Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Rosalie skrev:

Hun skal også ha inn to spisestuestoler til. Det må være forferdelig upraktisk å hele tiden måtte flytte på møblene, evt klatre over dem, for å komme seg frem. Ingen plass til at ungene kan herje litt, og på rommene deres er jo heller ikke spesielt mye gulvplass.  

Jeg regner også med at hun skal inn med lekegrind elns etter hvert. Men da må jo noe ut...

Hun skal selge ett lite bord, for det har hun ikke plass til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

Jeg synes kanskje stilen er vel pompøs for et lite rekkehus, og når svært mye er slurvete utført så blir det enda verre.

Det later til at bloggeren er 'stuck' i den samme stilen fra 2008, og ikke evner å tilpasse denne til bostedene sine i det hele tatt. 

At hun tilsynelatende ikke tar mål, slik som f.eks. med den alt for brede sengegavlen og benken som stikker ut fra veggen virker bare rart. Hvem bestiller en sengegavel på 120 cm til en seng på 90 cm? Eller henger opp en karttapet så kartet overhode ikke stemmer? Dette er ikke bare dårlig planlegging, dette er ingen planlegging, virker det som!

Og dette er Norges Største interiørblogg? Seriøst?:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Blir helt feil for meg å ha rosett i taket og en tøylampe hengende under.

Rosett hører til i hus med god takhøyde og det bør helst henge en skikkelig lysekrone under.

Min mening, over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Joppe skrev:

Blir helt feil for meg å ha rosett i taket og en tøylampe hengende under.

Rosett hører til i hus med god takhøyde og det bør helst henge en skikkelig lysekrone under.

Min mening, over og ut!

Helt enig! 

MYE finere den lysekronen hun hadde tidligere over spisebordet til en rosett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Hun mangler bare en skjenk i stua? Hvor skal de skjenken stå? Basert på bildene hun legger ut er det er stappfullt allerede.

Det var min første reaksjon også :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ett sinna innlegg på instagram.  Er så tydelig at hun er her inne å leser. Litt småflaut. Hvorfor bry seg om hva andre mener hvis man er så sikker på stilen sin og livet sitt? Jeg bryr meg ikke i det hele tatt hva folk syns om meg og mitt, også gidder jeg ikke lage "sinna statuser"  på Facebook hvis noen har sagt noe " fornærmede " til meg heller. Oi oi. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma

Ærlig talt! Når skal VP holde seg til fakta? NEI, ingen som trakasserer VP for å være alene, så drit i prøv å få

sympati fra folk når du blir tatt i løgn! VP sier at hun skal fikse taket idag, og legger ut photoshoppa bilder av det "ferdige" taket. Tror hun at folk er så dumme at de ikke vet hvor mye jobb det er å fikse et tak? Du kan ikke ha en overfylt stue når du skal ordne noe sånt! Hun sier at tredjepart ikke bryr seg , men når tredjepart viser interesse så skal hun ha sympati på det og. Hva pokker feiler det folk som støttet og sponser noe så lite gjennomført, gjennomtenkt og ikke minst slurvete?? Ja, folk klikker seg inn på bloggen for å få med seg alle de dumme kommentarene i kommentar feltet med tilsvar fra bloggeier. Hvordan går det det Ann å ha en vogn stående i stua i 9mnd? Er det en ny intriør trend? Å kalle seg Norges største intriør blogger er søren meg en hån mot Alle flinke folk der ute. Å fortelle om forferdelig  ille bekkenløsning, og truende prematur fødsel  å Holde på sånn hun gjør er en hån mot alle som har vært igjennom noe sånt. 

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Varma skrev:

Ærlig talt! Når skal VP holde seg til fakta? NEI, ingen som trakasserer VP for å være alene, så drit i prøv å få

sympati fra folk når du blir tatt i løgn! VP sier at hun skal fikse taket idag, og legger ut photoshoppa bilder av det "ferdige" taket. Tror hun at folk er så dumme at de ikke vet hvor mye jobb det er å fikse et tak? Du kan ikke ha en overfylt stue når du skal ordne noe sånt! Hun sier at tredjepart ikke bryr seg , men når tredjepart viser interesse så skal hun ha sympati på det og. Hva pokker feiler det folk som støttet og sponser noe så lite gjennomført, gjennomtenkt og ikke minst slurvete?? Ja, folk klikker seg inn på bloggen for å få med seg alle de dumme kommentarene i kommentar feltet med tilsvar fra bloggeier. Hvordan går det det Ann å ha en vogn stående i stua i 9mnd? Er det en ny intriør trend? Å kalle seg Norges største intriør blogger er søren meg en hån mot Alle flinke folk der ute. Å fortelle om forferdelig  ille bekkenløsning, og truende prematur fødsel  å Holde på sånn hun gjør er en hån mot alle som har vært igjennom noe sånt. 

Hva er det hun skriver på insta? Jeg orker ikke be om å få følge den private kontoen som hun for et kvarter har bestemt seg for å lukke. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
2 minutter siden, Dollyådi skrev:Hva er det hun skriver på insta? Jeg orker ikke be om å få følge den private kontoen som hun for et kvarter har bestemt seg for å lukke. 

Kort kort oppsummert; ønske om sympati grunnet hat, og da fordi hun er alene (?) og på grunn av smaken (?). Hva med å faktisk klare å skrive noe som er tilfelle? Noe som er reelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
21 minutter siden, Kronellermynt skrev:

Denne babyen trenger virkelig hjelm når den skal begynne å dra seg opp etter møblene :ler: 

Jeg tenkte det samme med et grøss. Her blir det mye å barnesikre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest asdas123
Et øyeblikk siden, TallulahBGood skrev:

Jeg tenkte det samme med et grøss. Her blir det mye å barnesikre!

Ja. Her må det handles mange kantknotter ;) Det pleddet over bordet med alt stæsjet går i hvertfall rett til h****** ganske fort ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blogg Villa Paprika

vi kommenterer pga noen få enkle grunner; som jeg håper du kan svare ærlig på;

1. Du hevder å være Norges største interiørblogg. Hva støtter denne påstanden?

2. Som selvutnevnt "Norges største interiørblogg" så gjentar du i det uendelige samme stil som du hadde allerede  i paprikaboligen. Hvorfor fornyer du ikke?

3. Det står i nettbutikken, hvor du fremdeles har eierandel i, at varer ikke blir sendt ut pga ferieavvikling. Bruker Martine ferien sin på å male hos deg?

4. Påstanden om at folk hetser for at du er alene, kan du vise til konkrete tilfeller? Jeg har ikke funnet dette. 

5. Ang taket i stuen. Om du er fornøyd med resultater, hvorfor retusjerer du bildene? 

Mine kommentarer er rettet mot din profesjonelle rolle som bedriftseier. Ditt privatliv kommenterer jeg ikke. Fint om du kan legge merke til det. Barn og andre uskyldige vil jeg ikke skal få mer oppmerksomhet på sosiale medier enn di allerede har. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
5 minutter siden, Dollyådi skrev:

Blogg Villa Paprika

vi kommenterer pga noen få enkle grunner; som jeg håper du kan svare ærlig på;

1. Du hevder å være Norges største interiørblogg. Hva støtter denne påstanden?

2. Som selvutnevnt "Norges største interiørblogg" så gjentar du i det uendelige samme stil som du hadde allerede  i paprikaboligen. Hvorfor fornyer du ikke?

3. Det står i nettbutikken, hvor du fremdeles har eierandel i, at varer ikke blir sendt ut pga ferieavvikling. Bruker Martine ferien sin på å male hos deg?

4. Påstanden om at folk hetser for at du er alene, kan du vise til konkrete tilfeller? Jeg har ikke funnet dette. 

5. Ang taket i stuen. Om du er fornøyd med resultater, hvorfor retusjerer du bildene? 

Mine kommentarer er rettet mot din profesjonelle rolle som bedriftseier. Ditt privatliv kommenterer jeg ikke. Fint om du kan legge merke til det. Barn og andre uskyldige vil jeg ikke skal få mer oppmerksomhet på sosiale medier enn di allerede har. 

Jeg vil tilføye: hvorfor publiseres HAT kommentarer mot tredjepart og Glade hjem på bloggen? Hvordan  gjør det bloggeier til noen som trenger sympati?

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Og alt det tullet med DNA testing, hva faen er vitsen med å legge ut noe sånt? Har ikke sett det blitt nevnt noe sted, utennom med hennes egne skrevne ord. Sympati sympati sympati. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i et rekkehus som er veldig likt Camilla sitt, mtp. byggår, størrelse, bygningstype (hva slags type rekkehus det er), romløsning etc. 

Og jeg blir skikkelig flau på hennes vegne. Jeg ser på min egen stue, og forestiller meg hvordan det hadde sett ut med gipsrosett limt utenpå takplatene. Jeg har bodd i gammel bygård med tre meter under taket og gipsrosetter over alt og syntes det er flott DER DET PASSER INN. 

Hele stilen hennes er så immari overdådig. Jeg er ikke utdannet interiørarkitekt eller noe (men det er jaggu ikke hun heller). Men er det ikke en viktig del av å innrede en bolig, å skape en stil som passer? Jeg bor som nevnt ganske lik bolig selv, og kan vel si at det ser helt latterlig ut med herskapsmøbler og pomp og prakt dyttet inn i et middels stort rekkehus fra 70tallet.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...