Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å ligge på alle 4 og skrubbe gulvet er ikke en "skrivemåte". Kanskje i hennes verden. Enten ligger mann på alle 4 eller så mopper mann. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er delvis enig i kritikken mot rampelys forumet jeg.  Noe synes jeg er helt unødvendig å kritisere bloggerne på. Feks interiør, utseende etc. Noe jeg mener er med å undergrave troverdigheten til forumet. Der noen kommer inn og feks truer med å kontakte nav synes jeg blir for mye. Det er en sak mellom lege-nav-bruker, i alle fall når man ikke kjenner saken. 

Men mye av det er også berettiget. Spesielt da omtale av tredjepart, lemplighet ifht merking av reklame, hets, usannheter og sviktende forretningsmoral. Folk må da huske at det er ikke en 4-5 stykker som sitter på rampelys delen av forumet å kverulerer dagen lang. Det er jo en masser av folk. Noen er innom med en kommentar her og der og noen er mer aktiv. Noen komenter feks i kun CBE tråden og noen kun i Villa Paprika. Det virker jo som om kritikerne av forumet tror at det er en gruppe på rundt 10 stk som styrer hele greia. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

@Blå politibil -  Synes du det undergraver troverdigheten her om noen mener noe om interiøret i en helkommersialisert interiørblogg som kaller seg "Norges Største"? Det synes ikke jeg, men kanskje jeg misforstår deg. 

Jeg ser at bloggeieren ikke er med på " Sunn fornuft"-plakaten. Nå har mer enn seksti av Norges største bloggere og skribenter støttet den, men ikke Camilla Øvestad.

Kanskje det hadde vært en god idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Blå politibil skrev:

Er delvis enig i kritikken mot rampelys forumet jeg.  Noe synes jeg er helt unødvendig å kritisere bloggerne på. Feks interiør, utseende etc. Noe jeg mener er med å undergrave troverdigheten til forumet. Der noen kommer inn og feks truer med å kontakte nav synes jeg blir for mye. Det er en sak mellom lege-nav-bruker, i alle fall når man ikke kjenner saken. 

Men mye av det er også berettiget. Spesielt da omtale av tredjepart, lemplighet ifht merking av reklame, hets, usannheter og sviktende forretningsmoral. Folk må da huske at det er ikke en 4-5 stykker som sitter på rampelys delen av forumet å kverulerer dagen lang. Det er jo en masser av folk. Noen er innom med en kommentar her og der og noen er mer aktiv. Noen komenter feks i kun CBE tråden og noen kun i Villa Paprika. Det virker jo som om kritikerne av forumet tror at det er en gruppe på rundt 10 stk som styrer hele greia. 

Er det en interiørblogg så må man få lov til å diskutere inetriøret. På samme måte som man må få lov til å diskutere mat i en matblogg osv.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TallulahBGood og @Veslefrikk ser det gikk litt vel fort i formuleringen her.  Var mer ment generelt og ikke mot villa paprika ifht kritikk av interiør  (siden mye av kritikken her var mot rampelys generelt. Men ser den kan være litt malplassert i VillaPaprika tråden). Feks synes jeg kritikk av interiøret til CBE, Kristina Andresen og Lene Orvik er malplassert siden de ikke fronter seg som interiørbloggere. Da mener jeg at kritikk av feks "harry sofa" og for komersialisert interiørstil blir feil. 

Enig i at matblogger kan kritiseres for maten de lager og interiørblogger kan kritiseres for interiøret, eller mangelen på stil. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
21 minutter siden, Blå politibil skrev:

@TallulahBGood og @Veslefrikk ser det gikk litt vel fort i formuleringen her.  Var mer ment generelt og ikke mot villa paprika ifht kritikk av interiør  (siden mye av kritikken her var mot rampelys generelt. Men ser den kan være litt malplassert i VillaPaprika tråden). Feks synes jeg kritikk av interiøret til CBE, Kristina Andresen og Lene Orvik er malplassert siden de ikke fronter seg som interiørbloggere. Da mener jeg at kritikk av feks "harry sofa" og for komersialisert interiørstil blir feil. 

Enig i at matblogger kan kritiseres for maten de lager og interiørblogger kan kritiseres for interiøret, eller mangelen på stil. 

Da er vi nok ganske enige! Et av Kvinneguidens regler er at man kun kan diskutere det bloggerne skriver om selv, og da blir det ganske usaklig å kommentere et møbel som skimtes i bakgrunnen. 

Når det gjelder Villa Paprika så utleverer Camilla Øvestad veldig privat informasjon, og legger derfor opp til at dette skal kunne diskuteres offentlig. Siden hun ikke takler denne konsekvensen så burde hun slutte å utlevere seg selv og andre over en lav sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående redaktøransvaret og utlevering av andre på bloggen. Kommentaren hun nå har valgt å publisere på bloggen må jo være dråpen som får begeret til p renne over. Noen som skriver på akkurat samme måte som bloggeren selv skriver at den mye omtalte nye dama har vært på sykehuset med barnet sitt. Å utlevere såpass private opplysninger om personer som på ingen måte har bedt om å bli utlevert for hele verden er hårreisende!! Dette har vi ingenting med!!! Håper noen tar ansvar her nå snart!! 

Endret av Dollyådi
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kommentar (husk at CØ selv er ansvarlig for innholdet når det publiseres): C har aldri skrevet noe stygt om barnefar. Hæ? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste kommentaren burde ikke vært publisert! Jeg skjønner at de rundt henne føler sterkt for å forsvare henne, men de burde heller sitte på hendene sine og la det fare😟

Jeg merker meg at det siste innlegget handler om hvor mange som bidrar, hjelper henne osv. Det passet fint å få det frem nå når det stormer rundt hennes eget aktivitetsnivå. Synn at hun ikke har hedret disse gode hjelperne før, når alt har gått i "jeg har gjort...."......

Endret av Marthe75
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ine Trikat
10 minutter siden, Marthe75 skrev:

Den siste kommentaren burde ikke vært publisert! Jeg skjønner at de rundt henne føler sterkt for å forsvare henne, men de burde heller sitte på hendene sine og la det fare😟

Jeg merker meg at det siste innlegget handler om hvor mange som bidrar, hjelper henne osv. Det passet fint å få det frem nå når det stormer rundt hennes eget aktivitetsnivå. Synn at hun ikke har hedret disse gode hjelperne før, når alt har gått i "jeg har gjort...."......

Ja, den burde ikke blitt publisert og ikke skrevet heller. Det er tydeligvis skrevet av noen nær Camilla for det er omtrent som skrevet av henne i skrivestilen. 

Nå er det mye negativt i bloggen, og jeg skjønner ikke helt hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun vel gått for langt??? Dra fram at hun var på sykehuset likt som barnefaren, kjæresten og den syke stedatteren? Hvordan i all verden skulle han vite at hun var der? Og ikke minst hvordan visste HUN at DE var der? Midt i krise og fare for prematur fødsel, så følger hun med på hva de gjør??? Det bekrefter såfall bare at hun gjør hva som helst for å kunne henge på tlf til han. Hvordan i all verden mener hun at det skal være naturlig at han kontakter henne etter alt hun har utlevert om han (i SIN versjon av det som har hendt) Noen av de som er glad i henne bør virkelig stoppe henne nå. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

En spansk såpeopera har mindre intriger og drama enn Villa Paprika, og det er godt gjort.

Er det noen som har skjermdump av den siste kommentaren?

Endret av TallulahBGood
Byttet et ord.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av Camilla jeg. Har ikke blogg.no noe kursing eller lignende for sine bloggere? Tenker da på merking av reklame, noe Camilla åpenbart ikke har den minste peiling på. Og litt om redaktøransvar ifht injurierende kommentarer og blogginnlegg. Hvor mange av kommentarene i det siste blogginnlegget er ikke langt over streken? Blir rett og slett oppgitt. 

Ironisk at alle kommentarer om redaktøransvar etc nå slipper gjennom. Er ikke mange dagene siden det ble nevnt veldig mye i tråden her. Samt at hun aldri slapp gjennom kommentarer med saklig kritikk angående ansvar som blogger. 

Håper for hennes del at noen faktisk kan gå gjennom dette med henne på en skikkelig måte. For dette er ingen lek. For manglende merking av reklame så kan det vanke bøter. Det nytter ikke å si at man ikke kan det. Det er faktisk en del av jobben din å kunne det. Hun kommer til å brenne seg en dag. Det er jeg dessverre sikker på. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, TallulahBGood skrev:

En spansk såpeopera har mindre intriger og drama enn Villa Paprika, og det er godt gjort.

https://imgur.com/a/9rUi8

Det er ikke villapaprikas innlogg som har skrevet kommentaren, men man vet aldri

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
13 minutter siden, Amethyst skrev:

https://imgur.com/a/9rUi8

Det er ikke villapaprikas innlogg som har skrevet kommentaren, men man vet aldri

Takk! Jeg anklaget henne ikke for å ha skrevet kommentaren, forresten, men jeg kan nevne at jeg tror det er slik at man kan se på kildekoden (?) for å se hvem den er skrevet av, men om bloggereier logger av som admin og deretter skriver under et annet navn, så vil det ikke vises.

Hjelp @Asti ! 😺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, TallulahBGood skrev:

Å gud, nå fikk jeg flashback til barndommen. Husker jeg så en serie som het Diana og Diana, ha ha. Jeg mener den var spansk.

For dere som ikke så den så var det en kvinne med skjegg som fikk et barn hun kalte Diana. Mener hun med skjegg også het Diana. Så adopterte hun bort dette barnet til en dame som ikke kunne få barn som var den nye kona til faren til barnet.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bluebird1992
5 minutter siden, Keikolina skrev:

Å gud, nå fikk jeg flashback til barndommen. Husker jeg så en serie som het Diana og Diana, ha ha. Jeg mener den var spansk.

For dere som ikke så den så var det en kvinne med skjegg som fikk et barn hun kalte Diana. Mener hun med skjegg også het Diana. Så adopterte hun bort dette barnet til en dame som ikke kunne få barn som var den nye kona til faren til barnet.

Det var den jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blå politibil skrev:

Her er forresten kommentarene jeg reagerte på. I feil rekkefølge da. Den fra Hilde er jo forøvrig grei, men Victoria er langt over streken. 

http://imgur.com/a/VYfre

😱 Den kommentaren fra "Victoria" er virkelig mange mil over streken. Er det noe vits i å nevne ordet redaktøransvar nå eller blir det bare oversett igjen?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun vil skrive støttekommentarer til seg selv, så har hun nok lært av andre hvordan det må gjøres. Med den gode inntekten sin kan hun sikkert ha en egen pc for sånt, og låne nett av andre, bare for å virkelig skjule spor. (Jeg er totalt datafjern, så det var det beste jeg kom på😬). 

Men det hun har gjort nå, ved å legge sammen innlegg og kommentarer, er å male seg inn i et hjørne, som nå er så lite at det snart er for lite for lille henne og Lila. 

Jeg ser i en nav kommentar at hun skriver "jeg mottar ikke sosial stønader". Jeg ville nok formulert meg annerledes om jeg kun mottok barnetrygd fra Nav. 

Når jeg leser noen av de forsvars kommentarene hun får, så hadde jeg blitt så flau om jeg var paprika🙈 Det virker som om de er skrevne av fan jenter på 14, som tror de får venninnestatus om de forsvarer henne med nebb og klør. Hadde jeg hatt et valg, ville jeg aldri publisert sånt. 

Jeg så også i en kommentar at hun hadde skrevet en fargekode med full av spørsmålstegn. Jeg tolker det som om hun var usikker på både kode og produsent. Hvor greit er det, om hun er sponset av Butinox? Hadde jeg vært sponsor ville jeg blitt irritert over noe sånt😡

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...