strawberryjaw Skrevet 13. juli 2016 #4501 Del Skrevet 13. juli 2016 1 time siden, Blå politibil skrev: @Heike72 og @Sjørosa jeg må innrømme jeg var meget skeptisk til denne tråden og tidligere tråder som omhandlet Camilla. Kom mer eller mindre inn for å forsvare med nebb og klør mot disse KG kviger som "spyr ut av seg eder og galle". Men det ser ut som om jeg har blitt en av de. For jeg satte meg faktisk ned for å lese gjennom trådene og når man faktisk samlet ser hva Villa Paprika holder på med så fikk i alle fall jeg store problemer med å kunne holde en forsvarstale. La meg ta en liten oppsummering av de siste 2 års oppførsel. Jeg er veldig nysgjerrig på hva VPs forsvarere har å si om oppførselen hennes. For meg så startet det med en konkurs. Fankern alle kan jo være uheldig med forretningene sine og gå på en smell. Spekulerte jo litt siden hun bla i en avisartikkel få måneder før at butikken gikk med milionoverskudd. Det fremstod på bloggen som at Villa Paprika As var solid med sunn økonomi. Camilla påsto hardnakket at konkursen kom som lyn fra klar himmel. Men likevel så sto hun klar med nytt firma, lokale og egenkapital til oppstart samme dag som den var et faktum. Ting skjer tydeligvis raskt i Fredrikstad. Dessverre var det leverandørene som satt igjen som svarteper. Kom vel tydelig frem i noen blogg kommentarer i ettertid at mange følte seg lurt (tidligere dokumentert i tråden). Greit med nyoppfylt lager før man slår seg konkurs da. Spesielt når man kjøper opp varelageret selv. Dessverre ble ikke leverandørgjelden realisert. Så ble det klart at Camilla skulle selge huset. Først var det fordi hun ville ha en ny start. Så hadde hun ikke hadde råd til å sitte på huset etter konkursen. Så var det fordi det var slutt mellom henne og Hans. Ingen av de kunne sitte på det alene. Nei stryk den. Hans ble med på lasset til leiligheten, sånn nå og da... Forstår den. Har vært i noen frem og tilbake forhold jeg også. Men så blir Camilla gravid, tydeligvis ikke planlagt. Sånn er det noen ganger og det er greit. Men tydeligvis skranter forholdet mellom de to. Det blir slutt. Og nå starter det jeg reagerer mest på. Både Hans og hans familie henges ut og hetses på det groveste av både Camilla og andre i bloggen. Helt ukritisk og serdeles stygge bakvaskelser av eks og familie (tidliger dokumentert i tråden). Disse har ingen mulighet til å forsvare seg og null mulighet til å komme med tilsvar. Nå må man jo nesten anta at en som kaller seg "Norges største interiørblogg" har noen lesere og mange får det med seg. Hets forekommer også på instagram. Man kan også se tildels stygge og grove hetsende kommentarer mot Camilla komme gjennom i bloggen hennes. Hvor deretter 10 "motkommentarer" kommer etter som forsvarer og hyller Camilla. Men da spekulerer jeg virkelig på hvorfor så mange av kommentarene med konstruktiv kritikk av typen "Camilla dette kan du ikke gjøre, det regnes som hets og du har redaktøransvar for din egen blogg" ikke slippes gjennom. Men viktig med fiendebilder og hvor all kritikk, både konstruktiv- og direkte stygg kritikk er fra KG. Ifht Glade hjem så må jeg også si at jeg undres over hvordan dette ble gjort. Jeg hadde ikke godtatt å bli kopiert på denne måten, men vanskelig å gjøre noe med. Camilla fikk stadige spørsmål om Glade hjem i bloggen og på insta. Men ville ikke henge ut noen. Men det sekundet Ine fikk seg ambassadør jobb hos et annet firma slik at SbN ikke tjente penger på henne mer. Da slippes massene fri i et massivt karakterdrap i bloggen med påfølgende hets på instagram og i blogg. Det er måten hun benytter blogg og sosiale medier som et middel for å bedrive hets og karakterdrap av folk som ikke kan forsvare seg i samme medie jeg reagerer så kraftig på ifht Camilla. Hun er faktisk ansvarlig for hva både hun og andre skriver på hennes blogg. Hun har et redaktøransvar. Når hun faktisk godkjenner kommentarene så blir det enda værre. Vi hører kun hennes side og null fra noen av de andre. Og når hennes sannhet forandrer seg fra en dag til en annen så kan i alle fall ikke jeg gjøre annet enn å lure. Hun skulle feks bli i leiligheten i flere år, eierne var Så fornøyd med henne at hun kunne bo der så lenge hun ønsket. Nei nå har hun kjøpt seg hus, eller rekkehus. Ble ikke noe leilighet. Men årsaken var først at hun hadde lyst på noe eget. Så vare det noe større til babyen. Nei så var det at leiligheten skulle selges. Det endres! Hver bidige dag! Kraftig bekkenløsning holdes i sjakk med jogging. Ikke akkurat den aktiviteten som anbefales når du har den diagnosen. Har hatt den selv så det kjenner jeg til. Hun har også truende prematur fødsel. Jeg hadde også det før uke 30. Da lå jeg på sykehus med riedempende og modningssprøter i 3 døgn. For så å ligge helt i ro hjemme under streng beskjed fra legene om å kun være oppe når jeg skulle på do eller dusje. Slik lå jeg da, til uke 34. Utrolig hvordan to sykehus har så ulik praksis. Tror ikke de hadde godtatt at noen hadde bedrevet oppussing eller flytting med diagnosen truende prematur fødsel. Selv om det bare er å sitte på en stol å male. Skjer bare ikke. Kan forresten leses mer om her. http://www.babyverden.no/Fodsel/Diverse/For-tidlig-fodsel/Prematur-fodsel/ Fantastisk!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 13. juli 2016 #4502 Del Skrevet 13. juli 2016 Amen (igjen) @Blå politibil! (Nå håper jeg bare VP klarer å slappe av så den lille blir i magen hennes i noen uker til. Jeg er ikke enig i mye av det hun gjør/sier, men jeg unner ingen en prematur fødsel! Det er virkelig ikke noe kjekt å måtte bo på sykehuset i uker, med en baby som kanskje trenger hjelp til å puste osv). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 13. juli 2016 #4503 Del Skrevet 13. juli 2016 2 timer siden, Blå politibil skrev: @Heike72 og @Sjørosa jeg må innrømme jeg var meget skeptisk til denne tråden og tidligere tråder som omhandlet Camilla. Kom mer eller mindre inn for å forsvare med nebb og klør mot disse KG kviger som "spyr ut av seg eder og galle". Men det ser ut som om jeg har blitt en av de. For jeg satte meg faktisk ned for å lese gjennom trådene og når man faktisk samlet ser hva Villa Paprika holder på med så fikk i alle fall jeg store problemer med å kunne holde en forsvarstale. La meg ta en liten oppsummering av de siste 2 års oppførsel. Jeg er veldig nysgjerrig på hva VPs forsvarere har å si om oppførselen hennes. For meg så startet det med en konkurs. Fankern alle kan jo være uheldig med forretningene sine og gå på en smell. Spekulerte jo litt siden hun bla i en avisartikkel få måneder før at butikken gikk med milionoverskudd. Det fremstod på bloggen som at Villa Paprika As var solid med sunn økonomi. Camilla påsto hardnakket at konkursen kom som lyn fra klar himmel. Men likevel så sto hun klar med nytt firma, lokale og egenkapital til oppstart samme dag som den var et faktum. Ting skjer tydeligvis raskt i Fredrikstad. Dessverre var det leverandørene som satt igjen som svarteper. Kom vel tydelig frem i noen blogg kommentarer i ettertid at mange følte seg lurt (tidligere dokumentert i tråden). Greit med nyoppfylt lager før man slår seg konkurs da. Spesielt når man kjøper opp varelageret selv. Dessverre ble ikke leverandørgjelden realisert. Så ble det klart at Camilla skulle selge huset. Først var det fordi hun ville ha en ny start. Så hadde hun ikke hadde råd til å sitte på huset etter konkursen. Så var det fordi det var slutt mellom henne og Hans. Ingen av de kunne sitte på det alene. Nei stryk den. Hans ble med på lasset til leiligheten, sånn nå og da... Forstår den. Har vært i noen frem og tilbake forhold jeg også. Men så blir Camilla gravid, tydeligvis ikke planlagt. Sånn er det noen ganger og det er greit. Men tydeligvis skranter forholdet mellom de to. Det blir slutt. Og nå starter det jeg reagerer mest på. Både Hans og hans familie henges ut og hetses på det groveste av både Camilla og andre i bloggen. Helt ukritisk og serdeles stygge bakvaskelser av eks og familie (tidliger dokumentert i tråden). Disse har ingen mulighet til å forsvare seg og null mulighet til å komme med tilsvar. Nå må man jo nesten anta at en som kaller seg "Norges største interiørblogg" har noen lesere og mange får det med seg. Hets forekommer også på instagram. Man kan også se tildels stygge og grove hetsende kommentarer mot Camilla komme gjennom i bloggen hennes. Hvor deretter 10 "motkommentarer" kommer etter som forsvarer og hyller Camilla. Men da spekulerer jeg virkelig på hvorfor så mange av kommentarene med konstruktiv kritikk av typen "Camilla dette kan du ikke gjøre, det regnes som hets og du har redaktøransvar for din egen blogg" ikke slippes gjennom. Men viktig med fiendebilder og hvor all kritikk, både konstruktiv- og direkte stygg kritikk er fra KG. Ifht Glade hjem så må jeg også si at jeg undres over hvordan dette ble gjort. Jeg hadde ikke godtatt å bli kopiert på denne måten, men vanskelig å gjøre noe med. Camilla fikk stadige spørsmål om Glade hjem i bloggen og på insta. Men ville ikke henge ut noen. Men det sekundet Ine fikk seg ambassadør jobb hos et annet firma slik at SbN ikke tjente penger på henne mer. Da slippes massene fri i et massivt karakterdrap i bloggen med påfølgende hets på instagram og i blogg. Det er måten hun benytter blogg og sosiale medier som et middel for å bedrive hets og karakterdrap av folk som ikke kan forsvare seg i samme medie jeg reagerer så kraftig på ifht Camilla. Hun er faktisk ansvarlig for hva både hun og andre skriver på hennes blogg. Hun har et redaktøransvar. Når hun faktisk godkjenner kommentarene så blir det enda værre. Vi hører kun hennes side og null fra noen av de andre. Og når hennes sannhet forandrer seg fra en dag til en annen så kan i alle fall ikke jeg gjøre annet enn å lure. Hun skulle feks bli i leiligheten i flere år, eierne var Så fornøyd med henne at hun kunne bo der så lenge hun ønsket. Nei nå har hun kjøpt seg hus, eller rekkehus. Ble ikke noe leilighet. Men årsaken var først at hun hadde lyst på noe eget. Så vare det noe større til babyen. Nei så var det at leiligheten skulle selges. Det endres! Hver bidige dag! Kraftig bekkenløsning holdes i sjakk med jogging. Ikke akkurat den aktiviteten som anbefales når du har den diagnosen. Har hatt den selv så det kjenner jeg til. Hun har også truende prematur fødsel. Jeg hadde også det før uke 30. Da lå jeg på sykehus med riedempende og modningssprøter i 3 døgn. For så å ligge helt i ro hjemme under streng beskjed fra legene om å kun være oppe når jeg skulle på do eller dusje. Slik lå jeg da, til uke 34. Utrolig hvordan to sykehus har så ulik praksis. Tror ikke de hadde godtatt at noen hadde bedrevet oppussing eller flytting med diagnosen truende prematur fødsel. Selv om det bare er å sitte på en stol å male. Skjer bare ikke. Kan forresten leses mer om her. http://www.babyverden.no/Fodsel/Diverse/For-tidlig-fodsel/Prematur-fodsel/ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. juli 2016 #4504 Del Skrevet 14. juli 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 14. juli 2016 #4505 Del Skrevet 14. juli 2016 Skulle ønske fanskaren ville lese innlegget ditt @Blå politibil Fantastisk! Hylekoret misforstår og tror denne tråden er en drittslenging tråd til en blogger som gjør alt rett. Nei, det er gode grunner til å diskutere alle de tingene du nevner. Håper folk får opp øynene snart. Ikke minst Cø selv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. juli 2016 #4506 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) http://imgur.com/2xFow1r Skjermdump fra kommentar Dæven, noen i kommentarfeltet har virkelig latt følelsene løpe løpsk på veiene av en person h*n mest sannsynlig ikke kjenner personlig Endret 14. juli 2016 av Bergensia La til link, glemte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 14. juli 2016 #4507 Del Skrevet 14. juli 2016 12 minutter siden, Bergensia skrev: "- ta dere en lang tur på en kort kai, for slike som dere fortjener ingenting her i livet!!" Dæven, noen i kommentarfeltet har virkelig latt følelsene løpe løpsk på veiene av en person h*n mest sannsynlig ikke kjenner personlig Sjokkerende mye av det hun lar bli publisert. Hva gjør sånne kommentarer positivt for bloggen? Jeg har mye imot ting Cø gjør, som jeg ikke synes er moralsk rett, men det kunne da aldri falt meg inn å ønske henne noe vondt uansett. Så at hun lar sånt komme gjennom på bloggen er sjokkerende. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 14. juli 2016 #4508 Del Skrevet 14. juli 2016 39 minutter siden, Kvinne31 skrev: Sjokkerende mye av det hun lar bli publisert. Hva gjør sånne kommentarer positivt for bloggen? Jeg har mye imot ting Cø gjør, som jeg ikke synes er moralsk rett, men det kunne da aldri falt meg inn å ønske henne noe vondt uansett. Så at hun lar sånt komme gjennom på bloggen er sjokkerende. Nå burde vel noen av hennes nærmeste gå inn å hjelpe henne:-(, dette blir bare verre og verre, og det er ingen vei tilbake, hun faller snart ut for stupet, og veien tilbake blir fryktelig lang. En kan ikke skylde på KG, at ting har gått som de har, det har hun fint klart helt alene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 14. juli 2016 #4509 Del Skrevet 14. juli 2016 At vedkommende i kommentarfeltet prøver å legge skylden på kg hvis babyen kommer før, er latterlig! Det VP burde gjort nå, var å ta en pause fra alt; blogg, Instagram og kg. Hun burde fokusert på å ha ro rundt seg, og "ligge med beina høyt". Man gjør vel alt man kan for å unngå prematur fødsel, gjør man ikke? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 14. juli 2016 #4510 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Jeg er forøvrig så DRITTLEI det derre misunnelseskortet at jeg spyr snart. jeg er så langt unna misunnelse som det er mulig. Jeg ville aldri hatt den slurveoppussede rekkehusleiligheten om den ble kastet etter meg. Så mye slurv og feil som i tillegg er dokumentert åpenlyst på blogg og insta får meg til å grøsse. jeg er fortsatt ganske overrasket over firmaene som har valgt å sponse dette sirkuset. Tenkte de virkelig at dette skulle gi de økt omsetning? Personlig kjenner jeg ikke bloggeren, og ikke bryr jeg meg heller om hva hun gjør videre i kaoset av drama og styr. men det er trist at uskyldige trekkes med i dragsuget - mindreårige familiemedlemmer, eks-kjærester osv. Den dagen noen får nok og velger en motreaksjon vil bloggeren virkelig slite - blant annet for alt injuriende hun har skrevet selv eller godkjent i kommentarfeltet. Men noen MÅ få dama til å fjerne tittelen "Norges største interiørblogg" - det provoserer meg sykt mye. Som seriøs tidligere interiørblogger kjenner jeg miljøet svært godt. Har selv hatt mitt hjem publisert i en rekke anerkjente interiørmagasiner i Norge, Danmark, Tyskland og Sverige. Spør også damene bak NIB -samlestedet for alle typer interiørblogger - hun når ikke de fleste bloggene der inne til anklene engang. Hun har ingen kunnskap om hverken lyssetting, praktiske og smarte løsninger, fine DIY prosjekter, hun kan ingenting om tapetlegging, møblering osv osv. Hun har sin lille hampton-stil -som noen andre nede i østfold liker - greit nok - MEN HUN ER FAEN IKKE NORGES STØRSTE INTERIØRBLOGGER. Så lenge hun velger å være så FREKK og håne alle de seriøse interiørbloggene - så kommer jeg til å fortsette kritikken. Og til de som sponser henne - bare glem meg som kunde - ever. //Ryddet for svar til slettet innlegg - Pavilion, mod Endret 14. juli 2016 av Pavilion 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Decoblue Skrevet 14. juli 2016 #4511 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) 3 timer siden, Cessa74 skrev: Jeg er forøvrig så DRITTLEI det derre misunnelseskortet at jeg spyr snart. jeg er så langt unna misunnelse som det er mulig. Jeg ville aldri hatt den slurveoppussede rekkehusleiligheten om den ble kastet etter meg. Så mye slurv og feil som i tillegg er dokumentert åpenlyst på blogg og insta får meg til å grøsse. jeg er fortsatt ganske overrasket over firmaene som har valgt å sponse dette sirkuset. Tenkte de virkelig at dette skulle gi de økt omsetning? Personlig kjenner jeg ikke bloggeren, og ikke bryr jeg meg heller om hva hun gjør videre i kaoset av drama og styr. men det er trist at uskyldige trekkes med i dragsuget - mindreårige familiemedlemmer, eks-kjærester osv. Den dagen noen får nok og velger en motreaksjon vil bloggeren virkelig slite - blant annet for alt injuriende hun har skrevet selv eller godkjent i kommentarfeltet. Men noen MÅ få dama til å fjerne tittelen "Norges største interiørblogg" - det provoserer meg sykt mye. Som seriøs tidligere interiørblogger kjenner jeg miljøet svært godt. Har selv hatt mitt hjem publisert i en rekke anerkjente interiørmagasiner i Norge, Danmark, Tyskland og Sverige. Spør også damene bak NIB -samlestedet for alle typer interiørblogger - hun når ikke de fleste bloggene der inne til anklene engang. Hun har ingen kunnskap om hverken lyssetting, praktiske og smarte løsninger, fine DIY prosjekter, hun kan ingenting om tapetlegging, møblering osv osv. Hun har sin lille hampton-stil -som noen andre nede i østfold liker - greit nok - MEN HUN ER FAEN IKKE NORGES STØRSTE INTERIØRBLOGGER. Så lenge hun velger å være så FREKK og håne alle de seriøse interiørbloggene - så kommer jeg til å fortsette kritikken. Og til de som sponser henne - bare glem meg som kunde - ever. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Endret 14. juli 2016 av Pavilion 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulle_ Skrevet 14. juli 2016 #4512 Del Skrevet 14. juli 2016 Det er jo fanklubben hennes i kommentarfeltet i bloggen som koker suppe på spiker! Diskusjonen som går der nå, hvorvidt hun får hjelp av nav eller ikke og Camilla selv som ikke skjønner hvor dette med nav kommer fra.. Hun har jo selv skrevet i bloggen at hun er sykemeldt! Etter 16 dager sykemelding, så betaler nav sykepenger. Er det svangerskapsrelatert sykemelding, dekker nav det fra dag én. Da er hun jo innunder nav da? Det er vel ingen, verken her eller blant kommentarer på blogg/ig, som krangler på hvorvidt "hun har krav på" permisjon eller ei? 🙄 Det er rene paradise hotel, dette her.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 14. juli 2016 #4513 Del Skrevet 14. juli 2016 Noe av det morsomste i hele suppa, er at ingen av fanskaren klarer å vise til hva som er hetsen. Og de klarer ikke svare på logiske spørsmål. Og de tyr til hersketeknikker og " å, dere på kg er dårlige mødre uten liv og uten sexliv ". Herregud! Er det 1VGs all over?? Voksne mennesker sitter vel ikke sånn i ett kommentarfelt?!? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 14. juli 2016 #4514 Del Skrevet 14. juli 2016 VP svarer i kommentarfeltet ang maling i stua, opplyser både fargekode og produsent uten å nevne at det er sponset. Skjerpings, Camilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 14. juli 2016 #4515 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) 3 timer siden, Cessa74 skrev: Jeg er forøvrig så DRITTLEI det derre misunnelseskortet at jeg spyr snart. jeg er så langt unna misunnelse som det er mulig. Jeg ville aldri hatt den slurveoppussede rekkehusleiligheten om den ble kastet etter meg. Så mye slurv og feil som i tillegg er dokumentert åpenlyst på blogg og insta får meg til å grøsse. jeg er fortsatt ganske overrasket over firmaene som har valgt å sponse dette sirkuset. Tenkte de virkelig at dette skulle gi de økt omsetning? Personlig kjenner jeg ikke bloggeren, og ikke bryr jeg meg heller om hva hun gjør videre i kaoset av drama og styr. men det er trist at uskyldige trekkes med i dragsuget - mindreårige familiemedlemmer, eks-kjærester osv. Den dagen noen får nok og velger en motreaksjon vil bloggeren virkelig slite - blant annet for alt injuriende hun har skrevet selv eller godkjent i kommentarfeltet. Men noen MÅ få dama til å fjerne tittelen "Norges største interiørblogg" - det provoserer meg sykt mye. Som seriøs tidligere interiørblogger kjenner jeg miljøet svært godt. Har selv hatt mitt hjem publisert i en rekke anerkjente interiørmagasiner i Norge, Danmark, Tyskland og Sverige. Spør også damene bak NIB -samlestedet for alle typer interiørblogger - hun når ikke de fleste bloggene der inne til anklene engang. Hun har ingen kunnskap om hverken lyssetting, praktiske og smarte løsninger, fine DIY prosjekter, hun kan ingenting om tapetlegging, møblering osv osv. Hun har sin lille hampton-stil -som noen andre nede i østfold liker - greit nok - MEN HUN ER FAEN IKKE NORGES STØRSTE INTERIØRBLOGGER. Så lenge hun velger å være så FREKK og håne alle de seriøse interiørbloggene - så kommer jeg til å fortsette kritikken. Og til de som sponser henne - bare glem meg som kunde - ever. Off topic,- nå lurer jeg veldig på hvem du er Har også vært endel av NIB kjærnen som blogger, og har hatt hjemmet mitt på trykk flere steder. Forøvrig enig i det du skriver Endret 14. juli 2016 av Pavilion 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 14. juli 2016 #4516 Del Skrevet 14. juli 2016 Det er rart at panelplater, laminatgulv og teppefliser skaper slik halleluja-stemning i kommentarfelt på blogg og Instagram. Hun ligger høyt på lesertall for tiden så slik sett kan hun vel rettferdiggjøre å kalle seg Norges største interiørblogg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 14. juli 2016 #4517 Del Skrevet 14. juli 2016 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144284117-kvinneguiden-damer/#entry147996215 Nå er vi så heldige at vi har fått oss en egen tråd på barn i magen forumet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. juli 2016 #4518 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, kommentarer til modereringen og innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Endret 15. juli 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. juli 2016 #4519 Del Skrevet 14. juli 2016 2 timer siden, Blå politibil skrev: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144284117-kvinneguiden-damer/#entry147996215 Nå er vi så heldige at vi har fått oss en egen tråd på barn i magen forumet Uff a meg, de må da skjønne at babyen kan ta skade av hva de skriver om andre på nett, morkaken blir nok helt grå den nå. Er nok hun som startet rampelys forum bloggen 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 14. juli 2016 #4520 Del Skrevet 14. juli 2016 3 minutter siden, Keikolina skrev: Uff a meg, de må da skjønne at babyen kan ta skade av hva de skriver om andre på nett, morkaken blir nok helt grå den nå. Er nok hun som startet rampelys forum bloggen 😉 Er det en rampelyset forum blogg . Har du link? Den må jeg bare se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg