Smasnug Skrevet 1. juli 2016 #4221 Del Skrevet 1. juli 2016 Kan dere ta avsporingen om å lese for barna i en annen tråd? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 1. juli 2016 #4222 Del Skrevet 1. juli 2016 At lesing er bra kan ikke nevnes for ofte! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 1. juli 2016 #4223 Del Skrevet 1. juli 2016 Å herreguuud dere koker suppe på spiker da... Diskuter høytlesing for barn ett annet sted.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ine Trikat Skrevet 1. juli 2016 #4224 Del Skrevet 1. juli 2016 Rosalie skrev (På 1.7.2016 den 7.55): Rommet er for så vidt greit nok, men noe barnevennlig rom er det ikke. I tillegg er rommet ei støv- og middbombe, med både vegg-til-vegg-teppe, hundrevis av puter og pledd. Jeg reagerer på at det tydeligvis ikke er plass til hverken leker eller bøker på guttens rom. Er det plass til eget lekerom i huset? Ekspander Det virker som de moderne teppene kanskje er litt bedre enn før, og ingen i huset der har astma\allergi tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 1. juli 2016 #4225 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg er mest imponert over at en dame som er 31 uker gravid, med (selverklært) kraftig bekkenløsning og (for få uker siden) truende prematur fødsel, kan styre på slik hun skriver at hun gjør! Å påberope seg disse problemene, og samtidig jobbe sånn i huset, henger bare ikke på greip! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. juli 2016 #4226 Del Skrevet 1. juli 2016 Norlevo skrev (På 1.7.2016 den 14.47): Jeg lurte også på om det er mulig å få plass til å sitte ved det konsollbordet. Ekspander Det skal holde hardt å få plass til beina mellom bordplata og stolsetet. Dessuten er dette ikke ellers så funksjonelt. Bordplata er så smal at du ikke får plass til to bøker, som feks når du har en kladdebok og en lesebok som du skal jobbe med samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. juli 2016 #4227 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Ine Trikat skrev (På 1.7.2016 den 19.18): Det virker som de moderne teppene kanskje er litt bedre enn før, og ingen i huset der har astma\allergi tror jeg. Ekspander Er vel mer kombinasjonen av fryktelig mange støvsamlere og middparadis på soverom jeg tenker på. Jeg klarer ikke helt å se for meg at C skal orke, eller ha tid til, å støvsuge alle soverommene hver dag og skifte putetrekk på tusen pynteputer flere ganger i måneden. Endret 1. juli 2016 av Rosalie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. juli 2016 #4228 Del Skrevet 1. juli 2016 Leo skrev (På 30.6.2016 den 16.43): Shoppingqueen skrev (På 1.7.2016 den 11.24): Syns rommet ble kjempefint, men.... Går det an å sitte på den stolen og ha beina under pulten? Det er jo egentlig et konsollbord. Ser trangt ut. Viktig og ha en god arbeidsstilling om han skal gjøre lekser der (men klart, de fleste gjør vel leksene på kjøkkenbordet med tilgang til hjelp med leksene)Jeg er godt over gjennomsnittlig interessert i interiør og hvordan det ser ut hjemme hos meg,men det er likevel viktigere at ting er funksjonelt enn sprekt. Ekspander Mitt barn har nesten samme pulten å hun sitter fint å gjør lekser der. Men som du sier så blir leksene gjort mye ved kjøkkenbordet. Jeg liker å følge med. Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. juli 2016 #4229 Del Skrevet 1. juli 2016 Valetta skrev (På 1.7.2016 den 15.30): Rommet bærer preg av "show off" ja. Kan liksom ikke se for meg at det er slikt en 9åring ville valgt. Men han har vel sagt blå, brun, verdenskart og TV på veggen. Og det fikk han. I hennes stil. Resten av leiligheten blir jo egentlig bare en reprise av det vi har sett før. "En fantastisk reise" og alt det der blir så innmari svulstig...det er ingenting banebrytende fantastisk over dette. Det blir fint og lyst, men ellers er jo alt i god gammeldags villapaprika-stil. Seen it before liksom. Ekspander Husk at det er forskjell på barn.. Alle barn vil kanskje ikke ha det sånn som flertallet av 9 åringer. Jeg for min del synes det ble fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. juli 2016 #4230 Del Skrevet 1. juli 2016 Sialove skrev (På 1.7.2016 den 16.34): Leiligheten er god gammeldags villapaprika stil ja, den stilen Camilla selv liker. Kan hende det kommer en liten bokhylle eller en bedre lampe på skrivebordet til sønnen når de har fått bodd der litt og behovene melder seg. Camilla leser nok for barna sine på kvelden som alle andre mødre gjør. Ekspander Mine to har ikke bokhyller på rommet sitt, å har det fint alikevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 1. juli 2016 #4231 Del Skrevet 1. juli 2016 TallulahBGood skrev (På 1.7.2016 den 17.31): Veldig enig med @Francis,- regelmessig høytlesing for barn er veldig gunstig for språkutvikling generelt og er veldig bra for barn. Ekspander Men dama kan vel lese for barna selv om de ikke har bokhylle på rommet. Er da mulig og ha bøkene ett annet sted i huset 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 1. juli 2016 #4232 Del Skrevet 1. juli 2016 Nå er vi vel ferdig med høytlesing og bokhyller vel?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 1. juli 2016 #4233 Del Skrevet 1. juli 2016 Vi har fått med oss nå at veien blir til mens vi går Synes det blir fint der jeg Håper hun klarer å roe seg ned litt når hun får babyen. Hun er så urolig og det må skje noe hele tiden. Blir så sliten av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. juli 2016 #4234 Del Skrevet 1. juli 2016 Francis skrev (På 1.7.2016 den 17.06): De aller fleste jeg kjenner som har barn på barneskolen, leser for sine barn, også lenge etter at de kan lese selv. Vi gjør det også, barna har velfylte bokhyller på rommene sine. At de bruker iPad og annet, gjør ikke at foreldre som selv leser og har interesse for at barna skal bli godesere, slutter med en slik viktig og koselig aktivitet. Og dette er vel strengt tatt en avsporing. ☺️ Ekspander Enig med dag, vi leser også for barna og mener det bare skulle mangle at man gjør det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 2. juli 2016 #4235 Del Skrevet 2. juli 2016 Lapper skrev (På 1.7.2016 den 20.01): Mine to har ikke bokhyller på rommet sitt, å har det fint alikevel Ekspander Det var ment for de andre som skulle påpeke at det ikke var plass til en bokhylle på rommet til sønnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 2. juli 2016 #4236 Del Skrevet 2. juli 2016 Noen folk har bøker og noen har det ikke. Jeg har bøker og synes derfor ofte at barnerom og stuer og de fleste rom ser litt tomme ut når de mangler bøker. Det er litt det samme som at jeg ikke kan ha ting til pynt om de ikke har en funksjon. Jeg synes andre har det fint med pynten sin selv om jeg får helt fnatt av den. Stilen til VP er bare utrolig rotete med hauger av puter og pledd og kurver slengt litt her og der. De rotete haugene er jo der når hun har stylet for bilde og ikke når ungene har herjet inne en søndag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLily Skrevet 2. juli 2016 #4237 Del Skrevet 2. juli 2016 Camilla skal ha ros for å være effektiv. Hun er flink til å få ting gjort. Det som er synd er at hun er så slurvete. Jeg får en voldsom lyst til å rydde når jeg ser bildene hun legger ut. Jeg synes synd på henne pga alt hun har gått igjennom i løpet av et år, men mye er nok selvforskyldt. Hun burde være litt mer selektiv i forhold til hvilke kommentarer hun godkjenner på bloggen, men da synker hun kanskje noen plasser på blogglisten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 2. juli 2016 #4238 Del Skrevet 2. juli 2016 Jeg lurer på hva som skjer med taklistene jeg. Forsinket - nå er de her!! - forsinket. Hvorfor ikke bare få opp siste lister før du igjen legger ut bilder av rom vi har sett før? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 3. juli 2016 #4239 Del Skrevet 3. juli 2016 Tråden er ryddet for hets, innlegg som omhandler tredjepart og spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 3. juli 2016 #4240 Del Skrevet 3. juli 2016 VP har gjort Instagramkontoen til bloggen privat. Har sjekket innom en gang i blant for å se etter reklamemerking, men i dag var den plutselig gjort privat. Har jo fått en del kritikk etter disse innleggene der hun sutrer og skaper fiendebilder, så det tålte hun nok ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg