jeg merker meg at "oss vs. dem"-kommentarer publiseres i kommentarfeltet igjen. https://imgur.com/SV1K6Q1 (http://villapaprika.blogg.no/1471179667_babynesting.html#comment) Dette narrativet har man tydeligvis interesse av å opprettholde i bloggen, og vi ser av kommentaren at det legges opp til at man kan ta opp igjen den tråden senere. Nå har jeg ikke lest kommentarene på bloggen så veldig grundig på en stund, men er det virkelig så mange hetsene kommentarer der for tiden? Eller er det slik som det har vært før at kritikk blir tolket som hets? Det er nok et sterkt ønske om en oss-versus-dem-narrativ på bloggen. Det knytter fansen enda tettere til og gjør dem enda mer fanatiske. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. august 2016 #5376 Del Skrevet 15. august 2016 Et litt kritisk spørsmål for omverden er jo det samme som hets/ trakassering/ mobbing I bloggverden. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 15. august 2016 #5377 Del Skrevet 15. august 2016 1 time siden, MarianneE skrev: Et litt kritisk spørsmål for omverden er jo det samme som hets/ trakassering/ mobbing I bloggverden. Du glemte misunnelse😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. august 2016 #5378 Del Skrevet 15. august 2016 10 minutter siden, Bergensia skrev: Du glemte misunnelse😉 Tilgi meg.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. august 2016 #5379 Del Skrevet 15. august 2016 VP kan ikke bøye verb! I det siste innlegget skriver hun "tilbringet". Tidligere har jeg merket meg "skyvet/forskyvet" og "overkoket". Burde det ikke være en selvfølge å skrive sånn noenlunde korrekt når man lever av å skrive? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 15. august 2016 #5380 Del Skrevet 15. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, persondebatt, diskusjon rundt barn og tredjepart og samtlige svar til dette. Etter gjentatte ryddinger stenges tråden. Kragebein, mod 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg