WalkerTexas Skrevet 7. juli 2016 #4321 Del Skrevet 7. juli 2016 Virker som hun bare plumper ut med ting, uten å i det hele tatt se det i sammenheng med ting hun selv har satt på trykk offentlig for kort tid siden. Ofte kommer slike opplysninger i forbindelse med at hun skal forsvare seg mot en kritisk kommentar; f.eks den berømte "bare sjekk skattelisten, den vil nok svi godt". Når folk faktisk viser til ligningen for 2015, og det viser seg at den slett ikke var så imponerende, så trues det med anmeldelse for snoking i privatlivet. Ellers har hun gått fra å leve "sparsomt pga den vanskelige situasjonen som aleneforsørger", til altså å heve millionlønn innenfor det samme året. Innimellom der, detaljer som brukt barneutstyr vs nytt barneutstyr, ikke råd til nye dører vs flett nye dører i hele huset, kjøper den boligen jeg har råd til, føler seg tråkket på når publikum ikke syns det er luksuriøst nok vs doblet millioninntekt fra i fjor og antyder at hun hadde 900 k i egenkapital da hun kjøpte huset. Ang lønnsutbetalinger og konkurser, bloggeieren har sagt at hun aldri har hevet lønn fra SbN - og selv med troverdighet på minussiden, tror jeg det er sant. SbN har aldri gått "så det griner" slik det har vært hevdet. Hun har dermed rett i at hennes private lønn ikke trenger å ses i sammenheng med det elendige resultatet til SbN. Hun har et moralsk og juridisk ansvar for hvordan SbN ble drevet, det er straffbart å drive et firma på kreditorenes regning - men det er ikke straffbart å tjene penger ved siden av at man eier et firma som kunne trengt frisk kapital. Det tar seg naturligvis dårlig ut, når man er firmaets eneste ansikt utad.. Side2 betaler nok bloggerne sine svært godt, all den tid de er tunge på reklamesiden. Men 2 mill høres usannsynlig ut for min del, og min magefølelse sier at dette nok kom som en reaksjon på at AR gikk ut med sin 2,5 mill inntekt i samme tidsrom. Det er utrolig usmart å slenge ut slik informasjon, særlig om det viser seg nok en gang å være en... fleksibel utgave av sannheten. Den kjipe greia med regnskap og ligninger, er at det er offentlig informasjon, og konkrete tall har en tendens til å bidra med nokså knallharde fakta om man selv har forsøkt å pynte litt på realiteten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 7. juli 2016 #4322 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Som en tilleggsopplysning til kommentaren over, så er panteheftelser på bolig(altså lånebeløp) også offentlig informasjon. Så påstander om andre ting enn sannheten kommer ingen langt med. Endret 7. juli 2016 av Dollyådi 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. juli 2016 #4323 Del Skrevet 7. juli 2016 Camilla og eksmannen (Hå***) bodde i Paprikakroken (derav bloggnavnet). De flyttet sammen til eneboligen, som da sto i foreldrene til Camillas navn. Eksmannen flyttet ut og daværende kjæreste (Ha**) flyttet inn. Camilla og Ha** kjøpte etterhvert eneboligen over på sine navn. Da den ble solgt, angivelig pga samlivsbrudd mellom Camilla og Ha**, flyttet C alene til leid leilighet. I ettertid fortalte hun på bloggen at Ha** ble med på lasset. Derav undring på hvorfor eneboligen ble solgt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. juli 2016 #4324 Del Skrevet 7. juli 2016 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og brukerdebatt samt svar - PAvilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TankefullPåMandag Skrevet 7. juli 2016 #4325 Del Skrevet 7. juli 2016 9 timer siden, Dollyådi skrev: Som en tilleggsopplysning til kommentaren over, så er panteheftelser på bolig(altså lånebeløp) også offentlig informasjon. Så påstander om andre ting enn sannheten kommer ingen langt med. Tenker du på seeiendom.no? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. juli 2016 #4326 Del Skrevet 7. juli 2016 9 timer siden, Dollyådi skrev: Som en tilleggsopplysning til kommentaren over, så er panteheftelser på bolig(altså lånebeløp) også offentlig informasjon. Så påstander om andre ting enn sannheten kommer ingen langt med. Nei, hun kommer ingen vei utennom sannheten. Så det stemmer nok at hun plutselig har fått råd til å kjøpe helt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 8. juli 2016 #4327 Del Skrevet 8. juli 2016 Ser på insta at hun ikke lenger har tilgang til sin stylebynorway epost. Tenkte først at det muligens kunne bety at de er konkurs, men så ser jeg at hun har en outlook-adresse mens eposten på nettsidwne til SbN er med firmanavnet som domene. Da må hun jo ha valgt å slette adressen eller lignende? Og hvem har outlook-adresser til en seriøs bedrift? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 8. juli 2016 #4328 Del Skrevet 8. juli 2016 15 minutter siden, Maskopi skrev: Ser på insta at hun ikke lenger har tilgang til sin stylebynorway epost. Tenkte først at det muligens kunne bety at de er konkurs, men så ser jeg at hun har en outlook-adresse mens eposten på nettsidwne til SbN er med firmanavnet som domene. Da må hun jo ha valgt å slette adressen eller lignende? Og hvem har outlook-adresser til en seriøs bedrift? De har ikke meldt inn noen styreendringer til brreg som er registrert enda, så hun er inntil videre medeier fortsatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. juli 2016 #4329 Del Skrevet 8. juli 2016 Men møblene hennes er vel spons, eller selger hun dem? Bare sett hun lagt ut hvitevarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 8. juli 2016 #4330 Del Skrevet 8. juli 2016 Konkurs blir oppdatert på brreg.no så snart retten har åpnet for konkurs. Registermeldinger kan ta ett par dager, men sender man elektronisk skjer det samme dag. Outlook-mail er ikke seriøse greier. Jeg ville aldri handlet med noen som bruker private mail som sine offisielle. Det gir en useriøs bismak. Ikke sjekket nettbutikken på en stund, kan man der se hvem som er produsenter på de ulike varene? Selger de home&cottage varer i nettbutikken? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 8. juli 2016 #4331 Del Skrevet 8. juli 2016 Lurer sånn på hva hemmeligheten er jeg.. Navn/kjønn og termin er avslørt, hva kan det da være mon tro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 8. juli 2016 #4332 Del Skrevet 8. juli 2016 13 minutter siden, Keikolina skrev: Men møblene hennes er vel spons, eller selger hun dem? Bare sett hun lagt ut hvitevarer. Merkingen på blogg og Ig er et virvar uten like, så ikke godt å si hva som er betalt av egen lomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 8. juli 2016 #4333 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Bergensia skrev: Merkingen på blogg og Ig er et virvar uten like, så ikke godt å si hva som er betalt av egen lomme! Hun har ikke peil på hva spons eller reklame er, og hva hun skal merke eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 8. juli 2016 #4334 Del Skrevet 8. juli 2016 11 minutter siden, langbein86 skrev: Lurer sånn på hva hemmeligheten er jeg.. Navn/kjønn og termin er avslørt, hva kan det da være mon tro Det er stadig "hemmeligheter" og nyheter hun skal fortelle, men det blir sjelden noe av:-( 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. juli 2016 #4335 Del Skrevet 8. juli 2016 Skulle dette avsløres etter at barnet er født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 8. juli 2016 #4336 Del Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, neiognei skrev: Skulle dette avsløres etter at barnet er født? Så lenge klarer ikke hun å holde på en hemmelighet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 8. juli 2016 #4337 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvor ble det av han der "bestevennen" hun la ut bilder av? Mens de holdt i hånda, var på date osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 8. juli 2016 #4338 Del Skrevet 8. juli 2016 Hvor leser dere om hemmeligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 8. juli 2016 #4339 Del Skrevet 8. juli 2016 22 minutter siden, canacas skrev: Hvor leser dere om hemmeligheter? På instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 8. juli 2016 #4340 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Hemmeligheten er "skal forandre helt på bloggen, den skal være kun om intriør. Jeg skal forøvrig farge håret mitt tilbake til Palestina blond og har startet opp ny nettbutikk som heter "VP brukt og nytt". Jaja, spennende "nye" nyheter tas imot med takk! Og dette et ikke sjekane og nei jeg har ikke skitt mellom fingrene, da jeg ikke har jobbet i Hagen på en stund. Jeg tror faktisk jeg kan møte opp ved perleporten uten å ha med meg en advokat også, min samvittighet er like ren som Snøhvit sin.. Endret 8. juli 2016 av Varma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg