Gjest FruMacchiato Skrevet 6. juli 2016 #4301 Del Skrevet 6. juli 2016 Butternut skrev (På 6.7.2016 den 15.43): Men..har hun ikke skrevet at hun kjøpte det hun hadde råd til? Og at hun har måttet snu på hver krone? Jeg hadde egentlig helt gitt opp å prøve å skjønne denne paprika, men jeg ser jo hun vil skape mer snakk.. Ekspander Jo, hun har skrevet det. Så skjønn det den som kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 6. juli 2016 #4302 Del Skrevet 6. juli 2016 Synes alt dette rundt økonomi og huskjøp er rart. Å "plutselig" gå fra å leie en liten leilighet med to soverom og gjøre det beste ut av det, kjøpe brukt utstyr (ikke noe galt i det), til å kjøpe leilighet og pusse opp hele kåken - hva skjedde liksom? En så drastisk endring i privatøkonomien? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 6. juli 2016 #4303 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg kan ikke tro at hun tjener 2 mill i året?! På en middelmådig blogg og butikker som går konkurs?! Da er jeg på feil vei her i livet ihvertfall. Da skal jeg få smelt sammen noen puter i sofaen min, ta bilde, og skrive litt om at mannen min irriterte meg forrige uke når han glemte å beise terrassen... Er det så lett å bli rik? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 6. juli 2016 #4304 Del Skrevet 6. juli 2016 Tiden vil vise om dette er sant eller ikke, eller om hun kopierer andre bloggere og deres innlegg. Det er i så fall ikke første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 6. juli 2016 #4305 Del Skrevet 6. juli 2016 Hvor står det om inntekten hennes, og hvem har anklaget henne for å kopiere andre bloggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. juli 2016 #4306 Del Skrevet 6. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 6. juli 2016 #4307 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Hvor kommer dette om 2 mill i året fra? Endret 6. juli 2016 av FruMacchiato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TankefullPåMandag Skrevet 6. juli 2016 #4308 Del Skrevet 6. juli 2016 Mulig det er gammelt nytt, men ser hun kjøpte leiligheten for 1.900.000, står i hennes navn. Jeg henger heller ikke helt med på det at hun snart eier halvparten selv. Privat lån? Prøver å ikke lete etter feil hos folk, men nå skurret det vel mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 6. juli 2016 #4309 Del Skrevet 6. juli 2016 FruMacchiato skrev (På 6.7.2016 den 20.58): Hvor kommer dette om 2 mill i året fra? Ekspander Hun tjente nærmere 1 mill i fjor og har snart doblet det, skriver hun på ig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 6. juli 2016 #4310 Del Skrevet 6. juli 2016 jørgensen skrev (På 6.7.2016 den 21.31): Hun tjente nærmere 1 mill i fjor og har snart doblet det, skriver hun på ig. Ekspander Hehe, okay. Veldig hopp fra 2014 og 2015 da, tydeligvis. Noe jeg tror svært lite på, med tanke på konkursen +++. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 6. juli 2016 #4311 Del Skrevet 6. juli 2016 TankefullPåMandag skrev (På 6.7.2016 den 21.28): Mulig det er gammelt nytt, men ser hun kjøpte leiligheten for 1.900.000, står i hennes navn. Jeg henger heller ikke helt med på det at hun snart eier halvparten selv. Privat lån? Prøver å ikke lete etter feil hos folk, men nå skurret det vel mye. Ekspander Så regnestykket er enkelt: Boligen kostet 1.9 mill, hun trengte kun 300K for å dekke sine 15%. Men hun sier hun eier snart halvparten? Så ca 900K i egenkapital, altså. Med så mye i egenkapital kunne hun kjøpt en bolig til 6.2 mill. Men endte altså opp med et eldre rekkehus til 1.9 mill. Jada😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly. Skrevet 6. juli 2016 #4312 Del Skrevet 6. juli 2016 FruMacchiato skrev (På 6.7.2016 den 21.57): Så regnestykket er enkelt: Boligen kostet 1.9 mill, hun trengte kun 300K for å dekke sine 15%. Men hun sier hun eier snart halvparten? Så ca 900K i egenkapital, altså. Med så mye i egenkapital kunne hun kjøpt en bolig til 6.2 mill. Men endte altså opp med et eldre rekkehus til 1.9 mill. Jada😛 Ekspander Spiller ingen rolle hvor stor egenkapital man har, man må jo kunne betjene lånet også 😉. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 6. juli 2016 #4313 Del Skrevet 6. juli 2016 Polly. skrev (På 6.7.2016 den 22.08): Spiller ingen rolle hvor stor egenkapital man har, man må jo kunne betjene lånet også 😉. Ekspander Kan ha avdragsfritt lån, og kun betale rentene. Med godt og vel en million i lønn skulle hun lett ha betalt rentene på et seksmillionershus. Men det var vel det rekkehuset som var drømmeboligen, da☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 7. juli 2016 #4314 Del Skrevet 7. juli 2016 Polly. skrev (På 6.7.2016 den 22.08): Spiller ingen rolle hvor stor egenkapital man har, man må jo kunne betjene lånet også 😉. Ekspander Tjener en kr. 1 mill i året eller mere, så klarer en fint å håndtere lån på mere enn 1 mill........... Alt hun skriver henger liksom ikke sammen:-( 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 7. juli 2016 #4315 Del Skrevet 7. juli 2016 FruMacchiato skrev (På 6.7.2016 den 21.49): Hehe, okay. Veldig hopp fra 2014 og 2015 da, tydeligvis. Noe jeg tror svært lite på, med tanke på konkursen +++. Ekspander Hun tjente vel penger på konkursen, da var vel da bloggen tok av:-(, og siden har bare leserene strømmet til for å lese om stakkars henne:-( 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly. Skrevet 7. juli 2016 #4316 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) FruMacchiato skrev (På 6.7.2016 den 22.14): Kan ha avdragsfritt lån, og kun betale rentene. Med godt og vel en million i lønn skulle hun lett ha betalt rentene på et seksmillionershus. Men det var vel det rekkehuset som var drømmeboligen, da☺ Ekspander Jeg er absolutt ingen tilhenger av villapaprika, må bare få sagt det først.. Men var det i 2015 hun hadde en mill i lønn? I såfall må det jo ha endret seg drastisk frem til hun kjøpte drømmeboligen, aka rekkehuset, for noen mnd siden. Ingenting henger helt på greip, nei, og merkelig er det at hvis hun fortsatt har en så god lønn, at hun kjøpte et rekkehus til 1.9mill fremfor en enebolig til noen mill mer. Endret 7. juli 2016 av Polly. Skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 7. juli 2016 #4317 Del Skrevet 7. juli 2016 Er det virkelig sånn at man kan kjøre firma etter firma konkurs, og samtidig ta ut millionlønn uten konsekvenser?! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. juli 2016 #4318 Del Skrevet 7. juli 2016 Hun hadde jo også veldig dårlig råd og gikk og kjøpte seg dyre hvitevarer som hun raskt solgte igjen. Hun skulle heller ikke kjøpe hus før neste høst for da hadde hun råd. Firmaet gikk så det suste, med betalingsanmerkninger. Jo da, dette er ei fin suppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 7. juli 2016 #4319 Del Skrevet 7. juli 2016 Keikolina skrev (På 7.7.2016 den 8.15): Hun hadde jo også veldig dårlig råd og gikk og kjøpte seg dyre hvitevarer som hun raskt solgte igjen. Hun skulle heller ikke kjøpe hus før neste høst for da hadde hun råd. Firmaet gikk så det suste, med betalingsanmerkninger. Jo da, dette er ei fin suppe. Ekspander Og hun solgte relativt dyre møbler og byttet de til andre, nå har hun byttet tilbake igjen. Det er lov å gå på en smell interiørmessig, det har jeg gjort selv, Men de gangene jeg har gjort et bomkjøp har jeg tenkt nøye gjennom før jeg har kjøpt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 7. juli 2016 #4320 Del Skrevet 7. juli 2016 Keikolina skrev (På 7.7.2016 den 8.15): Hun hadde jo også veldig dårlig råd og gikk og kjøpte seg dyre hvitevarer som hun raskt solgte igjen. Hun skulle heller ikke kjøpe hus før neste høst for da hadde hun råd. Firmaet gikk så det suste, med betalingsanmerkninger. Jo da, dette er ei fin suppe. Ekspander For å ikke snakke om eneboligen hun måtte selge. Hun skrev at det var sårt, og at det var drømmehjemmet hennes, så hvorfor solgte hun den? Grunnet samlivsbrudd? Hun sa jo senere at daværende kjæreste "ble med på lasset", så da har hun vel ikke solgt pga brudd? Det var forresten ikke en rådyr bolig hun satt på (relativt sett), så den skulle hun klart å betale på selv dersom hun hadde millionlønn. Så hvorfor solgte hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg