Vipser Skrevet 3. juli 2016 #4241 Del Skrevet 3. juli 2016 Merkelig avgjørelse.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 3. juli 2016 #4242 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Leste nettopp siste innlegg hvor hun forteller at de flytter inn mandag (i morgen?). Hun er så spydig, tar ikke kritikk. Må være slitsomt å ha det sånn. Endret 3. juli 2016 av EllaSays Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 3. juli 2016 #4243 Del Skrevet 3. juli 2016 Herremin, så lei jeg er av det uttrykket 😐. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 3. juli 2016 #4244 Del Skrevet 3. juli 2016 Fritt oversatt fra dagens blogginnlegg så skal hun trekke seg tilbake når barnet er født. Hun har tidligere sagt at hun ikke kommer til å offentliggjøre fødsel før etter at hun har kommet seg hjem fra sykehuset. Hun har og skrevet at hun skal bo på en hemmelig plass, langt borte, for deretter å si at hun skal bo hos foreldrene første uke etter fødsel. Jeg vedder medlemskapet mitt hos kvinneguiden på at absolutt Alt er offentliggjort max 2 timer etter fødsel.. Egentlig tenker jeg at vi vil bli oppdatert om rier, veien til sykehuset og hvem og hva som blir sagt underveis og.... Nei, takke seg til glade hjem som tross alt har fått seg jobb, men velger å holde det hemmelig på bloggen 😂 Ps, jeg ville valgt en tvbenk som passet i lengden til veggen den skulle stå inntil.... Hun skal tross alt bo med dette, i henhold til hennes egne ord, i mange år fremover. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 3. juli 2016 #4245 Del Skrevet 3. juli 2016 Dollyådi skrev (På 3.7.2016 den 18.39): Ps, jeg ville valgt en tvbenk som passet i lengden til veggen den skulle stå inntil.... Hun skal tross alt bo med dette, i henhold til hennes egne ord, i mange år fremover. Ekspander Tenkte det samme! Du er ikke spesielt god på interiør og planlegging om du ikke vet å ta mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 3. juli 2016 #4246 Del Skrevet 3. juli 2016 Godt for blogg.no at hun generer så mye penger for de. Uansett hvordan hun gjør det, og hvilken historier hun serverer. At noen selger sjela si for penger plager ikke noen av bloggplattformene tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 3. juli 2016 #4247 Del Skrevet 3. juli 2016 Vipser skrev (På 3.7.2016 den 17.46): Merkelig avgjørelse.. Ekspander Ja, det er jo uklokt foretningsmessig på flere vis å gjøre Instagramkontoen privat. Instagramkontoen genererer trafikk inn på bloggen, og hun kan skaffe seg nye lesere som ikke kjenner bloggen fra før. Hun kan også synliggjøre følgere på Instagram i forhold til sponsorer. Jo flere følgere totalt sett jo mer attraktiv. Hittil har jo også sponsorene hennes brukt Instagram til å kommunisere med følgerne hennes når hun selv ikke responderer. Men, men, hun har jo ikke akkurat vist foretningsmessig teft tidligere heller, så dette er jo bare et nummer i rekken av avgjørelser basert på andre ting enn kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 3. juli 2016 #4248 Del Skrevet 3. juli 2016 Privat konto når man har 42K følgere.. Jadda!🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 3. juli 2016 #4249 Del Skrevet 3. juli 2016 Bergensia skrev (På 3.7.2016 den 20.47): Privat konto når man har 42K følgere.. Jadda!🎉 Ekspander Det varer antagelig like lenge som med alt annet hun sier skal skje når det gjelder private. Bloggen skulle jo bli mindre privat IGJEN også, men DET kan man jo ikke akkurat påstå at er tilfelle. Og det videoinnlegget igår var det jo barnefaren som burde laget. For det er jo HAN alle har fått høre at har skitt mellom fingrene og er så grusom. Så det innlegget var helt merkelig for min del. Tror vel egentlig det hun sa der gjelder den harde kjernen i "krigen", barnefarens familie. Ingen av hennes følgere har jo hørt hans versjon, kun hennes! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 3. juli 2016 #4250 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg er kanskje over gjennomsnittet interessert i interiør. Og selv om Paprikas stil er langt fra min egen, er det jo veldig henne. Men den tv-benken eller hva det er, som stikker utenfor veggen, hadde virkelig irritert vettet av meg. Man kan da ikke skryte av å være landets største interiørblogger og ha møbler som ikke passer der de skal stå? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 3. juli 2016 #4251 Del Skrevet 3. juli 2016 Begynner å lure på om at stilen hennes er "det jeg syns er fint og ellers litt slurv her og der!". Fordi det er jo alltid noe som ikke stemmer. Enten så er det tapet som ikke stemmer med seg selv, møbler som fysisk ikke passer inn der de skal stå, lister med maling/tapet på eller feil gjemt av skjerf og poser. Ikke at det gjør noe! Jeg mangler taklister i gangen på fjerde året nå, men jeg selger meg ikke som Norges største interiørblogger heller... Man må liksom matche tittelen man selv har gitt seg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 4. juli 2016 #4252 Del Skrevet 4. juli 2016 Cesil skrev (På 3.7.2016 den 21.46): Jeg er kanskje over gjennomsnittet interessert i interiør. Og selv om Paprikas stil er langt fra min egen, er det jo veldig henne. Men den tv-benken eller hva det er, som stikker utenfor veggen, hadde virkelig irritert vettet av meg. Man kan da ikke skryte av å være landets største interiørblogger og ha møbler som ikke passer der de skal stå? Ekspander Det er jo ikke sikkert den skal stå sånn. Kan jo hende det bare er midlertidig til hun får plass et annet sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihelle Skrevet 4. juli 2016 #4253 Del Skrevet 4. juli 2016 Cesil skrev (På 3.7.2016 den 21.46): Jeg er kanskje over gjennomsnittet interessert i interiør. Og selv om Paprikas stil er langt fra min egen, er det jo veldig henne. Men den tv-benken eller hva det er, som stikker utenfor veggen, hadde virkelig irritert vettet av meg. Man kan da ikke skryte av å være landets største interiørblogger og ha møbler som ikke passer der de skal stå? Ekspander Helt enig at den hadde irritert meg. Har selv akkurat flytta inn og pussa opp hus, der har målene på vegg og gulv bestemt møblene og ikke omvendt liksom. Hadde fått høyt blodtrykk at møbler som ikke passer inn sånn! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. juli 2016 #4254 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) http://villapaprika.blogg.no/1467586658_det_tok_sin_tid.html Jeg er stadig imponert over at at en gravid dame med store bekkenproblemer og truende prematurfødsel kan holde på i huset som hun gjør. Til langt på natt... Det hun beskriver er et HÅN mot folk som virkelig er plaget med bekkenet, og folk som faktisk står i fare for å føde prematurt! Endret 4. juli 2016 av FruRosa 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 4. juli 2016 #4255 Del Skrevet 4. juli 2016 Hvite FALSETTfliser Falsett faktisk. Er det et guttekor hun skal ha på kjøkkenet? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 4. juli 2016 #4256 Del Skrevet 4. juli 2016 Personlig så syns jeg det er gøy å se at andre pusser opp og at det blir pent sammenlignet med utgangspunktet. Og gjøre narr av folk uansett hva de foretar seg er en usmakelig egenskap. Vi skal alle dømmes i perleporten;) Derfor prøver jeg å feie for min egen dør så får andre ta ansvar for sitt. Spre heller positivitet. Ikke rart det blir krig i verden! Vi burde heie på hverandre og ønske andre mennesker alt godt. Vi trår alle galt endel ganger her i livet. Og det er helt normalt. Vi er bare mennesker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 4. juli 2016 #4257 Del Skrevet 4. juli 2016 Lawyer skrev (På 4.7.2016 den 10.17): Personlig så syns jeg det er gøy å se at andre pusser opp og at det blir pent sammenlignet med utgangspunktet. Og gjøre narr av folk uansett hva de foretar seg er en usmakelig egenskap. Vi skal alle dømmes i perleporten;) Derfor prøver jeg å feie for min egen dør så får andre ta ansvar for sitt. Spre heller positivitet. Ikke rart det blir krig i verden! Vi burde heie på hverandre og ønske andre mennesker alt godt. Vi trår alle galt endel ganger her i livet. Og det er helt normalt. Vi er bare mennesker. Ekspander Er helt enig med deg i at vi bør ønske andre mennesker alt godt, men den evige heiingen er jeg helt uenig med deg i. Man kan heie når det virkelig er noe å heie på, og ikke hele tiden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. juli 2016 #4258 Del Skrevet 4. juli 2016 Lawyer skrev (På 4.7.2016 den 10.17): Personlig så syns jeg det er gøy å se at andre pusser opp og at det blir pent sammenlignet med utgangspunktet. Og gjøre narr av folk uansett hva de foretar seg er en usmakelig egenskap. Vi skal alle dømmes i perleporten;) Derfor prøver jeg å feie for min egen dør så får andre ta ansvar for sitt. Spre heller positivitet. Ikke rart det blir krig i verden! Vi burde heie på hverandre og ønske andre mennesker alt godt. Vi trår alle galt endel ganger her i livet. Og det er helt normalt. Vi er bare mennesker. Ekspander Helt klart. Så lenge man er ydmyk og ikke kjører "jeg går rett på, samme hva jeg støter på" taktikken, som C er så god på. Alle gjør feil. Men de fleste innrømmer og tar ansvar for sine feil og prøver å forbedre seg. Man legger ikke skylden på alle andre, for alt.. hele tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 4. juli 2016 #4259 Del Skrevet 4. juli 2016 @blåpolitibil har et kjempegodt poeng! Hverken karma eller perleporten er vel akurrat gode referanser når det gjelder denne bloggen. Sist jeg sjekket så var at man ikke skal lyve en kriterie for å havne på pluss siden når man er ved perleporten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 4. juli 2016 #4260 Del Skrevet 4. juli 2016 @Blå politibil På mitt lokale sykehus blir man også innlagt for lungemodningssprøyter hvis det er fare for prematur fødsel før uke 34! Så jeg vil tro det er slik der hun og skal føde... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg