Shoppingqueen Skrevet 1. juli 2016 #4201 Del Skrevet 1. juli 2016 Syns rommet ble kjempefint, men.... Går det an å sitte på den stolen og ha beina under pulten? Det er jo egentlig et konsollbord. Ser trangt ut. Viktig og ha en god arbeidsstilling om han skal gjøre lekser der (men klart, de fleste gjør vel leksene på kjøkkenbordet med tilgang til hjelp med leksene)Jeg er godt over gjennomsnittlig interessert i interiør og hvordan det ser ut hjemme hos meg,men det er likevel viktigere at ting er funksjonelt enn sprekt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 1. juli 2016 #4202 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Tok visst VELDIG feil angående kjøp av fake varer. Se lenger ned i tråden for oppklaring. Beklager til Camilla selvfølgelig også. TV2 og jeg er nok blant de 92% som tar feil. Endret 1. juli 2016 av Shoppingqueen Rettelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 1. juli 2016 #4203 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) 55 minutter siden, Xstrella skrev: 4 minutter siden, nyher skrev: Endret 1. juli 2016 av Vipser Drittsiteringstull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 1. juli 2016 #4204 Del Skrevet 1. juli 2016 Tråden er ryddet for omtale av privatpersoner og barn, samt spekulasjoner. ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tylte Skrevet 1. juli 2016 #4205 Del Skrevet 1. juli 2016 Gutterommet ble fint synes jeg, og resten av leiligheten er forbedret på mange vis. Men dette er ikke nytenkende, moderne, stilren, funksjonell interiørdesign. Det er god, gammeldags Camilla-interiør med litt for mye av alt, og jeg har sett det 1000 ganger tidligere. I tillegg er denne villedende og kryptiske merkingen av annonser veldig uprofesjonell, og jeg kan ikke fatte at noen seriøse aktører ønsker å markedsføre seg på denne såpeserien av et bloggdrama. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 1. juli 2016 #4206 Del Skrevet 1. juli 2016 Hvorfor vil hun ikke si hva som er sponset? Hun tåkelegger det jo med vilje. Er hun ikke pliktig til å oppgi det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 1. juli 2016 #4207 Del Skrevet 1. juli 2016 Jeg skrev en hyggelig og velmenende kommentar på bloggen om at hun muligens burde filtrere ut de som har kommentert en tredjeperson, og at vedkommende har skjult profil på Facebook og instagram, og det dermed er folk på vedkommendes liste som skriver til henne. Ble ikke publisert gitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 1. juli 2016 #4208 Del Skrevet 1. juli 2016 49 minutter siden, TallulahBGood skrev: Hvorfor vil hun ikke si hva som er sponset? Hun tåkelegger det jo med vilje. Er hun ikke pliktig til å oppgi det? Jo, det er hun. Men ingen kan nekte henne å merke med reklame, selv om ingenting er sponset, vil jeg tro. Iflg kommentarfeltet er det åpenbart at i alle fall ett firma har sponset/ bidratt på en eller annen måte, ettersom de stadig kommenterer spørsmål om produktene de har levert. Jeg tror ikke hun tåkelegger med vilje, jeg tror hun gjør det hun tror er innenfor, men at hun ikke forstår regelverket. Noe som ellers passer godt med hennes MO i andre sammenhenger også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 1. juli 2016 #4209 Del Skrevet 1. juli 2016 47 minutter siden, WalkerTexas skrev: Jo, det er hun. Men ingen kan nekte henne å merke med reklame, selv om ingenting er sponset, vil jeg tro. Iflg kommentarfeltet er det åpenbart at i alle fall ett firma har sponset/ bidratt på en eller annen måte, ettersom de stadig kommenterer spørsmål om produktene de har levert. Jeg tror ikke hun tåkelegger med vilje, jeg tror hun gjør det hun tror er innenfor, men at hun ikke forstår regelverket. Noe som ellers passer godt med hennes MO i andre sammenhenger også. Jepp, blir ikke overrasket om det er lite eller ingen spons faktisk. Jeg tror det skal mye til før hun får det til også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 1. juli 2016 #4210 Del Skrevet 1. juli 2016 Men hun vet vel hva som er sponset eller ikke, og da burde hun jo bare opplyse om det slik at leserne blir informert om det, synes jeg. Hun hadde et møte med en rep fra Butinox, f.eks., og bruker maling derfra til oppussingen. Tidligere hevdet hun likevel at malingen ikke var sponset, men det virker jo slik på oss lesere. Hvorfor kan hun ikke lære seg lovene som gjelder for reklame og merke ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norlevo Skrevet 1. juli 2016 #4211 Del Skrevet 1. juli 2016 3 timer siden, Shoppingqueen skrev: Syns rommet ble kjempefint, men.... Går det an å sitte på den stolen og ha beina under pulten? Det er jo egentlig et konsollbord. Ser trangt ut. Viktig og ha en god arbeidsstilling om han skal gjøre lekser der (men klart, de fleste gjør vel leksene på kjøkkenbordet med tilgang til hjelp med leksene)Jeg er godt over gjennomsnittlig interessert i interiør og hvordan det ser ut hjemme hos meg,men det er likevel viktigere at ting er funksjonelt enn sprekt. Jeg lurte også på om det er mulig å få plass til å sitte ved det konsollbordet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 1. juli 2016 #4212 Del Skrevet 1. juli 2016 Det rommet til sønnen ser jammen ut som et gjesterom dagen derpå... "Skrivebordet" (konsollbord til stue) og den 1 meters høye lampa er det siste jeg ville tatt inn på et barnerom, men nå er ikke jeg "Norges største interiørblogger".. Senga og tapet som ikke følger mønsterrapport er i seg selv så rotete at jeg får lyst å gå inn der og rydde opp.. Et barnerom burde være et sted for leg, avslapning og sosiale timer med venner - ikke et show off rom for sponsorene. Hun burde satt opp et skrivebord og en kul arbeidslampe med riktig belysning for lekser og tegning - noen fine oppbevaringsmuligheter for lek som ikke må gjemmes under en seng og en bokhylle full av spennende bøker og andre kule gadgets. Tapeten burde males over, og hun kunne heller kjøpt verdenskartet på ikea eller lignende - som faktisk er både kult og lærerikt. Men jeg kjenner jo ikke han som skal bo der, mulig han digger gjesterommet sitt... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. juli 2016 #4213 Del Skrevet 1. juli 2016 Rommet bærer preg av "show off" ja. Kan liksom ikke se for meg at det er slikt en 9åring ville valgt. Men han har vel sagt blå, brun, verdenskart og TV på veggen. Og det fikk han. I hennes stil. Resten av leiligheten blir jo egentlig bare en reprise av det vi har sett før. "En fantastisk reise" og alt det der blir så innmari svulstig...det er ingenting banebrytende fantastisk over dette. Det blir fint og lyst, men ellers er jo alt i god gammeldags villapaprika-stil. Seen it before liksom. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 1. juli 2016 #4214 Del Skrevet 1. juli 2016 Leiligheten er god gammeldags villapaprika stil ja, den stilen Camilla selv liker. Kan hende det kommer en liten bokhylle eller en bedre lampe på skrivebordet til sønnen når de har fått bodd der litt og behovene melder seg. Camilla leser nok for barna sine på kvelden som alle andre mødre gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 1. juli 2016 #4215 Del Skrevet 1. juli 2016 Det finnes jo e-bøker. Jeg synes også at bøker og bokhyller er fine interiørelementer, men de er ikke nødvendige deler av en husholdning lenger, akkurat som "cd-stativene" , grovkjøkkenet og askebegrene har forsvunnet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 1. juli 2016 #4216 Del Skrevet 1. juli 2016 Barn leser ikke like mye bøker lenger. Sånn har det blitt. Akkurat det er ikke Camillas feil. I-pad, tv og andre spillkonsoller har tatt over. Og er ikke sikkert hun leser for barna heller? ALLE mødre gjør ikke det. Desverre er nok det også litt gammeldags når barna er blitt såpass store. Det er andre tider nå, rett og slett. Bokhyller er ikke like selvsagt som det en gang var. Den klassiske leksepulten er også litt "last year". Unger sitter somregel i stua eller på kjøkkenet og gjør lekser. Ellers ligger de strødd over alt med mobilene eller Ipadene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. juli 2016 #4217 Del Skrevet 1. juli 2016 De aller fleste jeg kjenner som har barn på barneskolen, leser for sine barn, også lenge etter at de kan lese selv. Vi gjør det også, barna har velfylte bokhyller på rommene sine. At de bruker iPad og annet, gjør ikke at foreldre som selv leser og har interesse for at barna skal bli gode lesere, slutter med en slik viktig og koselig aktivitet. Og dette er vel strengt tatt en avsporing. ☺️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 1. juli 2016 #4218 Del Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, Francis skrev: De aller fleste jeg kjenner som har barn på barneskolen, leser for sine barn, også lenge etter at de kan lese selv. Vi gjør det også, barna har velfylte bokhyller på rommene sine. At de bruker iPad og annet, gjør ikke at foreldre som selv leser og har interesse for at barna skal bli gode lesere, slutter med en slik viktig og koselig aktivitet. Og dette er vel strengt tatt en avsporing. ☺️ Jeg leser ikke for mine barn. Aldri gjort.. De har velfylte bokhyller på rommene sine, og begge to er leseglade. Jeg leser masse, men ikke for ungene. Er ikke dermed sagt at jeg ikke ønsker at barna mine skal bli gode lesere! 😉 Synes ellers at de blir veldig fint hos Camilla. Er ikke nødvendigvis slik jeg ville gjort ting, men ser jo at dette blir et skikkelig "villa paprika"-hus! Midt i blinken for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. juli 2016 #4219 Del Skrevet 1. juli 2016 Får ikke redigert innlegget mitt, men: http://forskning.no/sprak-barn-og-ungdom/2008/05/les-hoyt-barnet Det er ikke bare synsing og egenerfaring som gjør at jeg mener høytlesing er bra. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 1. juli 2016 #4220 Del Skrevet 1. juli 2016 Veldig enig med @Francis,- regelmessig høytlesing for barn er veldig gunstig for språkutvikling generelt og er veldig bra for barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg