Lapper Skrevet 29. juni 2016 #4161 Del Skrevet 29. juni 2016 Den 28. juni 2016 at 22.46, HerKommerMummi skrev: Nå har hun lagt ut bilde at hun holder en jentebaby, med velkommen til verden. Uten å informere om at det er venninnen sin baby, og ikke paprika som har fått unge. Jaja! Det står jo i overskriften Snart er det min tur... Og linjen under at hennes beste veninne har fått barn. er denne teksten blitt forandret på?, 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 30. juni 2016 #4162 Del Skrevet 30. juni 2016 4 timer siden, Lapper skrev: Det står jo i overskriften Snart er det min tur... Og linjen under at hennes beste veninne har fått barn. er denne teksten blitt forandret på?, Det lå på insta før hun la ut på bloggen. Tror det er det @HerKommerMummi sikter til :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 30. juni 2016 #4163 Del Skrevet 30. juni 2016 6 timer siden, hurlumheiturbulens skrev: Huh? 1984 dager? Den siste mnd føles sånn for de fleste gravide ;-) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 30. juni 2016 #4164 Del Skrevet 30. juni 2016 Den 20. juni 2016 at 21.17, Amethyst skrev: http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=77556710 Herregud, det går an å gjemme noen kluter/håndklær, i stedet for å STAPPE hele stigen og hyllene med det. Det tyter jo ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sialove Skrevet 30. juni 2016 #4165 Del Skrevet 30. juni 2016 2 timer siden, ClosedParadise skrev: Herregud, det går an å gjemme noen kluter/håndklær, i stedet for å STAPPE hele stigen og hyllene med det. Det tyter jo ut Hva du legger merke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruMacchiato Skrevet 30. juni 2016 #4166 Del Skrevet 30. juni 2016 3 timer siden, ClosedParadise skrev: Herregud, det går an å gjemme noen kluter/håndklær, i stedet for å STAPPE hele stigen og hyllene med det. Det tyter jo ut Du har ikke merket deg det som er viktigst her, nemlig merkene på håndklærne. Her snakker vi høy show-off-faktor av Ralph Lauren-håndklær; klart hun ikke kan gjemme bort disse😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 30. juni 2016 #4167 Del Skrevet 30. juni 2016 55 minutter siden, FruMacchiato skrev: Du har ikke merket deg det som er viktigst her, nemlig merkene på håndklærne. Her snakker vi høy show-off-faktor av Ralph Lauren-håndklær; klart hun ikke kan gjemme bort disse😛 Hva med å brette de bitte litt mere nøyaktig, før visning. Er ikke opptatt av ekstreme telle kanter, men har du håndklær til mange hundre kroner, så bruk 5 min. ekstra på å brette nøyaktig. Det er som de klærne hun selger, de ser ut som om de har vært "stappet" inn i skapet, og dratt ut igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 30. juni 2016 #4168 Del Skrevet 30. juni 2016 (endret) 6 timer siden, FruMacchiato skrev: Du har ikke merket deg det som er viktigst her, nemlig merkene på håndklærne. Her snakker vi høy show-off-faktor av Ralph Lauren-håndklær; klart hun ikke kan gjemme bort disse😛 Det som er viktigst her? Haha! Jeg så rett forbi merkene, jeg så alle håndklærne stappet inn her og der. Det ser direkte rotete ut med håndklær sånn. Endret 30. juni 2016 av ClosedParadise 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrustrertFlue Skrevet 30. juni 2016 #4169 Del Skrevet 30. juni 2016 Helt ærlig. . Jeg så ikke at der var en stige der før dere skrev det. Må si den leiligheten egentlig ikke tålte dagslys. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. juni 2016 #4170 Del Skrevet 30. juni 2016 Var fin sånn den var, burde ikke herpa den sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 30. juni 2016 #4171 Del Skrevet 30. juni 2016 Hvorfor fortsetter hun å legge ut private bilder av seg selv på villapaprika-insta, og ikke på den private Camilla-insta? Er det bare for å få flere likes? Toppen tre uker siden (igjen!) at hun lovte å skille jobb/privatliv bedre. Lovte kun interiør og oppussing på den ene kontoen, men har ikke klart å holde det overhode. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 30. juni 2016 #4172 Del Skrevet 30. juni 2016 Hun hevder på VP-Insta at noen har kalt huset hennes (eller området?) getto. Hvor kommer dette fra? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. juni 2016 #4173 Del Skrevet 30. juni 2016 Det var virkelig en tirade hun leverte på Instagram, ja. Mye som jeg ikke har sett eksempler på. Hun får massivt med støtte på hvor forferdelig folk er, så da lykkes hun nok i å skape et fiendebilde som følgerne tror på. Synd at hun bruker kanalene sine slik, hun fremstår mye mer usympatisk og sutrete, og jeg mister lysten til å følge henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 30. juni 2016 #4174 Del Skrevet 30. juni 2016 Bloggeier velger tilsynelatende å henge seg opp i hver minste lille ting folk sier som kan vinkles negativt, og alt det positive blir dyttet til side for dette negative fokuset. Hun refererer til rykter og hva folk sier, så igjen er det nok Fredrikstad-folk og andre i hennes nærmiljø som evt. kommer med noe hun oppfatter som negativt. At hun ikke heller fokuserer på folks lovprisinger av henne og oppussingen forstår jeg ikke. Noen vil alltid være uenige i hennes valg når hun så ukritisk velger å vrenge ut av seg hver minste personlige og private ting om seg selv og andre. Kanskje hun heller burde velge en annen strategi siden hun ikke kan bestemme hva folk skal mene om henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 30. juni 2016 #4175 Del Skrevet 30. juni 2016 Mulig jeg hadde vært en elendig blogger, men jeg tror jeg hadde gjort det litt annerledes hvis jeg skulle lagt ut om oppussing av hus. Tror jeg hadde vist før bilder av ett og ett rom, prosessen i ett og ett rom, og slutt resultatet, samlet. Ikke litt her, litt der, jeg ihvertfall mister interessen da. Jeg er forøvrig ikke over meg av begeistring som mange i kommentarfeltet er heller, synes det ser ut som det blir en helt vanlig leilighet, slik som de fleste av mine venner og familie har pusset opp også Ingenting som utmerker seg som "Norges største interiørblogg", synes jeg da. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. juni 2016 #4176 Del Skrevet 30. juni 2016 Den eneste som er flau over huset er nok henne selv, har ikke sett noen skrevet noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 30. juni 2016 #4177 Del Skrevet 30. juni 2016 Mulig jeg tar feil, men hun skriver at hun har familie og venner som tar på seg det elektriske og røropplegg, siden det ikke krever kompetanse. Er ikke det veldig feil? Slik jeg har lært, så må det være godkjent elektriker som ordner det elektriske? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 30. juni 2016 #4178 Del Skrevet 30. juni 2016 17 minutter siden, Den røde fare skrev: Mulig jeg tar feil, men hun skriver at hun har familie og venner som tar på seg det elektriske og røropplegg, siden det ikke krever kompetanse. Er ikke det veldig feil? Slik jeg har lært, så må det være godkjent elektriker som ordner det elektriske? Dette er faktisk kjempe strengt. Å skjer det eventuelt en vannlekkasje eller enda verre at det brenner så vi de ikke få igjen noe på forsikring. De oppdager fort om ting ikke er gjort riktig. kjempe skummelt at hun ikke tar dette seriøst. Særlig det med elektriske. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 30. juni 2016 #4179 Del Skrevet 30. juni 2016 17 minutter siden, Den røde fare skrev: Mulig jeg tar feil, men hun skriver at hun har familie og venner som tar på seg det elektriske og røropplegg, siden det ikke krever kompetanse. Er ikke det veldig feil? Slik jeg har lært, så må det være godkjent elektriker som ordner det elektriske? Må være godkjent elektriker. Når det gjelder røropplegg, så må det være gjort på "forsvarlig måte i hht regler og forskrifter". Vi har renovert og brukt masse tid på å finne ut av dette. Så den som fikser rørene må ha kunnskap, og gjøre det på forsvarlig måte. Når det gjelder elektriker så kan man gjøre alt som er utenfor veggen. Altså, du kan montere en vegglampe, men du kan ikke koble den med ledningen i veggen. Det som går fra veggen til sikringsskapet må gjøres av kvalifisert personell. Noen faggrupper av ingeniører kan få tillatelse av DSB til å gjøre ting i egen bolig, men ikke hos andre, for eksempel. Kan få store problemer med forsikringen dersom ting ikke er gjort på forsvarlig måte av riktig personell. Jeg stusser også på dette med at hun liksom må overbevise at hun har "drømmehjemmet". Vi bor i en flott bolig, men ikke drømmehjemmet. Det jeg drømmer om er både upraktisk og for dyrt, og sjargongen tiltaler meg ikke. Det er så mye greier med VP, alt er gjort med ekstremt liten impulskontroll. Blogging blir gjort her og nå, det finne ingen plan. Samme med resten av livet hennes, alt er på impuls! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 30. juni 2016 #4180 Del Skrevet 30. juni 2016 34 minutter siden, Den røde fare skrev: Mulig jeg tar feil, men hun skriver at hun har familie og venner som tar på seg det elektriske og røropplegg, siden det ikke krever kompetanse. Er ikke det veldig feil? Slik jeg har lært, så må det være godkjent elektriker som ordner det elektriske? Hvor skriver hun dette? Har du skjermdump og link, så setter jeg stor pris på det. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg