Gjest Bluebird1992 Skrevet 11. juli 2016 #4421 Del Skrevet 11. juli 2016 Hun publiserer bl.a. kommentarer der leserne kaller hverandre "bitch", og så er hun liksom så hyggelig og sprudlende selv. https://imgur.com/qfwjPza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 11. juli 2016 #4422 Del Skrevet 11. juli 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Fort gjort at all hetsen hun publiserer (som hun har redaktøransvaret for) blir kroken på døra for bloggen. Hva skal hun leve av da? Så lenge Style By Norway ikke går konkurs, har hun fortsatt rett på sykepenger derfra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 11. juli 2016 #4423 Del Skrevet 11. juli 2016 8 minutter siden, TallulahBGood skrev: Hun publiserer bl.a. kommentarer der leserne kaller hverandre "bitch", og så er hun liksom så hyggelig og sprudlende selv. https://imgur.com/qfwjPza Nevner igjen at dette er levebrødet hennes, og folk må få lov til å kommentere det hun gjør, uten at hun "klikker". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. juli 2016 #4424 Del Skrevet 11. juli 2016 Og så lurer jeg jo også på hvor logikken i å pynte før man er ferdig oppusset ligger? Vi pusset opp et bad for 2 år siden, det var støv rundt i hele huset (hadde håndverkere som gjorde jobben). Og da vi tok kjøkkenet i fjor, også håndverkere som gjorde jobben; rev ut, tok det elektriske, rev 2 vegger, satte inn et vindu osv, så var det så støvete og kaotisk på et tidspunkt at vi flyttet ut en uke. Da var det ikke åpen kjøkken-stue-løsning engang, det er en romslig gang mellom, og flere rom. Hun har åpen løsning, og mens alt dette pågår så har hun barnevogna bare noen meter unna, for eksempel. Hvor lurt er det? Selv hadde vi ikke barnevogna i hus før uka før ungene ble født (samme vogn til alle sammen), og barneseng ble redd termindagen av meg selv, eller av far mens jeg lå på barsel. Jeg hadde tort å si alt jeg skriver her rett til henne. Ingenting er ufint, det er kun reaksjoner på hva hun skriver at hun gjør/bilder hun legger ut på bloggen. Er ikke på Instagram så der vet jeg ikke hva som foregår. Det er jo ikke det at noen vil henne noe vondt, det er bare det at vi ikke forstår hva det er hun driver med. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 11. juli 2016 #4425 Del Skrevet 11. juli 2016 Det at hun pynter før hun er ferdig med listing, maler rett på panel, har skakk tapet og har møbler som det egentlig ikke er plass til er helt OK! Så lenge hun og barna har det bra, så er det alt som betyr noe. MEN!! Da må hun gjøre om bloggen til en mammablogg eller livsstilsblogg eller noe. Man kan ikke være "Norges største interiørblogger" når man pusser opp og innreder på den måten. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 11. juli 2016 #4426 Del Skrevet 11. juli 2016 40 minutter siden, Smugleseren skrev: Så lenge Style By Norway ikke går konkurs, har hun fortsatt rett på sykepenger derfra. Er nok VI skattebetalere som betaler den moroa. Hun var vel ansatt da hun ble sykemeldt. Hvis arbeidsforholdet opphører under sykemeldingsperioden, så har man fortsatt krav på sykepenger, og så er det vel rett over på fødselspermisjonpenger (eller hva den stønaden heter) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. juli 2016 #4427 Del Skrevet 11. juli 2016 11 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Er nok VI skattebetalere som betaler den moroa. Hun var vel ansatt da hun ble sykemeldt. Hvis arbeidsforholdet opphører under sykemeldingsperioden, så har man fortsatt krav på sykepenger, og så er det vel rett over på fødselspermisjonpenger (eller hva den stønaden heter) Interessant, på generelt grunnlag, at man kan cashe lønn (fra feks Nettavisen) mens man får sykepenger og permisjonspenger samtidig fra nav. Er det virkelig slik? Blogge litt med venstrehånda, mens høyrehånda tar i mot både lønn og sykepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. juli 2016 #4428 Del Skrevet 11. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 11. juli 2016 #4429 Del Skrevet 11. juli 2016 4 timer siden, canacas skrev: Interessant, på generelt grunnlag, at man kan cashe lønn (fra feks Nettavisen) mens man får sykepenger og permisjonspenger samtidig fra nav. Er det virkelig slik? Blogge litt med venstrehånda, mens høyrehånda tar i mot både lønn og sykepenger. Bare hvis du er deltidssykemeldt. Er du feks 50 % sykemeldt får du 50% lønn og 50% sykepenger. Men er du 100% sykemeldt får du bare sykepenger. Sykepenger skal jo dekke inntakt som blir tapt som følge av sykdom. Nå kan man ha to jobber og være sykemeldt fra bare den ene, men da må det nok være gode grunner for hvorfor man kan utføre den ene jobben og ikke den andre. Er jo ikke utenkelig med en sykdom som feks gjør det vanskelig å jobbe som snekker, mens kroppen kanskje orker litt lettere arbeid feks i butikk? 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. juli 2016 #4430 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt, samt svar til dette. Edit: Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 11. juli 2016 av Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 11. juli 2016 #4431 Del Skrevet 11. juli 2016 Herregud så frekt hun svarer i kommentarfeltet! Helt drøyt og bare anta at all kritikk kommer herfra, og sable ned alle som ikke forguder henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 11. juli 2016 #4432 Del Skrevet 11. juli 2016 6 minutter siden, Abrahima skrev: Herregud så frekt hun svarer i kommentarfeltet! Helt drøyt og bare anta at all kritikk kommer herfra, og sable ned alle som ikke forguder henne. Alltid kjekt å vedlikeholde fiendebildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 11. juli 2016 #4433 Del Skrevet 11. juli 2016 Synes faktisk synd på henne da. Hun har to barn, snart tre, og virker som det eneste hun klarer å fokusere på er de som "hater" henne. For en hverdag det må være Hvorfor bry seg om hva fremmede mener?! Forstår det virkelig ikke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 12. juli 2016 #4434 Del Skrevet 12. juli 2016 Ja C, NÅ er det faktisk bare noen uker til du ser jenta di 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 12. juli 2016 #4435 Del Skrevet 12. juli 2016 Når man velger å være en offentlig person, fortelle om private anliggende og ellers dele alt mellom himmel og jord, så risikerer man jo at det kan bli stilt spørsmålstegn rundt ting. Spesielt når man ikke kan holde seg til en versjon og alt blir motstridende og rart. Jeg koster for min egen dør, men er så utrolig glad jeg ikke er en kjent blogger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslefrøken Skrevet 12. juli 2016 #4436 Del Skrevet 12. juli 2016 Når en skriver på kg om å melde til NAV så blir alle i tråden tatt med under samme kam. Enda et langt innlegg på insta nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 12. juli 2016 #4437 Del Skrevet 12. juli 2016 Hehehehe, hei Camilla! Koselig at du bruker tid på å lese denne tråden,samt svarer på alt her inne på instagram! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 12. juli 2016 #4438 Del Skrevet 12. juli 2016 15 minutter siden, veslefrøken skrev: Når en skriver på kg om å melde til NAV så blir alle i tråden tatt med under samme kam. Enda et langt innlegg på insta nå. Kan noen legge ut bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 12. juli 2016 #4439 Del Skrevet 12. juli 2016 17 timer siden, Kvinne31 skrev: Synes faktisk synd på henne da. Hun har to barn, snart tre, og virker som det eneste hun klarer å fokusere på er de som "hater" henne. For en hverdag det må være Hvorfor bry seg om hva fremmede mener?! Forstår det virkelig ikke. Vet du, når folk her inne velger å sende mail til NAV, ja da forstår jeg henne. Hvem bryr seg om fremmede? Mange i denne tråden. Første og eneste gang jeg skriver her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevippe Skrevet 12. juli 2016 #4440 Del Skrevet 12. juli 2016 Er ikke noen vits i å forsvare henne sånn som hun utleverer seg på bloggen om alt, bare for å få oppmerksomhet! Burde være flau over seg selv! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg