Sen ve ben Skrevet 8. juli 2016 #4341 Del Skrevet 8. juli 2016 Instagramen hennes er blitt privat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 8. juli 2016 #4342 Del Skrevet 8. juli 2016 Åssen var det med hu som skulle ta over bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 8. juli 2016 #4343 Del Skrevet 8. juli 2016 langbein86 skrev (På 8.7.2016 den 8.47): Lurer sånn på hva hemmeligheten er jeg.. Navn/kjønn og termin er avslørt, hva kan det da være mon tro Ekspander Navnet forandrer seg jo annenhver uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. juli 2016 #4344 Del Skrevet 8. juli 2016 Det er ingen grunn, what so ever, ut fra tidligere uttalelser i bloggen, å anta at bloggeren snakker med troverdighet i denne saken. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. juli 2016 #4345 Del Skrevet 8. juli 2016 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner - pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 8. juli 2016 #4346 Del Skrevet 8. juli 2016 Varma skrev (På 8.7.2016 den 12.30): Hemmeligheten er "skal forandre helt på bloggen, den skal være kun om intriør. Jeg skal forøvrig farge håret mitt tilbake til Palestina blond og har startet opp ny nettbutikk som heter "VP brukt og nytt". Jaja, spennende "nye" nyheter tas imot med takk! Og dette et ikke sjekane og nei jeg har ikke skitt mellom fingrene, da jeg ikke har jobbet i Hagen på en stund. Jeg tror faktisk jeg kan møte opp ved perleporten uten å ha med meg en advokat også, min samvittighet er like ren som Snøhvit sin.. Ekspander Tøyser du, eller har hun publisert dette på Insta? (Får ikke sett det. Er ikke en av de utvalgte 44.000 som er begunstiget med evig paprikaliv eller noe sånt ) Snøhvit sin samvittighet vet vi forøvrig lite om. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 8. juli 2016 #4347 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg følger ikke paprika sausen på insta jeg heller, det var et forsøk på å være innovativ og morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 8. juli 2016 #4348 Del Skrevet 8. juli 2016 Varma skrev (På 8.7.2016 den 21.22): Jeg følger ikke paprika sausen på insta jeg heller, det var et forsøk på å være innovativ og morsom. Ekspander Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 8. juli 2016 #4349 Del Skrevet 8. juli 2016 Varma skrev (På 8.7.2016 den 21.22): Jeg følger ikke paprika sausen på insta jeg heller, det var et forsøk på å være innovativ og morsom. Ekspander Den var så gjennomført bra at det kunne vært et direkte sitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 8. juli 2016 #4350 Del Skrevet 8. juli 2016 Her inne på kvigeforumet så pleier det meste bli kommentert veldig raskt. Jeg tror derfor at min kommentar nå ikke er noe som dere andre ser på som unaturlig, men jeg prøver meg likevel. Leverandøren av listverket har i en kommentar bekreftet at de også har levert den falske stukaturen i taket over spisebordet. Jeg syns i utgangspunktet at sånne kan være fine, i gamle bygårder med god takhøyde. Disse skal etterligne eldre stukaturer og er ment som en utsmykking på et jevnt malt gipstak. Når det i bloggernes nye bolig er takplater montert, så blir denne falske gipsstukaruren helt malplasert. Resten av taket er er rutemønster av plater og så skal det liksom dukke opp en gipsformasjon midt i.. Nei, takke meg til å, om absolutt nødvendig, ha de på jevne gipsplatetak. At leverandøren villig innrømmer å ha sponset dette er for meg helt uforståelig. Jeg vil aldri be dem om tips for min bolig, basert på akkurat dette. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 8. juli 2016 #4351 Del Skrevet 8. juli 2016 Enig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 9. juli 2016 #4352 Del Skrevet 9. juli 2016 Dollyådi skrev (På 8.7.2016 den 22.20): Her inne på kvigeforumet så pleier det meste bli kommentert veldig raskt. Jeg tror derfor at min kommentar nå ikke er noe som dere andre ser på som unaturlig, men jeg prøver meg likevel. Leverandøren av listverket har i en kommentar bekreftet at de også har levert den falske stukaturen i taket over spisebordet. Jeg syns i utgangspunktet at sånne kan være fine, i gamle bygårder med god takhøyde. Disse skal etterligne eldre stukaturer og er ment som en utsmykking på et jevnt malt gipstak. Når det i bloggernes nye bolig er takplater montert, så blir denne falske gipsstukaruren helt malplasert. Resten av taket er er rutemønster av plater og så skal det liksom dukke opp en gipsformasjon midt i.. Nei, takke meg til å, om absolutt nødvendig, ha de på jevne gipsplatetak. At leverandøren villig innrømmer å ha sponset dette er for meg helt uforståelig. Jeg vil aldri be dem om tips for min bolig, basert på akkurat dette. Ekspander Det er ikke alt som passer inn i ett rekkehus. Disse stukaturene er vel ment for de med ekstra takhøyde? Skjønner ei heller greia med at hun alltid kjøper for store møbler, fint med stor møbler, men da bør det vær god plass rundt nøblene, så de kommer til sin rett. Synes hun overmøblerer, hun skal liksom ha allt inn, uansett:-( 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 9. juli 2016 #4353 Del Skrevet 9. juli 2016 Alle har hver sin smak (heldigvis), men dette begynner å bli kjedelig. Ingenting nytt, samme stil som alltid. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 9. juli 2016 #4354 Del Skrevet 9. juli 2016 "hele tiden få bensin på bålet" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. juli 2016 #4355 Del Skrevet 9. juli 2016 nyher skrev (På 9.7.2016 den 10.35): "hele tiden få bensin på bålet" Ekspander Rette person til å frykte det. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLily Skrevet 9. juli 2016 #4356 Del Skrevet 9. juli 2016 Hvorfor velger hun alltid så enorme møbler til små rom?Møblene er flotte, men passer overhodet ikke til så små rom som hun har. Jeg får nesten en litt klaustrofobisk følelse av å se på bildene hennes. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 9. juli 2016 #4357 Del Skrevet 9. juli 2016 MissLily skrev (På 9.7.2016 den 21.44): Hvorfor velger hun alltid så enorme møbler til små rom?Møblene er flotte, men passer overhodet ikke til så små rom som hun har. Jeg får nesten en litt klaustrofobisk følelse av å se på bildene hennes. Ekspander Helt enig! Man skulle tro at en interiørblogger skulle klart å finne møbler som passer,- ihvertfall " Norges Største Interiørblogg"! Om man besøker bloggen til en annen med mye av den samme stilen og møblene; Glade Hjem, så fremstår det hjemmet som langt mer delikat, luftig og innbydende. Kjøkkenet ser rent og lettstelt ut, og det er fritt for dilldall som samler støv på benken. Hun er tungt inspirert av Villa Paprika, absolutt, men se hvor mye bedre møblene fremstår uten at masse rot rundt, og hvor mye bedre alt er montert, sentrert, jevnt og ordentlig utført! Det har alt å si for helhetsinntrykket i en bolig- dusede bildekanter til tross. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 9. juli 2016 #4358 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Kan noen be Villa Camilla lære seg forskjellen mellom FALSETT og FASETT? Man limer liksom ikke sangstemmer på veggen heller. Tror ikke akkurat at noen flere år på skolebenken hadde skadet litt.... Og "Hvem rom...." ?? Når ble ett rom en person? Endret 9. juli 2016 av Smugleseren 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 9. juli 2016 #4359 Del Skrevet 9. juli 2016 MissLily skrev (På 9.7.2016 den 21.44): Hvorfor velger hun alltid så enorme møbler til små rom?Møblene er flotte, men passer overhodet ikke til så små rom som hun har. Jeg får nesten en litt klaustrofobisk følelse av å se på bildene hennes. Ekspander Hun vet ikke hva hun driver med. Hun møblerer ikke i forhold til mål eller vinkler. De få gangene jeg har konsultert interiørarkitekter har det dreid seg om plassutnyttelse, for det er de ofte gode på. Utnytte plassen man har på best mulig måte, med de rette møbler og ikke minst velge de rette fargene for å åpne rommene slik at de virker større. Dette faget kan virkelig ikke Camilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 10. juli 2016 #4360 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Smugleseren skrev (På 6.7.2016 den 8.14): Ekspander Hvis hun tjener så godt på bloggen så vil jeg foreslå å ansette noen til å lese korrektur. Hun skriver som en ungdomsskoleelev. Beklager siteringskrøll! Endret 10. juli 2016 av Abrahima 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg