Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne suppa blir bare verre og verre. Hadde en ørliten dose respekt igjen for dama,men den er nå borte. Vanskelig å holde seg borte fra såpeoperaen som er bloggen og instagram, men skal virkelig prøve. Bloggeren burde finne seg noe annet å gjøre :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Camilla synes det er best med positive statuser, så det er vel derfor hun har sluttet å nevne noe om SbN, og de som "jobbet" der, men hvem var det som egentlig jobbet der? Ikke Camilla ihvertfall!!!! Hun bare stylet for de, og vi ser jo resultatet av den jobben:-(

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PluttiPlutti skrev:

Camilla synes det er best med positive statuser, så det er vel derfor hun har sluttet å nevne noe om SbN, og de som "jobbet" der, men hvem var det som egentlig jobbet der? Ikke Camilla ihvertfall!!!! Hun bare stylet for de, og vi ser jo resultatet av den jobben:-(

Kan noen væææær så snill å legge ut bilde av instagram innlegget 🤓

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets, brukerdebatt, krenkelser og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at hun ikke er forpliktet til å dele alt. Men kan velge ut det positive. Og det er selvfølgelig helt greit!!! Problemet er jo at hun juger! Hvorfor skrive at man er topptrent i svangerskapet, aldri har vært i så god form, jogger og går masse tur - når sannheten er at hun har en bekkenløsning fra helvete, låsninger, nedpress og blødninger?? 

Forstår hun ikke at dette doesn't make sense??

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde bare Camilla vært 100% ærlig hele veien, hadde ingen klart å kokt ihop spekulasjoner og diskusjoner, men det hovmodet ang. inntekten sin, mens andre ikke får pengene sine.... 

Som man reder, ligger man.

Endret av Smugleseren
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver om bekkenvondt, kynnere, nedpress og blødninger...
Legen og jordmoren har anbefalt henne å ikke blogge engang...
Likevel ligger hun på alle 4 og vasker gulv, og jobber til nærmere 01 om natten med å vaske og rydde!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Kjære vene da, om man ikke tåler at ting man selv deler blir diskutert får man legge inn årene eller kun holde seg til interiør. 

Og ja, jeg har barn og skammer meg ikke et fnugg over å diskutere et menneske som henger ut andre, vrir sannheten til eget forherligende og vinkler det slik som all hets på bloggen kommer herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mor. Venter et barn til. Er alene. Og skal få istand et hjem til de. Det er utrolig hva en kan pushe seg til Når en må og er i redebygging tilstand. Jeg hadde selv bekkenløsning, måtte ha krykker men når jeg måtte få til noe så fikk jeg det til. Fordi jeg måtte! Hun har ennå noen uker igjen til fødsel. Tenker hun vil bli ferdig med oppussing så hun kan hvile litt før babyen kommer. Unner ingen å være alene i den situasjonen som hun er i. Men hu gjør jaggu så godt hu kan og vell så det. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Hun skriver om bekkenvondt, kynnere, nedpress og blødninger...
Legen og jordmoren har anbefalt henne å ikke blogge engang...
Likevel ligger hun på alle 4 og vasker gulv, og jobber til nærmere 01 om natten med å vaske og rydde!

Trist at hun utsetter seg selv og barnet for det! Men det vil hun ikke skrive om virker det som.... Får virkelig ikke håpe noe skjer med barnet fordi hun absolutt må ligge på alle fire og vaske! Kan ikke skjønne at noen vil risikere noe slikt! Håper vel i grunn at hun "lyver" om alt hun gjør av vasking, ingen mor vil vel risikere helsen til barnet sitt for ett rent stuegulv... 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt

- Pavilion, mod

//Edit. Også ryddet for kommentar til modereringen

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Ok, så nå er det plutselig sofan som kaller og nedpress og kynnere og bekkenløsning?fordi en bruker her inne har tipset NAV. For å si det si sånn, da må innleggene som handler om alt bloggeren har gjort i løpet av de siste  ukene slettes. Men fra spøk til alvor, det er imponerende å få vridd fokus fra løgn, Photoshop og fanteri til å handle om hets, og sjekane. Hvorfor  svarer aldri blogger på eller lar seriøse kritiske kommentarer komme igjennom på bloggen? Når hun lar andre spre rykter og slenge dritt om en annen blogger i kommentarfeltet sitt. Hvorfor skriver hun at hun har dårlig råd i det ene øyeblikket og skryter på seg to millions inntekt noen mnd etterpå? I tillegg kjøper hun seg rekkehus et par mnd etter at tredjepRt har blitt sambo? Her er det mye som skjer i affekt og jeg er ganske sikker på at bloggeren hadde profittert på et ART kurs. MEn for all del, hun ler hele veien til banken og det samme gjør bloggplattformen, takket være tilhengere med litt lavere kognitive evner enn gjennomsnittet tydeligvis. Og når det gjelder anmeldelse så bør bloggeier feie for egen dør, da det er mye god advokat mat i den bloggen. For det er ikke en overfladisk dagbok, som de fleste vet utenom den som eier den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart å tenke på at bloggen hennes er en overfladisk dagbok. :hakeslepp:

Det er ALLTID snakk om penger som får det til å tilte.... Litt rart det og.....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, Varma skrev:

Ok, så nå er det plutselig sofan som kaller og nedpress og kynnere og bekkenløsning?fordi en bruker her inne har tipset NAV. For å si det si sånn, da må innleggene som handler om alt bloggeren har gjort i løpet av de siste  ukene slettes. Men fra spøk til alvor, det er imponerende å få vridd fokus fra løgn, Photoshop og fanteri til å handle om hets, og sjekane. Hvorfor  svarer aldri blogger på eller lar seriøse kritiske kommentarer komme igjennom på bloggen? Når hun lar andre spre rykter og slenge dritt om en annen blogger i kommentarfeltet sitt. Hvorfor skriver hun at hun har dårlig råd i det ene øyeblikket og skryter på seg to millions inntekt noen mnd etterpå? I tillegg kjøper hun seg rekkehus et par mnd etter at tredjepRt har blitt sambo? Her er det mye som skjer i affekt og jeg er ganske sikker på at bloggeren hadde profittert på et ART kurs. MEn for all del, hun ler hele veien til banken og det samme gjør bloggplattformen, takket være tilhengere med litt lavere kognitive evner enn gjennomsnittet tydeligvis. Og når det gjelder anmeldelse så bør bloggeier feie for egen dør, da det er mye god advokat mat i den bloggen. For det er ikke en overfladisk dagbok, som de fleste vet utenom den som eier den. 

👍

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk ikke forstår at bloggere lager fortellinger om seg selv som ikke nødvendigvis er sanne, er et mysterium for meg. Selvsagt blir det problemer når bloggeren selv ikke holder styr på alle detaljene og får spørsmål (kritikk som de oppfatter som hets), fordi når det virkelige livet og det oppfunnede livet crasher, er det ikke annet igjen å gjøre enn å sympatisanke. Dette mønsteret har vi sett utallige ganger hos diverse toppbloggere, ikke bare denne. CØ skriver selv at bloggen er en overfladisk dagbok og at folk ikke kjenner henne gjennom den. Våkn opp, folkens, bloggen er fiksjon, at den har noen enkelte berøringspunkter med bloggeierens eget liv, gjør den ikke til fasiten. Selvsagt vet alle med fornuften i behold  at i virkeligheten kan man ikke pusse opp et hus med bekkenløsning og fare for tidlig fødsel. Det henger ikke på greip. Når bloggere skriver slikt, kan det være ren bløff, halvsannheter eller delvis sant. At de skriver JEG pusser opp og vasker til langt på natt, kan bety at de har noen til å gjøre dette for seg. Vi vet ikke, vi som lesere er utsatt for manipulerende narrativskriving. Hva hensikten er? Tjene penger. Hva hensikten min er for å delta her innimellom? Muligens åpne øynene til noen få som fortsatt innbiller seg at det de leser i en blogg er synonymt med sannhet og virkelighet.  

Fiksjon: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Fiksjon (☺️)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
52 minutter siden, Heike72 skrev:

Hva er hensikten med denne tråden her? Hva er dere ute etter? Hva ønsker dere å oppnå?

Sist jeg sjekket var dette et diskusjonsforum hvor man fri til å diskutere teamer og offentlige personer som bloggere innenfor rammene som er satt av moderator.

Ønsker å oppnå; at (etter eget utsagn) Norges største interiørblogg slurver med merking av innlegg når hun får store deler av opppussingen sponset må være lov, jeg synes såpass priviligerte mennesker burde gjøre jobben sin og det håper jeg de blir mer beviste på.

At hun i tillegg velger å blande så mye privat inn i bloggen og så for å ikke tåle at man etterspør hva hun skiver er ikke akkurat hets heller. 

Og det er heller ikke hets når man diskuterer butikkdriften hennes. Hun har gjort noen uheldige vurderinger men betyr det at man ikke kan ta det opp fordi bloggeren også deler privatlivet sitt?

Da regner jeg med du stiller disse spørsmålene dine i trådene som handler om andre bloggere også?

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...