Shoppingqueen Skrevet 16. juli 2016 #4581 Del Skrevet 16. juli 2016 17 minutter siden, Smugleseren skrev: Ja, men hun har skrevet at hun skal sparke skjøtene for å få slett tak etterpå. Det er bare det at å gjøre den jobben med stua fult av møbler, er ikke lett, -samt at det ikke blir fint bare med å sparkle. Man må legge nye plater over, for å få bort skjøtene. Hun skrev faktisk den 5 juli på IG, at taket skal sparkles og males, og slike kommer opp. Noen timer senere ser man stukkaturet og lampen på plass. Så logisk å planlegge å sparkle og male taket i et rom ETTER det er møblert. Hun kan umulig vært i et hus der tak skal sparkles og males, Det blir støv OVERALT.. Mulig hun er ekspert på å pusse opp, men å gjøre ting i riktig rekkefølge vet hun ingenting om. Dessuten må hun jo tro at leserne er stokk tette om de tror at et tak kan sparkles og males og sette opp et stukkatur i løpet av noen få timer... Men var sikkert ikke det hun mente, det er sikkert bare en skrivemåte... Så glad pappa'n hennes kom med en støvsuger som ikke er så tung å dra etter seg.... For er jo DET som er problemet når man har bekkenløsning, å dra den etter seg... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. juli 2016 #4582 Del Skrevet 16. juli 2016 Tråden er ryddet for sitat hentet fra SoMe - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 16. juli 2016 #4583 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) 10 timer siden, Amethyst skrev: Nei, det vet jeg. Men tenker at om CBE og LKE ikke tenkte så langt, hva er sannsynligheten for at CØ gjør det? Kanskje hun faktisk lærte noe av den skandalen? Tenk så forferdelig flaut og ydmykende det hadde vært om det hadde vist seg at bloggeren hadde skrevet de mest rosende og de mest hetsende kommentarene selv! Da hadde jo hele grunnlaget for sympatisanking gått tapt! Nei, hun holder seg nok for god til det, får vi håpe. Endret 16. juli 2016 av TallulahBGood endret ? til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. juli 2016 #4584 Del Skrevet 16. juli 2016 Er det ikke snart juleferie i VP verden? Hun har jo hatt sommer siden 2 juledag 🌲 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 16. juli 2016 #4585 Del Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Xstrella skrev: Er det ikke snart juleferie i VP verden? Hun har jo hatt sommer siden 2 juledag 🌲 Hun må iallefall begynne å pynte til jul før 1 september! Litt hastverk med å få til ting, ja! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. juli 2016 #4586 Del Skrevet 16. juli 2016 Du kan sparkle og pusse gipstak om det er det hun har. Vi har det og det ble pussestøv overalt og tok en god stund å få til, må helsparkles og pusses, deretter males flere ganger. Er veldig fint da, men tror også man kan få en slags "duk" å legge over nå og deretter bare male. *interiørtipseren Francis slår til* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 16. juli 2016 #4587 Del Skrevet 16. juli 2016 12 minutter siden, Francis skrev: Du kan sparkle og pusse gipstak om det er det hun har. Vi har det og det ble pussestøv overalt og tok en god stund å få til, må helsparkles og pusses, deretter males flere ganger. Er veldig fint da, men tror også man kan få en slags "duk" å legge over nå og deretter bare male. *interiørtipseren Francis slår til* Hun har Agnes tak-ess. Vi ble anbefalt å sparkle og legge veggfornyer over (tykk papp) men du ser skjøtene under alikevel. MYE jobb i ett tomt rom, og ræva resultat. I ett annet rom la vi 6mm rehab-gips. Dette ble bra, -men da kan du ikke legge taklister FØRST!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 16. juli 2016 #4588 Del Skrevet 16. juli 2016 Nå har hun lagt ut bilde av seg selv med baby på face, med teksten: "This little girl, melt my heart". Og mottar gratulasjoner. Jeg vedder en paprika på at det ikke er hennes baby engang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 16. juli 2016 #4589 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) 21 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Nå har hun lagt ut bilde av seg selv med baby på face, med teksten: "This little girl, melt my heart". Og mottar gratulasjoner. Jeg vedder en paprika på at det ikke er hennes baby engang. Det er venninnen sin baby Edit: Hun har skrevet i en kommentar, samt tagget venninnen som har fått baby Endret 16. juli 2016 av Dottie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 16. juli 2016 #4590 Del Skrevet 16. juli 2016 3 minutter siden, Dottie skrev: Det er venninnen sin baby Selvfølgelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 17. juli 2016 #4591 Del Skrevet 17. juli 2016 11 timer siden, Dottie skrev: Det er venninnen sin baby Edit: Hun har skrevet i en kommentar, samt tagget venninnen som har fått baby På Inst ja. Ikke på Face. Der hagler gratulasjonene inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 17. juli 2016 #4592 Del Skrevet 17. juli 2016 For en som lever av å gi andre interiørveiledning, synes jeg det er overraskende å se den totale (u)mixen av stiler hun kjører under oppussingen. Missforstå meg rett,- mix av stiler kan være kult, et eklektisk miljø er spennende, men på kjøkkenet her er det mye kræsj- "kræsj" som en ekspert bør kjøre unna. Profilen på kjøkkenskapene er minimalistisk og pen, men mixet sammen med "herregårdslistene" limt på !?! under kjøkkenøya blir det bare helt feil. Det er så mye "som skjer" på tvers av stiler og uttrykk, at det dessverre bare ser rotete ut. Elementene alene er fine (barstoler, fliser, fronter etc), men sammen blir det bare helt "feil". Slike "feil" som nettopp en interiørveileder skal guide kundene sine unna. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 17. juli 2016 #4593 Del Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, HerKommerMummi skrev: På Inst ja. Ikke på Face. Der hagler gratulasjonene inn. Har ikke sett noe bilde med baby på face jeg, men ja, jeg tenkte på insta 👍🏻 Satser på at hun skriver samme kommentar på face som på IG 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 17. juli 2016 #4594 Del Skrevet 17. juli 2016 Et øyeblikk siden, Dottie skrev: Har ikke sett noe bilde med baby på face jeg, men ja, jeg tenkte på insta 👍🏻 Satser på at hun skriver samme kommentar på face som på IG 😉 Ja, men hun har ikke tagget noen på bildet på face. Dermed tror jo alle at det er hun som har født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 17. juli 2016 #4595 Del Skrevet 17. juli 2016 2 minutter siden, RaraAvis78 skrev: For en som lever av å gi andre interiørveiledning, synes jeg det er overraskende å se den totale (u)mixen av stiler hun kjører under oppussingen. Missforstå meg rett,- mix av stiler kan være kult, et eklektisk miljø er spennende, men på kjøkkenet her er det mye kræsj- "kræsj" som en ekspert bør kjøre unna. Profilen på kjøkkenskapene er minimalistisk og pen, men mixet sammen med "herregårdslistene" limt på !?! under kjøkkenøya blir det bare helt feil. Det er så mye "som skjer" på tvers av stiler og uttrykk, at det dessverre bare ser rotete ut. Elementene alene er fine (barstoler, fliser, fronter etc), men sammen blir det bare helt "feil". Slike "feil" som nettopp en interiørveileder skal guide kundene sine unna. Hun må da få ha det slik hun vil hjemme, selv om hun gir andre råd. Hva folk mener er pent eller vakkert er høyst individuelt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 17. juli 2016 #4596 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) 15 minutter siden, cherryl skrev: Hun må da få ha det slik hun vil hjemme, selv om hun gir andre råd. Hva folk mener er pent eller vakkert er høyst individuelt. Selvsagt skal hun få lov til å ha det slik hun vil hjemme, det er ikke det jeg skriver. Det viktigste er jo at hun er fornøyd, og det er hun jo! Men som i ethvert yrke, har en visse "rettningslinjer" å gå etter. En flink interiørkonsulent ville aldri satt på slike lister til denne øyen med slike fronter. Det er som om en frisør klipper skjevt, noen kan synes det også er pent, men der er ikke rett ;-) Og det er mtp jobben hennes som interiørkonsulent jeg setter spørsmålstegn til den faglige kompetansen. Endret 17. juli 2016 av RaraAvis78 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 17. juli 2016 #4597 Del Skrevet 17. juli 2016 30 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Selvsagt skal hun få lov til å ha det slik hun vil hjemme, det er ikke det jeg skriver. Det viktigste er jo at hun er fornøyd, og det er hun jo! Men som i ethvert yrke, har en visse "rettningslinjer" å gå etter. En flink interiørkonsulent ville aldri satt på slike lister til denne øyen med slike fronter. Det er som om en frisør klipper skjevt, noen kan synes det også er pent, men der er ikke rett ;-) Og det er mtp jobben hennes som interiørkonsulent jeg setter spørsmålstegn til den faglige kompetansen. Hun har jo ikke noe utdannelse, og det er derfor begrenset hva man kan forvente. At hun våger å kalle seg Norges største interiørblogger med så dårlige forutsetninger, er en annen sak. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 17. juli 2016 #4598 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Tror ingen her inne forstår stilen hennes . Stilen hennes er jo maskulin, rocka-eleganse med inspirasjon av duse farger og stramme linjer. Detaljene rammer inn en feminin touch med en gjennomgåedne romantisk rød tråd. Jadda... Norges største interiørblogger der ja Endret 17. juli 2016 av Blå politibil . 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juli 2016 #4599 Del Skrevet 17. juli 2016 Håper det der var noe du fant på! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. juli 2016 #4600 Del Skrevet 17. juli 2016 Den 14.7.2016 at 20.15, Blå politibil skrev: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144284117-kvinneguiden-damer/#entry147996215 Nå er vi så heldige at vi har fått oss en egen tråd på barn i magen forumet Et forum har en tråd om et annet forum som handler om en blogg. Dette er som den gangen en viss ektefelle og idrettsutdøver (hvis navn skal ikke nevnes) startet en blogg som handlet om en forumtråd som handlet om blogg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg