Gjest Keikolina Skrevet 14. juli 2016 #4521 Del Skrevet 14. juli 2016 2 timer siden, Blå politibil skrev: Er det en rampelyset forum blogg . Har du link? Den må jeg bare se Link I denne tråden, men får den ikke opp så tror den et sletta: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1009531-rampelysbloggenbloggno/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 14. juli 2016 #4522 Del Skrevet 14. juli 2016 Ironisk at de er anonyme og snakker om hva folk som er anonyme kan få seg til å gjøre, i tillegg kommer de med regelrette løgner om hva som er publisert på KG. Flere av de trenger å lese seg opp på hva blogging er, og det er tydeligvis folk fra VP kommentarfeltet som kommenterer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juli 2016 #4523 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Enig med @Cessa74. Jeg har feks de få gangene jeg har kommentert på bloggen bedt henne om å huske på redaktøransvaret sitt. Om noen skriver hets og svært negativt om andre feks ex-en hennes, står hun selv ansvarlig for innholdet i det øyeblikket hun publiserer. Hun har aldri publisert mine innlegg. Hva forteller det? Endret 14. juli 2016 av Francis 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 15. juli 2016 #4524 Del Skrevet 15. juli 2016 Ja, vet du hva, jeg fikk engang ei dame til å føde prematurt fordi jeg spurte henne hvor hun hadde kjøpt vesken sin. Så mye makt har jeg! Skremmende å se hvor mye makt Cø har over denne fanskaren sin. De nekter jo virkelig å se virkeligheten. Får "hjernevasket" opp som det første ordet jeg tenker på. Oi oi oi tenk på all sympatien Cø kommer til å få når style snart slår seg konkurs. Håper dere her inne er forberedt på at det er kun vår feil! Kanskje vi blir politianmeldt fordi vi har kjørt en butikk i grøfta... Eller vent... 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. juli 2016 #4525 Del Skrevet 15. juli 2016 http://villapaprika.blogg.no/1468442997_jeg_kom_hjem_til_noe_.html#comment Her blir hun spurt om hvorfor hun ligger på alle 4 og vasker gulv når hun står i fare for å føde prematurt. Da forklarer hun at "ligge på alle 4" er en skrivemåte, og at hun egentlig vasket med en Jifmopp. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 15. juli 2016 #4526 Del Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, FruRosa skrev: http://villapaprika.blogg.no/1468442997_jeg_kom_hjem_til_noe_.html#comment Her blir hun spurt om hvorfor hun ligger på alle 4 og vasker gulv når hun står i fare for å føde prematurt. Da forklarer hun at "ligge på alle 4" er en skrivemåte, og at hun egentlig vasket med en Jifmopp. gif-mopp..... Rett skal være rett 😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. juli 2016 #4527 Del Skrevet 15. juli 2016 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, og brukerdebatt samt svar - Pavilion,mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 15. juli 2016 #4528 Del Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, FruRosa skrev: http://villapaprika.blogg.no/1468442997_jeg_kom_hjem_til_noe_.html#comment Her blir hun spurt om hvorfor hun ligger på alle 4 og vasker gulv når hun står i fare for å føde prematurt. Da forklarer hun at "ligge på alle 4" er en skrivemåte, og at hun egentlig vasket med en Jifmopp. heldigvis så bekrefter det at hun lyver/pynter på sannheten veldig på bloggen da. jeg sier heldigvis fordi hun da ikke skader barnet sitt, slik som man fort kan tro ved å faktisk tro på det hun skriver da... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 15. juli 2016 #4529 Del Skrevet 15. juli 2016 Her ser dere ett intervju, som bladet Demokraten hadde med Camilla tidligere iår. Der står det svart på hvitt at hun er sykemeldt, og hvordan hun får folk til å klikke seg inn på bloggen. http://www.demokraten.no/nyheter/ung-mor-ble-dreven-blogger-1.1501859 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 15. juli 2016 #4530 Del Skrevet 15. juli 2016 Hun burde opplyse i bloggen sin at det hun skriver, er stort sett bare hennes( veldig dårlige) måte å skrive på og at nivået hennes er langt under det det burde være for en voksen person som lever av å skrive. Og som( sannsynligvis?) har fullført grunnskolen. Hun er flink til å få det som hun vil, det skal hun ha Dessverre går det på bekostning av andre, men med mangel på selvinnsikt, så slipper hun å bry seg om det Håper hun roer seg ned når babyen kommer. Den burde vel egentlig vært her for lenge siden i følge C 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 15. juli 2016 #4531 Del Skrevet 15. juli 2016 2 timer siden, FruRosa skrev: http://villapaprika.blogg.no/1468442997_jeg_kom_hjem_til_noe_.html#comment Her blir hun spurt om hvorfor hun ligger på alle 4 og vasker gulv når hun står i fare for å føde prematurt. Da forklarer hun at "ligge på alle 4" er en skrivemåte, og at hun egentlig vasket med en Jifmopp. Er det vanlig å vaske gulv med eller uten mopp når man risikerer prematurfødsel? Man får vel vanligvis beskjed om å være helt i ro. Husvask er vel strengt tatt ikke å være i ro. CØ gjør det veldig vanskelig for oss lesere å tro på det hun skriver. Historiene hennes snur og vender seg etter vinden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 15. juli 2016 #4532 Del Skrevet 15. juli 2016 48 minutter siden, Inocybe skrev: Er det vanlig å vaske gulv med eller uten mopp når man risikerer prematurfødsel? Man får vel vanligvis beskjed om å være helt i ro. Husvask er vel strengt tatt ikke å være i ro. CØ gjør det veldig vanskelig for oss lesere å tro på det hun skriver. Historiene hennes snur og vender seg etter vinden. Det er alment kjent, ihvertfall blandt oss damer som HAR hatt bekkenplager, at mopping og støvsuging er noe av det verste man kan gjøre. Husker jeg moppet en bitteliten gang, og var ødelagt i flere dager etterpå. Lærte leksen min da ja 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 15. juli 2016 #4533 Del Skrevet 15. juli 2016 siteringstull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 15. juli 2016 #4534 Del Skrevet 15. juli 2016 19 timer siden, Cessa74 skrev: Jeg er forøvrig så DRITTLEI det derre misunnelseskortet at jeg spyr snart. jeg er så langt unna misunnelse som det er mulig. Jeg ville aldri hatt den slurveoppussede rekkehusleiligheten om den ble kastet etter meg. Så mye slurv og feil som i tillegg er dokumentert åpenlyst på blogg og insta får meg til å grøsse. jeg er fortsatt ganske overrasket over firmaene som har valgt å sponse dette sirkuset. Tenkte de virkelig at dette skulle gi de økt omsetning? Personlig kjenner jeg ikke bloggeren, og ikke bryr jeg meg heller om hva hun gjør videre i kaoset av drama og styr. men det er trist at uskyldige trekkes med i dragsuget - mindreårige familiemedlemmer, eks-kjærester osv. Den dagen noen får nok og velger en motreaksjon vil bloggeren virkelig slite - blant annet for alt injuriende hun har skrevet selv eller godkjent i kommentarfeltet. Men noen MÅ få dama til å fjerne tittelen "Norges største interiørblogg" - det provoserer meg sykt mye. Som seriøs tidligere interiørblogger kjenner jeg miljøet svært godt. Har selv hatt mitt hjem publisert i en rekke anerkjente interiørmagasiner i Norge, Danmark, Tyskland og Sverige. Spør også damene bak NIB -samlestedet for alle typer interiørblogger - hun når ikke de fleste bloggene der inne til anklene engang. Hun har ingen kunnskap om hverken lyssetting, praktiske og smarte løsninger, fine DIY prosjekter, hun kan ingenting om tapetlegging, møblering osv osv. Hun har sin lille hampton-stil -som noen andre nede i østfold liker - greit nok - MEN HUN ER FAEN IKKE NORGES STØRSTE INTERIØRBLOGGER. Så lenge hun velger å være så FREKK og håne alle de seriøse interiørbloggene - så kommer jeg til å fortsette kritikken. Og til de som sponser henne - bare glem meg som kunde - ever. //Ryddet for svar til slettet innlegg - Pavilion, mod Synd du sluttet og blogge, elsket bloggen din! Paprikaen hadde hatt en og annen ting og lært seg der! Hvordan ta fine bilder og skrive tekst for eksempel ;-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. juli 2016 #4535 Del Skrevet 15. juli 2016 Blogging er bare tull. Dette ser ikke fanskaren. De tror på alt bloggerene skriver er 100% sant. Blogglesere må slutte tro på eventyr! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 15. juli 2016 #4536 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Endret fordi jeg ikke gidder å "krangle" med intetsigende folk. Endret 15. juli 2016 av Kvinne31 Endret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 15. juli 2016 #4537 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg er enig i mye av kritikken om KG-folk på rampelysforumet. Enkelte lever og ånder for å ta bloggere på alt mulig, jeg innrømmer at jeg ofte er inne i disse trådene for å se på hva enkelte faktisk lirer ut av seg. Akkurat som når man kjører sakte forbi en ulykke, det er vanskelig å ikke se på. Man kan kritisere bloggere for mye, men der er nok den massive og vedvarende kritikken som reageres på. Trådene her viser jo at det finnes ganske mange damer uten annen hobby en å gå bloggene etter sømmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 15. juli 2016 #4538 Del Skrevet 15. juli 2016 Gjesp, metakritikk er så 2015🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherryl Skrevet 15. juli 2016 #4539 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg visste ikke om dette forumet og denne tråden engang før Paprika og hylekoret omtalte den i det vide og det brede. Hun har valgt å være en offentlig person, og må da tåle at det stilles kritiske spørsmål. Særlig når det er så mye selvmotsigelser og drama. Hadde ikke jeg ønsket at folk skulle vite at en slik tråd eksisterte om meg, så hadde jeg ikke latt hele verden vite det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 15. juli 2016 #4540 Del Skrevet 15. juli 2016 Når du har poengtert at du har en truende prematur fødsel og skriver at du ligger på alle 4 og skrubber gulv så velger du selv å få reaksjoner. Hun må være ganske korttenkt hvis hun bruker det utrykket i sin situasjon, selv om hun BARE moppet gulvet. Hvis hun ønsker mindre blest og "kritikk" for å være uforsiktig får hun passe hva hun skriver først og fremst. Som man reder ligger man. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg