pusen56 Skrevet 10. juli 2016 #4401 Del Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, TallulahBGood skrev: Jeg synes kanskje stilen er vel pompøs for et lite rekkehus, og når svært mye er slurvete utført så blir det enda verre. Det later til at bloggeren er 'stuck' i den samme stilen fra 2008, og ikke evner å tilpasse denne til bostedene sine i det hele tatt. At hun tilsynelatende ikke tar mål, slik som f.eks. med den alt for brede sengegavlen og benken som stikker ut fra veggen virker bare rart. Hvem bestiller en sengegavel på 120 cm til en seng på 90 cm? Eller henger opp en karttapet så kartet overhode ikke stemmer? Dette er ikke bare dårlig planlegging, dette er ingen planlegging, virker det som! Og dette er Norges Største interiørblogg? Seriøst? Enig i det du skriver, men sengegavlen var det dattera som ville ha skrev hun Kan ver de ikke hadde inne rett lengde men at hun absolutt ville ha den typen. Så selv om det ikke er "picture perfect", så skjønner jeg jo at hun ville gi henne det hun ville ha på sitt rom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 10. juli 2016 #4402 Del Skrevet 10. juli 2016 Rart at INGEN av fansen tenker at kanskje barnefaren føler akkurat det samme som Camilla? Kanskje HAN føler at han er blitt SATT i en situasjon han ikke ønsker å være i?? Bare at han har bedre vett enn å ta den saken i det offentlige, et sted en sånn sak overhodet ikke hører hjemme. Neida, samtlige tror 100% på alt hun har skrevet. DET vitner jo bare om hvor lite de har mellom øra. Hun har vel ikke bare blitt "satt" i den situasjon sånn uten videre. Han var en fantastisk stepappa for de to andre (har hun selv skrevet) og da er det lite sannsynlig at han blir no mindre bra pappa til sitt eget barn. La nå gutten få en sjanse før "dere" dømmer han nedenom og hjem. Hvem hadde vel "vært til stede " i et svangerskap etter å ha blitt utlevert på det groveste. Trenger vel ikke tenke lenger enn til seg selv?? Som man reder ligger man?? Syns oppriktig synd på han. Det hun ikke skjønner er at alt hun har utlevert sier MYE om henne som person/forelder, og at det kan bli brukt imot henne i en eventuel barnefordelingssak, så for hennes skyld håper jeg det ikke ender med noe sånt. Barnefaren har en sterk sak. Og det heter Ikke HVEM rom, men HVILKET.... Grøss!! Og 90% av de som følger henne, følger henne fordi de er nysgjerrige og elsker alt dramaet, ikke for interiøret. Spenning i hverdagen. Norges største interiørblogger bør få mer enn 250 likes på innlegg på IG. Angående taket så skrev hun i innlegget FØR rosetten kom opp, at taket skulle sparkles og males først. Tror hun at ALLE er idioter??? Senere samme kveld kom rosetten opp. Skulle de da ha sparklet, og ikke minst PUSSA, og malt taket? Med en stue som var ferdig møblert??? Ja sikkert..... NOT! Ærlighet varer lengst! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslefrøken Skrevet 10. juli 2016 #4403 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg er fast leser av denne tråden, men aldri kommentert. Jeg leser og bloggen og følger på insta. Før var det gir inspirasjon .. nå for underholdning. Denne takrosetten er det tydeligvis ikke bare meg som gremmes over! Den passer ikke inn I det hele tatt! På det taket, med den lampa... Nei nei! Og det med å photoshoppe taket er jo tragikomisk, men photo Shop er jo vanlig kost på bloggen. Se på stuebordet, det står helt inntil sofaen, Hadde det stått lenger ut hadde det stått intil tvbordet som stikker langt utenfor veggen. I tilegg på insta legger hun ut bilde fro prospektet og sier hun ikke kan tro det er samme hus... var mer luftig og fritt før så det ut. Og må nevne se stolene som er kappet ser klumpete ut. Måtte bare få ned mest mulig i mitt første innlegg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 10. juli 2016 #4404 Del Skrevet 10. juli 2016 Er enig i mye av kritikken som har kommet angående selvmotsigelser og kritikk av barnefar, men jeg syns at det blir litt i overkant når det gjelder hjemmet hennes. Jeg ser at det er trangt, men f.eks sofaen hadde hun jo med fra forrige bolig. Passer jo ikke alltid på nye steder. ( jada, jeg ser tv bordet.....) Hun bytter jo møbler i ett sett, så noe mer passende kommer vel etterhvert. Mange etterlyser at hun skal fornye seg, men er det ikke slik den stilen er ? Bør man ikke se etter en annen blogg hvis man er lei Hampton stilen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 10. juli 2016 #4405 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg vil forsvare Camilla om hun velger å ha en takrosett i sitt standard rekkehus med 240 takhøyde, -for om dette kan gi henne assosiasjoner med en drømmevilla, bør ikke vi drepe den gleden. MEN når en pusser opp ett hus som "Norges Største Interiørblogger" så pusser man vel opp taket FØR man velger å male vegger og legge nytt gulv!!! Det er ikke mulig å få ett fint, glatt tak av Agnes tak-ess, etter man har montert nye, flotte taklister!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 10. juli 2016 #4406 Del Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, Smugleseren skrev: Jeg vil forsvare Camilla om hun velger å ha en takrosett i sitt standard rekkehus med 240 takhøyde, -for om dette kan gi henne assosiasjoner med en drømmevilla, bør ikke vi drepe den gleden. MEN når en pusser opp ett hus som "Norges Største Interiørblogger" så pusser man vel opp taket FØR man velger å male vegger og legge nytt gulv!!! Det er ikke mulig å få ett fint, glatt tak av Agnes tak-ess, etter man har montert nye, flotte taklister!!! Joda, det er mulig med Photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 10. juli 2016 #4407 Del Skrevet 10. juli 2016 Nei, nei og bare nei til resultatet her. Puter, rot, for store møbler, stoler på "halv-åtte", kurver, pledd og kroker over alt. Jeg blir sliten av å se på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 10. juli 2016 #4408 Del Skrevet 10. juli 2016 Syns det blir hjemmekoselig og fint hos henne. Listverket i hele huset er jo råstilige, skulle gjerne hatt sånne i hele huset vårt. Syns møblene i stuen er kjempefine, MEN TV-benken burde hun ikke hatt. Den er både for bred for veggen, som ikke ser bra ut, og ble jo håpløst trangt der. Det hadde blitt kjempefint med tv på veggen og eventuelt et konsollbord under. Kunne tatt M sitt, og satt en litt mer jentete/prinsessete hvit pult hos henne, blitt finere til det sølvfargede speilet hennes også. "TV bordet" kunne brukes som en "sjenk" på en av sidene av peisen. Takrosetten passer ikke inn, og DET burde byggdekor sagt til henne. Det blir omtrent som å si at noen er fine i klær de overhodet ikke passer, i en klesbutikk, bare for å få solgt plagget! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthe75 Skrevet 11. juli 2016 #4409 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg har fulgt oppussingen av huset, fordi det skulle bli store forandringer fort, og det fant jeg spennende. Det har det jo også gjort, men jeg er skuffet over hvordan hun har formidlet fremgangen på bloggen sin. Hva er liksom greia med å pynte og stæsje før malingen er tørr? Jeg ville sett bilder av farger og materialvalg, FØR rommene ble innredet, putet og pleddet. Hun har skrevet i flere uker at hun kommer tilbake med fargekoder o.l. men det skjer jo aldri. Hun har mye hun skal komme tilbake til... Om jeg var en av de som sponset dette, hadde jeg vært skuffet over reklamen hun gir tilbake. Hun burde lagt med koder og linker på samtlige bilder, for å spre det glade budskap. Sånn som jeg ser det hele, så er ikke prosjektet hennes mer avansert enn noe de aller fleste av oss kunne fått til. Hun har bare valgt farger ut fra EN fargeserie, og det begrenser forvirringen for de fleste interiørnybegynnere (sånne som meg). Kjøkken og bad er helt A4 (ut fra det jeg kan se på de dårlige bildene) og møblene er plukket ut fra smaken hennes, ikke ut fra hva som passer i huset. Hun har fått til det folk flest kan få til, og gått på de smellene folk flest kan gå på (for store møbler, feil mål, tingen i taket (den hadde nok folk flest droppet...)). Jeg tror det blir fint (på bildene i hvert fall, hvor slurv o.l. kan skjules), men jeg hadde blitt kvalt av å bo sånn selv - det blir for mange møbler og ting. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 11. juli 2016 #4410 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg syns det begynner å lukte skikkelig våt hund av hele dette opplegget... Dette fotoshoppede taket....altså, bare, hallo? Jeg skjønner ikke - SKJØNNER IKKE - at dette kan inspirere noen som helst? Har det alltid vært sånn, siden Villa Paprika - tiden med Hå***? Med løgner og halvsannheter og kamuflering av virkeligheten? Jeg har bare fulgt bloggeier her på KG siden konkursen for 13 mnd siden, før den tid trodde jeg hun var en flink og vellykket blogger som jeg kjente navnet til via media og interiørmagasiner. For meg virker det som om hun fullstendig har mistet grepet om sin egen situasjon - og da tenker jeg ikke på hennes private situasjon, som er trasig nok i seg selv (unner ingen samlivsbrudd på samlivsbrudd, med både barn og svangerskap involvert!) - men den offentlige skikkelsen hennes, som hun selv former via sosiale media - hun framstår for meg som direkte ustabil. (For å unngå sletting for spekulasjon eller hets: Jeg sier ikke at hun ER ustabil, for det kan jeg ikke uttale meg om - men slik hun framstiller seg selv, framstår hun for meg som en person som ikke klarer å se den store sammenhengen, hun går stadig tilbake på ting hun har sagt, dokumentert i tråden her utallige ganger.) Det virker som om hun kaver voldsomt for å opprettholde denne fasaden av vellykkethet, men hun forstår ikke selv hvor tydelig det er at det ikke er annet enn det - en fasade. Ja, bortsett fra for de trofaste følgerne da, som nesegrus beundrer alt hun kommer med. Jeg. Skjønner. Det. Ikke. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. juli 2016 #4411 Del Skrevet 11. juli 2016 10 timer siden, Shoppingqueen skrev: Rart at INGEN av fansen tenker at kanskje barnefaren føler akkurat det samme som Camilla? Kanskje HAN føler at han er blitt SATT i en situasjon han ikke ønsker å være i?? Bare at han har bedre vett enn å ta den saken i det offentlige, et sted en sånn sak overhodet ikke hører hjemme. Neida, samtlige tror 100% på alt hun har skrevet. DET vitner jo bare om hvor lite de har mellom øra. Hun har vel ikke bare blitt "satt" i den situasjon sånn uten videre. Han var en fantastisk stepappa for de to andre (har hun selv skrevet) og da er det lite sannsynlig at han blir no mindre bra pappa til sitt eget barn. La nå gutten få en sjanse før "dere" dømmer han nedenom og hjem. Hvem hadde vel "vært til stede " i et svangerskap etter å ha blitt utlevert på det groveste. Trenger vel ikke tenke lenger enn til seg selv?? Som man reder ligger man?? Syns oppriktig synd på han. Det hun ikke skjønner er at alt hun har utlevert sier MYE om henne som person/forelder, og at det kan bli brukt imot henne i en eventuel barnefordelingssak, så for hennes skyld håper jeg det ikke ender med noe sånt. Barnefaren har en sterk sak. Og det heter Ikke HVEM rom, men HVILKET.... Grøss!! Og 90% av de som følger henne, følger henne fordi de er nysgjerrige og elsker alt dramaet, ikke for interiøret. Spenning i hverdagen. Norges største interiørblogger bør få mer enn 250 likes på innlegg på IG. Angående taket så skrev hun i innlegget FØR rosetten kom opp, at taket skulle sparkles og males først. Tror hun at ALLE er idioter??? Senere samme kveld kom rosetten opp. Skulle de da ha sparklet, og ikke minst PUSSA, og malt taket? Med en stue som var ferdig møblert??? Ja sikkert..... NOT! Ærlighet varer lengst! Jeg er veldig enig med deg. Jeg vet ingenting om barnefars tanker og følelser for det har han ikke delt ukritisk på Internett. Og det er et STORT pluss i hans farvør. Helt uten å kjenne ham tror jeg han står mye sterkere enn barnemor i en eventuell barnefordelingssak. Han har ikke eksponert det ufødte barnet (eller de eldre halvsøsken) på nett. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. juli 2016 #4412 Del Skrevet 11. juli 2016 11 timer siden, Millelina skrev: https://imgur.com/a/AOXnQ Hvor er det alle kritiserer henne for at huset er for lite. De fleste her inne har vel forståelse for at en snart 3-barnemor med lite utdannelse og veldig usikker inntekt ikke kan kjøpe et palass. Der i mot er det mange som kritiserer henne for å dytte alt for store møbler inn i huset. Det er noe helt annet. Greit at hun kanskje ikke har mulighet til å bytte sofaen (som jeg så vidt jeg vet kommer fra lejligheten) akkurat nå selv om den er for stor. Det tror jeg de fleste vil ha forståelse for. Men da kjøper man da virkelig ikke inn fler alt for store møblet slik at du må være alv for å kunne gå mellom møblene. Stilen hennes blir da heller ikke kritisert fordi hun liker den og har lyst på å innrede sitt nye hus slik. Den blir kritisert fordi hun kaller seg "Norges største interiør blogg" samtidig som hun ikke har kommet med noe nytt de siste 10 årene. Skal man skryte av interiørkunnskapene sine må man kunne fornye seg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 11. juli 2016 #4413 Del Skrevet 11. juli 2016 Det er som noen skriver i kommentarfeltet på instagram, hvis hun får 26 positive mld, og 1 "kritisk", så får den kritiske kommentaren all oppmerksomhet. Det blir skrevet innlegg om at "alle slenger dritt til meg" osv osv. Mentaliteten minner meg mye om en jente på 17-18 år. Håper hun blir voksen kjapt, for snart kommer en ny hverdag med 3 barn, og to fedre som skal involveres i barna sine. Greit å være voksen når en sånn kabal skal legges 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 11. juli 2016 #4414 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Hva er det med det dårlige språket hennes? Helt utrolig! Og hun lever av å skrive? Endret 11. juli 2016 av Jørild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. juli 2016 #4415 Del Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Jørild skrev: Hva er det med det dårlige språket hennes? Helt utrolig! Og hun lever av å skrive? Forstår sjelden det hun skriver. Hun har tidligere skrevet at hun ikke har dysleksi, så her er det nok mangel på kunnskaper som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. juli 2016 #4416 Del Skrevet 11. juli 2016 Camilla; finn deg ett fagfelt du mestrer. Det er ingen skam å snu. Du kan ikke interiør, oppussing eller å skrive. Men du er ung og har sikkert talent for noe annet. Husk at levebrødet ditt skal vare til pensjonsalder, og om du ønsker å leve på noe annet enn minstepensjon ( det er ikke særlig stas) må du gjøre noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. juli 2016 #4417 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg følger henne ikke på IG, som nå har blitt privat. Har hun skrevet noe om spisestuesofaen som flyttet inn, men som nå er byttet ut med flere stoler med avsagde ben? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 11. juli 2016 #4418 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, canacas skrev: Forstår sjelden det hun skriver. Hun har tidligere skrevet at hun ikke har dysleksi, så her er det nok mangel på kunnskaper som gjelder. Hun sier hun jobber så hardt?? Hadde hun jobbet fra 8-4 (vanlig arbeidsdag) med bloggen så håper jeg virkelig at hun hadde presentert skikkelige bilder (eks Caroline Berg Eriksen, mammatilmichelle) og ikke minst lest gjennom det hun skriver før hun trykker på post innlegg. Feil i overskriften er utilgivelig, for det har skjedd flere ganger, i tillegg en drøss med andre skrivefeil. Hun har jo som du skriver, selv sagt at hun ikke har dysleksi, det er ren slurv. Det er IKKE å gjøre en god jobb. Det minste man kan forlange er at hun gidder lese gjennom det hun har skrevet. Dessuten kan hun jo ikke et eneste ord og uttrykk, det er en salig blanding som gjør det hun skriver totalt uforståelig til tider. Dessuten kommer jeg aldri til å skjønne hvorfor hun på liv og død skal skrive om alt som skal skje, når veldig sjelden noe som helst blir noe av??? Jeg hadde følt meg kjempedum. Hvor ble det av luftballong uroen hun skulle lage? Fotballturen? Slettvoll spisestuesofaen? og skulle det ikke inn en sofa/stol på ungenes rom?? Nok et bevis på at hun ikke har øyemål etter alle de årene med interiør. Nei, hun burde bruke tid på å være mer seriøs i jobben sin, og slutte å skrive sutreinnlegg der det stort sett tas utgangspunkt i ting INGEN ser blir skrevet/sagt.. Tror det er ting hun opplever i nærmiljø fra folk hun kjenner... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. juli 2016 #4419 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) 58 minutter siden, Shoppingqueen skrev: Hun sier hun jobber så hardt?? Hadde hun jobbet fra 8-4 (vanlig arbeidsdag) med bloggen så håper jeg virkelig at hun hadde presentert skikkelige bilder (eks Caroline Berg Eriksen, mammatilmichelle) og ikke minst lest gjennom det hun skriver før hun trykker på post innlegg. Feil i overskriften er utilgivelig, for det har skjedd flere ganger, i tillegg en drøss med andre skrivefeil. Hun har jo som du skriver, selv sagt at hun ikke har dysleksi, det er ren slurv. Det er IKKE å gjøre en god jobb. Det minste man kan forlange er at hun gidder lese gjennom det hun har skrevet. Dessuten kan hun jo ikke et eneste ord og uttrykk, det er en salig blanding som gjør det hun skriver totalt uforståelig til tider. Dessuten kommer jeg aldri til å skjønne hvorfor hun på liv og død skal skrive om alt som skal skje, når veldig sjelden noe som helst blir noe av??? Jeg hadde følt meg kjempedum. Hvor ble det av luftballong uroen hun skulle lage? Fotballturen? Slettvoll spisestuesofaen? og skulle det ikke inn en sofa/stol på ungenes rom?? Nok et bevis på at hun ikke har øyemål etter alle de årene med interiør. Nei, hun burde bruke tid på å være mer seriøs i jobben sin, og slutte å skrive sutreinnlegg der det stort sett tas utgangspunkt i ting INGEN ser blir skrevet/sagt.. Tror det er ting hun opplever i nærmiljø fra folk hun kjenner... Jeg er så enig med deg. Total mangel på profesjonalitet. Alle forstår forskjellen på en skrivefeil og mangel på kunnskap om det norske skriftspråket, og bloggeier mangler kunnskap. Bloggen mangler en plan, ingenting er gjennomarbeidet, hun følger opp veldig lite av det hun sier hun skal, når hun først gjør noe så vises ikke det på bloggen. Så er det det å kanalisere all personlig dritt som blogginnlegg, det er både uetisk og uprofesjonelt. Hun glemmer hva hun sier fra ett innlegg til et annet også, så det er jo umulig å si hvilken sannhet som er den virkelige. Utbruddene som kommer jevnlig som for folk som leser bloggen kun må ta hennes ord for at skjer - noe som jo ikke frister, for her kommer jo sannhetene i alle mulige versjoner fra samme sted. Jeg fatter og begriper ikke at hun ikke forstår at dette er levebrødet hennes, plutselig kan det være borte. Hun må ta vare på inntektskilden sin. Det virker liksom som hun ikke skjønner alvoret i dette, at dette er livet og jobben hennes. Hadde det vært meg ville jeg jo gjort så at bloggen ville vært et produkt jeg tydelig hadde gjort en jobb med og kunne vært stolt av. Egentlig er alt bare leit! Endret 11. juli 2016 av EllaSays Bytta om på to ord som stod i feil rekkefølge 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 11. juli 2016 #4420 Del Skrevet 11. juli 2016 Fort gjort at all hetsen hun publiserer (som hun har redaktøransvaret for) blir kroken på døra for bloggen. Hva skal hun leve av da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg