Maskopi Skrevet 10. juli 2016 #4361 Del Skrevet 10. juli 2016 Tror hun selv på at hun har norges største interiørblogg? Det er ikke et fnugg av feks designvarer eller tegn til eventer osv. Ei jeg kjenner har en relativt stor og premiert blogg og hun er stadig på luncher og eventer med leverandører og så videre. At noen sponser det oppussingsprosjektet der med så lite kred tilbake til sponsor, så lite rettskriving og så nye privat drama er for meg helt uforståelig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. juli 2016 #4362 Del Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, Maskopi skrev: Tror hun selv på at hun har norges største interiørblogg? Det er ikke et fnugg av feks designvarer eller tegn til eventer osv. Ei jeg kjenner har en relativt stor og premiert blogg og hun er stadig på luncher og eventer med leverandører og så videre. At noen sponser det oppussingsprosjektet der med så lite kred tilbake til sponsor, så lite rettskriving og så nye privat drama er for meg helt uforståelig. Jeg har helt mistet troen på henne interiørmessig. Og tror ikke så mange i bransjen er overveldet sv beundring heller. Bunnen, for mitt vedkommende, ble nådd når hun satte opp den gipsrosetten i taket. Slike hører inn når man har høy takhøyde og en stil deretter. Ikke i et rekkehus med takess. Vi har gipsrosetter og stukkatur, men vi har 4,80 under taket i første etasje. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 10. juli 2016 #4363 Del Skrevet 10. juli 2016 Den 8. juli 2016 at 0.20, Dollyådi skrev: Her inne på kvigeforumet så pleier det meste bli kommentert veldig raskt. Jeg tror derfor at min kommentar nå ikke er noe som dere andre ser på som unaturlig, men jeg prøver meg likevel. Leverandøren av listverket har i en kommentar bekreftet at de også har levert den falske stukaturen i taket over spisebordet. Jeg syns i utgangspunktet at sånne kan være fine, i gamle bygårder med god takhøyde. Disse skal etterligne eldre stukaturer og er ment som en utsmykking på et jevnt malt gipstak. Når det i bloggernes nye bolig er takplater montert, så blir denne falske gipsstukaruren helt malplasert. Resten av taket er er rutemønster av plater og så skal det liksom dukke opp en gipsformasjon midt i.. Nei, takke meg til å, om absolutt nødvendig, ha de på jevne gipsplatetak. At leverandøren villig innrømmer å ha sponset dette er for meg helt uforståelig. Jeg vil aldri be dem om tips for min bolig, basert på akkurat dette. Første gang jeg siterer meg selv😂😂😂😂 men; det er tydelig at frøken Paprika leser her inne og tar til seg det som blir skrevet. I siste innlegg har hun photoshoppa bort takplatene, sånn at det skal se ut som et jevnt gipsa tak. En ting er å gjøre det på bloggen, hun og alle som kommer på besøk ser jo at det ikke er sånn sannheten er. Heldigvis er vi forskjellige. Jeg vil heller leve i sannheten og gjør den så fin jeg klarer sånn at jeg stolt kan vise den frem, enn leve et liv som må photoshoppes for omgivelsene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 10. juli 2016 #4364 Del Skrevet 10. juli 2016 Gladehjem er MYE flinkere til å innrede, ser mye mer ryddig og pent ut hos henne. Flinkere til å skrive og! Hos camilla derimot, der ser det ut som om alt er presset inn (alt for store møbler) føler jeg ikke får puste når jeg ser bildene hennes 😬 Ser så rotete ut... Men hun lever vel i ei boble der hun er millionær med gigantisk enebolig, og virkelig har plass til slike møbler😅 Kanskje Camilla skulle hatt med seg detgladehjem i gjengen sin, så kanskje konkurs ikke hadde blitt noe av🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norlevo Skrevet 10. juli 2016 #4365 Del Skrevet 10. juli 2016 8 minutter siden, Dollyådi skrev: Første gang jeg siterer meg selv😂😂😂😂 men; det er tydelig at frøken Paprika leser her inne og tar til seg det som blir skrevet. I siste innlegg har hun photoshoppa bort takplatene, sånn at det skal se ut som et jevnt gipsa tak. En ting er å gjøre det på bloggen, hun og alle som kommer på besøk ser jo at det ikke er sånn sannheten er. Heldigvis er vi forskjellige. Jeg vil heller leve i sannheten og gjør den så fin jeg klarer sånn at jeg stolt kan vise den frem, enn leve et liv som må photoshoppes for omgivelsene. Hvorfor er du sikker på at det er photoshoppa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 10. juli 2016 #4366 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Norlevo skrev: Hvorfor er du sikker på at det er photoshoppa? Du ser jo at hun ikke har fått vekk alt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norlevo Skrevet 10. juli 2016 #4367 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Dollyådi skrev: Du ser jo at hun ikke har fått vekk alt Ok. Syntes det var vanskelig å se fra mobil. Men lurte også på det samme når jeg så bildene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 10. juli 2016 #4368 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, Dollyådi skrev: Du ser jo at hun ikke har fått vekk alt 😂😂 tabbe ! Ser hun har glemt en tak strek over lampa 😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 10. juli 2016 #4369 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) 7 minutter siden, Norlevo skrev: Hvorfor er du sikker på at det er photoshoppa? Fordi det vises!! Lo så jeg grein da jeg så det! Eneste måten en kan fjerne skjøtene i tak-ess, er å legge rehab-gips over. Har prøvd både å sparkle og legge veggfornyer (hvit papp) over, men skjøtene vises lell! Og dette gjorde vi i ett tomt rom, da det støver som pokker når en pusser taket! Villa Camilla har jo ikke tid til det, for hun innreder jo før skapene har kommet på plass på kjøkkenet!! Endret 10. juli 2016 av Smugleseren 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. juli 2016 #4370 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) 14 minutter siden, Rosasko skrev: 😂😂 tabbe ! Ser hun har glemt en tak strek over lampa 😳 Det må jo være pinlig... Når hun føler at hun må photoshoppe taket sitt (og sikkert mye annet også) så betyr jo det at selv hun ser at ting ikke står helt i stil og at løsningene ikke er helt gode. Må være trist å føle at man må photoshoppe etter å ha lagt ned så mye jobb, tid og penger i oppussing. Er jo for dårlig av det firmaet som har sponset rosetten og ikke fraråde å montere en sånn der, nettopp fordi den ser malplassert ut og ikke passer inn. Dårlig reklame. Endret 10. juli 2016 av Veslefrikk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 10. juli 2016 #4371 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) jeg lurer... hun var jo så redd for prematur fødsel og skrev om det (det virket som det var stor fare for det utifra hvordan jeg tolket det iallefall), også har hun skrevet om bekkenet før og som ikke var bra.... mens nå skriver hun om at hun har ligget på alle fire og skrubbet gulvene... nå har ikke jeg vært gravid og vet ikke mye om dette, men er ikke det sånt man ikke bør gjøre når man har fare for prematur fødsel og bekken som ikke er bra? jeg lurer oppriktig, og anklager henne ikke for noe. men jeg har vært "borti" folk med bekken som ikke er bra, og de kunne ikke det. men det er vel kanskje forskjellige grader av det..? dette blir sikkert uansett sett på som KG hat av følgerne hennes, men jeg lurer oppriktig på det! hvis dette er farlig så bør kanskje noen "gripe inn" og sørge for at hun ikke skader seg selv og barnet. Endret 10. juli 2016 av marthes 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. juli 2016 #4372 Del Skrevet 10. juli 2016 Det tapetet i gangen... Jeg får assosiasjoner til polstret celle/polstret rom på psykiatrisk avdeling, jeg... Men nå er stilen hennes omtrent så langt unna min som man kan komme, da. Men stukkatur hører hjemme i hus/leiligheter med store rom hvor det er høyt under taket og store vindusflater. Det tør jeg påstå at er en universell sannhet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 10. juli 2016 #4373 Del Skrevet 10. juli 2016 Hun mangler bare en skjenk i stua? Hvor skal de skjenken stå? Basert på bildene hun legger ut er det er stappfullt allerede. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. juli 2016 #4374 Del Skrevet 10. juli 2016 10 minutter siden, Rosalie skrev: Det tapetet i gangen... Jeg får assosiasjoner til polstret celle/polstret rom på psykiatrisk avdeling, jeg... Men nå er stilen hennes omtrent så langt unna min som man kan komme, da. Men stukkatur hører hjemme i hus/leiligheter med store rom hvor det er høyt under taket og store vindusflater. Det tør jeg påstå at er en universell sannhet. Og jeg håper det er et synsbedrag, men jeg er ganske sikker på at knaggen til venstre henger høyere enn den til høyre. Hvis man ser på de ovale kantene på siden på knaggene, i forhold til "knappene" på tapeten så ser den helt klart ut til å henge litt høyere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 10. juli 2016 #4375 Del Skrevet 10. juli 2016 Herregud! Jeg har blitt en stalker . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 10. juli 2016 #4376 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg vet ikke om jeg irriterer meg mest over det dårlige språket eller at hun som er interiør-ekspert ikke evner å gjemme vekk ledningene i rommene. Ledningene ligger hulter i bulter, henger ned fra TVer og stikker fram fra kroker. Vet hun ikke at det finnes lister til slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 10. juli 2016 #4377 Del Skrevet 10. juli 2016 23 minutter siden, marthes skrev: jeg lurer... hun var jo så redd for prematur fødsel og skrev om det (det virket som det var stor fare for det utifra hvordan jeg tolket det iallefall), også har hun skrevet om bekkenet før og som ikke var bra.... mens nå skriver hun om at hun har ligget på alle fire og skrubbet gulvene... nå har ikke jeg vært gravid og vet ikke mye om dette, men er ikke det sånt man ikke bør gjøre når man har fare for prematur fødsel og bekken som ikke er bra? jeg lurer oppriktig, og anklager henne ikke for noe. men jeg har vært "borti" folk med bekken som ikke er bra, og de kunne ikke det. men det er vel kanskje forskjellige grader av det..? dette blir sikkert uansett sett på som KG hat av følgerne hennes, men jeg lurer oppriktig på det! hvis dette er farlig så bør kanskje noen "gripe inn" og sørge for at hun ikke skader seg selv og barnet. Du har rett. Det er ikke vanlig å skrubbe gulv og holde på som Camilla sier hun gjør med hverken bekkenløsning eller truende prematurfødsel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 10. juli 2016 #4378 Del Skrevet 10. juli 2016 Oj, jeg har ikke sett at det er sånn "putetapet" før nå jeg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 10. juli 2016 #4379 Del Skrevet 10. juli 2016 Det er jo så mye å sette fingeren på at man kan bli matt. Men, jeg ville ihvertfall gjort meg ferdig med oppussing før jeg tok inn møbler, når man har en annen leilighet å bo i så lenge. Så mye enklere og renere. Og, ingen gravide i sine rette tanker driver på sånn som det her. Selvom man har ett enkelt svangerskap. Mener jeg ihvertfall. Har sett folk som har hatt enkle svangerskap som har gått på en skikkelig smell fordi de tror de skal klare alt de ellers gjør. Og, så kjedelig å pusse opp hjem etter hjem helt likt som det forrige uten noe nyskapende. Greit nok det, så lenge man ikke kaller seg interiørblogg. Blir så oppgitt at nå avslutter jeg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. juli 2016 #4380 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) 27 minutter siden, Fotballfluen skrev: Hun mangler bare en skjenk i stua? Hvor skal de skjenken stå? Basert på bildene hun legger ut er det er stappfullt allerede. Hun skal også ha inn to spisestuestoler til. Det må være forferdelig upraktisk å hele tiden måtte flytte på møblene, evt klatre over dem, for å komme seg frem. Ingen plass til at ungene kan herje litt, og på rommene deres er jo heller ikke spesielt mye gulvplass. Jeg regner også med at hun skal inn med lekegrind elns etter hvert. Men da må jo noe ut... Endret 10. juli 2016 av Rosalie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg