Safiye Skrevet 4. juli 2016 #4261 Del Skrevet 4. juli 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shepherd Skrevet 4. juli 2016 #4262 Del Skrevet 4. juli 2016 Cesil skrev (På 3.7.2016 den 21.46): Jeg er kanskje over gjennomsnittet interessert i interiør. Og selv om Paprikas stil er langt fra min egen, er det jo veldig henne. Men den tv-benken eller hva det er, som stikker utenfor veggen, hadde virkelig irritert vettet av meg. Man kan da ikke skryte av å være landets største interiørblogger og ha møbler som ikke passer der de skal stå? Ekspander Den irriterer vettet av meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 4. juli 2016 #4263 Del Skrevet 4. juli 2016 Fint også med salongbord oppå tv-benken og spisestua oppi peisen. Håper dette ikke er siste ommøblering.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. juli 2016 #4264 Del Skrevet 5. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, og innlegg som omhandler tredjepart. - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 5. juli 2016 #4265 Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg har ikke vært så mye innpå bloggen hennes, men en gang i ny og ne i de siste årene.. Hver gang jeg klikker meg inn på bloggen, så holder hun på med oppussing. Nå har hun kjøpt hus og pusser opp hele huset. Hvordan har hun råd til det? Tjener hun veldig bra på bloggen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 5. juli 2016 #4266 Del Skrevet 5. juli 2016 Christiane_W skrev (På 1.7.2016 den 8.18): På bloggen skrev hun at hun har kjøpt kasser til å ha under senga til Lego etc. så det ikke tar opp plass når det ikke er i bruk. Merkelig å ikke ha en bokhylle på et barnerom synes jeg. Jeg vokste opp i et hjem hvor det ble lest mye og hadde en fullstappet bokhylle på barnerommet. Både mannen min og jeg har tatt vare på en god del av bøkene våre fra barne- og ungdomsårene og synes det er hyggelig å ta dem frem når vi har besøk av venner eller familie med barn. Ekspander Å samle på bøker er jo bare sløsing etter min mening. Her har vi alle i familien lest svært mye, og dratt på biblioteket både en og to ganger ukentlig i mange, mange år. Å kjøpe bøker og lagre de er bortkastet plass, lite miljøvennlig og dyrt, når man har slike fantastiske alternativer som bibliotek rundt omkring. Så å ikke ha bokhylle har ingen relevans til om man leser mye eller ikke. Forøvrig synes jeg det var veldig lite oppbevaringsplass på gutterommet, men lekekasser under senga er nok ikke dumt. Puter og styr på et barnerom kan jeg ikke se noen som helst funksjon i, ei heller en tapet som ser ut som et puslespill. Gjør nesten vondt i øynene å se på den tapetveggen, jeg trodde også det skulle være ETT stort kart over hele. Selv ville jeg fokusert på overnattingsplass (har en 11åringen selv, og det er ekstra unger her "hele tiden"), gulvplass og minst mulig unødvendige ting, som feks. puter og pledd. Angående stua vet jeg ikke om jeg skal le eller grine av tv-benken som er for lang. Men, det ser ut som den veggen ikke er ferdig i takenden, så man kan jo håpe den skal bygges ut 20 cm. Er det noe som er ille så er det møbler som ikke passer inn der de skal stå iht mål. Ser jo også på første bildet av denne tv-benken at hun kamuflerte størrelsen ved å vinkle bildet litt. Tenker den fort blir et stort irritasjonsmoment både visuelt og praktisk sett med knær og føtter som skumper borti, og river ned pynt oppå. Lurer litt på hvordan hun skal plassere tven der, om den skal være sentrert ift veggen eller ift tv-benken. Uansett vil det se veldig rotete ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 5. juli 2016 #4267 Del Skrevet 5. juli 2016 Må være veldig surt når GH dama har kopiert barnerommet C eldste datter til en nesten tro kopi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 5. juli 2016 #4268 Del Skrevet 5. juli 2016 Som interiør stylist ville jeg personlig droppet tv benken og heller hengt tv´èn midt på veggen. Møblene trenger luft rundt seg, og som jeg ser det har hun alt for store møbler på liten plass. Ville også valgt ett mindre salong bord. Men, syns hun har fått til mye fint. Lunt og koselig. Ikke så veldig moderne men sånn som veldig mange nordmenn liker det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 5. juli 2016 #4269 Del Skrevet 5. juli 2016 melatonin skrev (På 5.7.2016 den 10.57): Må være veldig surt når GH dama har kopiert barnerommet C eldste datter til en nesten tro kopi! Ekspander I følge GH så har hun sluttet å kopiere... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 5. juli 2016 #4270 Del Skrevet 5. juli 2016 nyher skrev (På 5.7.2016 den 11.18): I følge GH så har hun sluttet å kopiere... Ekspander Hva hun kopierer stilmessig og av møbler og interiør er opp til henne, så lenge hun ikke bruker klipp og lim-metoden på tekst og annet som er kontrollert av opphavsretten. La nå GH-dama være i fred. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 5. juli 2016 #4271 Del Skrevet 5. juli 2016 melatonin skrev (På 5.7.2016 den 10.57): Må være veldig surt når GH dama har kopiert barnerommet C eldste datter til en nesten tro kopi! Ekspander Hvem er GH? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 5. juli 2016 #4272 Del Skrevet 5. juli 2016 Linnpinn9 skrev (På 5.7.2016 den 11.30): Hvem er GH? Ekspander Glade hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 5. juli 2016 #4273 Del Skrevet 5. juli 2016 Jeg lar meg provosere av at hun sletter kommentarer som er negative mot henne, men godkjenner de som snakker dritt om eksen! Så utrolig barnslig. Snakk om å la seg synke lavt. Men, hva skjedde egentlig mellom henne og barnefaren? Fikk aldri med meg hva greia er? Hva fikk han til å forlate sitt eget barn? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 5. juli 2016 #4274 Del Skrevet 5. juli 2016 jegerenenhjørning skrev (På 5.7.2016 den 11.50): Jeg lar meg provosere av at hun sletter kommentarer som er negative mot henne, men godkjenner de som snakker dritt om eksen! Så utrolig barnslig. Snakk om å la seg synke lavt. Men, hva skjedde egentlig mellom henne og barnefaren? Fikk aldri med meg hva greia er? Hva fikk han til å forlate sitt eget barn? Ekspander Ja, det er skikkelig barnslig. Nærmer ikke hun seg 30 snart? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 5. juli 2016 #4275 Del Skrevet 5. juli 2016 "Forlate sitt eget barn". Det synes jeg er et merkelig uttrykk. Det var jo slutt når hun ble gravid. Det er jo ikke sånn at et barn ordner opp i alle problemer og at man da lever lykkelig i alle sine dager. Tvert i mot. Hvorfor han ikke ønsker kontakt/ikke har kontakt til tross for dette er det jo ingen som vet. Det er jo rimelig spesielt å ikke ønske å ha noe med sitt eget barn å gjøre når de bor i samme by og alt. Og alle vet jo at han er faren. Jeg tror det ligger mye bak her som vi ikke vet. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. juli 2016 #4276 Del Skrevet 5. juli 2016 Valetta skrev (På 5.7.2016 den 13.53): "Forlate sitt eget barn". Det synes jeg er et merkelig uttrykk. Det var jo slutt når hun ble gravid. Det er jo ikke sånn at et barn ordner opp i alle problemer og at man da lever lykkelig i alle sine dager. Tvert i mot. Hvorfor han ikke ønsker kontakt/ikke har kontakt til tross for dette er det jo ingen som vet. Det er jo rimelig spesielt å ikke ønske å ha noe med sitt eget barn å gjøre når de bor i samme by og alt. Og alle vet jo at han er faren. Jeg tror det ligger mye bak her som vi ikke vet. Ekspander Dersom hun oppfører seg like bitchy mot han irl som på SoMe, skjønner jeg godt at han holder henne på mer enn en armlengdes avstand. Og ingen av oss vet faktisk at han ikke har tenkt å ha samvær når barnet kommer - vi har bare C's bitre kommentarer å gå etter i så måte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 5. juli 2016 #4277 Del Skrevet 5. juli 2016 Leserne vet strengt tatt ingenting om noe av dette, annet enn det bloggeier hevder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 5. juli 2016 #4278 Del Skrevet 5. juli 2016 Lawyer skrev (På 4.7.2016 den 10.17): Personlig så syns jeg det er gøy å se at andre pusser opp og at det blir pent sammenlignet med utgangspunktet. Og gjøre narr av folk uansett hva de foretar seg er en usmakelig egenskap. Vi skal alle dømmes i perleporten;) Derfor prøver jeg å feie for min egen dør så får andre ta ansvar for sitt. Spre heller positivitet. Ikke rart det blir krig i verden! Vi burde heie på hverandre og ønske andre mennesker alt godt. Vi trår alle galt endel ganger her i livet. Og det er helt normalt. Vi er bare mennesker. Ekspander Enig... Dette og "drite ut" andre pga skrivefeil er en uting. Leses bloggen kun for å finne feil og mangler? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 5. juli 2016 #4279 Del Skrevet 5. juli 2016 Hvorfor får hun plutselig så lite kommentarer på innleggene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. juli 2016 #4280 Del Skrevet 5. juli 2016 Minipilla skrev (På 5.7.2016 den 17.20): Hvorfor får hun plutselig så lite kommentarer på innleggene sine? Ekspander Tror hun har gjort de private. På instagram ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg