Cavatina Skrevet 7. august 2016 #5201 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg kan dessverre ikke tenke meg at det er annerledes med VP/CØ enn med Pilotfrue som har beskrevet relasjonen til Nettavisen på en åpen og god måte. Direktelenke: http://pilotfrue.blogg.no/1468860775_jeg_har_ftt_meg_en_ma.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 7. august 2016 #5202 Del Skrevet 7. august 2016 10 minutter siden, Freshsister skrev: Jeg vet at hun har skrevet det. Så? Ingen av oss kan kontrollere om det stemmer. Hun har vel ikke kjørt en meningsmåling. Who cares? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 7. august 2016 #5203 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg undres nå litt.. Hva er "greia"? En helt gjennomsnittlig interiørdame som det går ca 30 av på dusinet, alenemor med barn fra flere prestegjeld, en nokså ruskete forretningsmoral, pinlig mangel på grensesetting på egne vegne og generelt uinteressant. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. august 2016 #5204 Del Skrevet 7. august 2016 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freshsister Skrevet 7. august 2016 #5205 Del Skrevet 7. august 2016 Med fare for å være inkonsekvent: jeg ble veldig glad for bloggtipsene og -kritikken dere ga meg! Faktisk. Tok det meste til meg og gjorde forbedringer på den. Det var hyggelig at mange gadd å sjekke den ut og vurderte, er faktisk ingen selvfølge. Så tusen takk! (Fare for smisking;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 7. august 2016 #5206 Del Skrevet 7. august 2016 Å der var det lagt ut bilde av eldstegutten på insta.. Tok ikke lange stunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 7. august 2016 #5207 Del Skrevet 7. august 2016 Alt er så utrolig påtatt om dagen. God kveld alle fantastiske mennesker der ute, ha en flott dag alle sammen - dere fortjener det!, ønsker alle en nydelig dag, bare innom for å si hei til alle herlige lesere, blablabla.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. august 2016 #5208 Del Skrevet 7. august 2016 24 minutter siden, Rampepus skrev: Å der var det lagt ut bilde av eldstegutten på insta.. Tok ikke lange stunden Var vel ca tre dager det.:p 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 7. august 2016 #5209 Del Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, neiognei skrev: Var vel ca tre dager det.:p Det må vel kunne regnes som ny rekord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 7. august 2016 #5210 Del Skrevet 7. august 2016 syns litt synd på henne, som har gått glipp av babyshower. Til og med MTM hadde fått til det, med sponset kake og venniner på besøk. Det er jo ikke noe man vil gå glipp av når man har vært gravid..mulig at leserene hadde gledet seg til å få med seg babyshower også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 7. august 2016 #5211 Del Skrevet 7. august 2016 For de som frykter at Camilla kan ha født allerede så kan jeg ihvertfall avkrefte det: Jeg så henne med gravidemagen intakt her i Fredrikstad i dag, så der har det ikke skjedd noe ennå, ihvertfall. Hun så dessuten ut til å være i god form. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 7. august 2016 #5212 Del Skrevet 7. august 2016 6 minutter siden, TallulahBGood skrev: For de som frykter at Camilla kan ha født allerede så kan jeg ihvertfall avkrefte det: Jeg så henne med gravidemagen intakt her i Fredrikstad i dag, så der har det ikke skjedd noe ennå, ihvertfall. Hun så dessuten ut til å være i god form. 👍 Det var jo godt å høre, men ikke så overraskende, da rekker hun å få et babyshower også burde jo hatt det for lenge siden når hun har hatt premature rier og komplikasjoner i så lang tid allerede. Synd forøvrig hun må kunne svare følgerne sine på de få spørsmålene hun får. Kan det være så vanskelig? Syns virkelig de trofaste kunne få LITT tilbake. På den ene siden ønsker hun følgerne flotte dager og kvelder og setter så stor pris på de. Merkelig måte å vise det på 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. august 2016 #5213 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) 22 minutter siden, TallulahBGood skrev: For de som frykter at Camilla kan ha født allerede så kan jeg ihvertfall avkrefte det: Jeg så henne med gravidemagen intakt her i Fredrikstad i dag, så der har det ikke skjedd noe ennå, ihvertfall. Hun så dessuten ut til å være i god form. 👍 Da er det iallefall en SKAM at hun har publisert kun ETT innlegg på bloggen etter "oppdatering" for 4 døgn siden, der hun lovet 2 innlegg pr dag med 500 forhåndstatte bilder og 10 temaer. Endret 7. august 2016 av FruRosa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 7. august 2016 #5214 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) 11 timer siden, nyher skrev: Så koselig for henne at tanta er med på sirkuset da. Det er ekssvigerinne, tante til de 2 største barna. 😉 Endret 7. august 2016 av Interiørgla Skrev om feil person 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 7. august 2016 #5215 Del Skrevet 7. august 2016 Prøver meg på en link 😉 http://m.frufladseth.blogg.no/1376757959_en_liten_ferie.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 7. august 2016 #5216 Del Skrevet 7. august 2016 10 minutter siden, Interiørgla skrev: Det tror jeg er hun som er gift med broren til eksen. Altså faren til Lila. Familiegjenforening er bra 👍👏 Sirkuset fortsetter... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2016 #5217 Del Skrevet 7. august 2016 11 minutter siden, Interiørgla skrev: Det tror jeg er hun som er gift med broren til eksen. Altså faren til Lila. Familiegjenforening er bra 👍👏 Broren til far til de to største barna tror jeg vel heller.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 7. august 2016 #5218 Del Skrevet 7. august 2016 11 minutter siden, FruRosa skrev: Da er det iallefall en SKAM at hun har publisert kun ETT innlegg på bloggen etter "oppdatering" for 4 døgn siden, der hun lovet 2 innlegg pr dag med forhåndstatt bilder og temaer. Ja, hun det er nesten som om hun vil gi inntrykk av at hun allerede har født, eller ihvertfall at hun vil tåkelegge fødselstidspunktet mest mulig. For de som heier på henne og støtter henne så virker dette nesten som et hån, synes jeg. De har fulgt henne hele veien,og ikke engang sagt noe når hun gjentatte ganger åpenbart har løyet for dem. Og så gjør hun endelig det som mange har oppfordret til her i forumet; hun lover å slutte med drittsnakk om eksen og å ikke utlevere barna mer. Istedetfor begynner hun umiddelbart å publisere bilder der magen skjules, det skrives om ekstra hjelp i huset i denne tiden, og bloggen er som død. Men neida, her er det business as usual. Sirkus Camilla stenger aldri! Men hvem er klovnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 7. august 2016 #5219 Del Skrevet 7. august 2016 8 minutter siden, loffen skrev: Broren til far til de to største barna tror jeg vel heller.. Ja det er det 👍 Gikk litt fort i svingene her 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 7. august 2016 #5220 Del Skrevet 7. august 2016 Hvis hun tror at alt dette skal få barnefar til å ønske seg tilbake, så har hun jo gravd den kløften større og større for hver dag, helt selv. Tenk så annerledes alt hadde vært, hvis hun aldri hadde nevnt han på bloggen, sagt at hva som hendte mellom de var en privatsak. Og, istedenfor å beskylde og anklage, hadde sendt han en sms :" idag er datteren din født, du er velkommen til å se henne når du vil". Jeg tipper de meldingene fra henne til han ikke har vært så fine i språket som det.. Når man får barn handler det faktisk om å sette noen andre foran deg selv og egne sårede følelser. Så lenge det ikke er vold, dop og annet i bildet, bør man svelge mange mange mange kameler for å få til at barnet skal ha begge foreldrene i livet sitt. Håper inderlig barnefar kjemper for plassen sin når hun kommer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg