Valetta Skrevet 27. juni 2016 #4141 Del Skrevet 27. juni 2016 Shoppingqueen skrev (På 26.6.2016 den 22.46): Så forresten hun svarte en på bloggen at trening i vann er bra for bekkenet? Hun har brått gått bort fra jogging. Jada så........ Ekspander Det er jo bare tull alt sammen. Hun har mest sannsynlig ikke trent en eneste gang. Veldig rart at hun aldri har lagt ut et eneste bilde av seg selv på vei til/under vanntrening da. Aldri nevnt det en gang, før nå. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 27. juni 2016 #4142 Del Skrevet 27. juni 2016 Og skrive at du er i så bra form pga trening og kosthold faller på sin egen urimelighet når du samtidig snapper/instagram masse bilder av pizza, McDonalds og annet junk. Når du i tilegg har klaget over forferdelig bekkenløsning skjønner de aller fleste at trening blir vanskelig. Samt at hun som vanligvis deler ALT ikke har skrevet et ord om trening i det daglige. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 27. juni 2016 #4143 Del Skrevet 27. juni 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart, innlegg som omhandler barn, spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette. ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 27. juni 2016 #4144 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg skrev igjen en kommentar hvor jeg kritiserte måten hun håndterer bruddet og farskap ift eksen og den har ikke blitt godkjent, dette er andre gangen det skjer og sist ble det bortforklart med at den nok ikke har blitt sendt (bullshit). Jeg VET at begge kommentarene verken innholdt mobbing eller hets men hun publiserer kommentarer som er langt verre enn det jeg skrev, faen til sensur! Det sanker sympati når hun gir fansene noe å bite i med tåpelige kommentarer men når noen stiller kritiske spørsmål da siles det ut, noe jeg tror er fordi det faktisk treffer en nerve og hun kun vil sette lys på "de stygge slemme damene fra KG". Sannheten er at det er bloggen hennes som drev meg inn her pga måten hun styrer bloggen sin og ikke omvendt. Jeg sliter med å ha sympati for henne nå og forstår hvorfor det er flere som stiller store spørsmål til denne bloggeren.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 27. juni 2016 #4145 Del Skrevet 27. juni 2016 gjestgitt skrev (På 27.6.2016 den 19.58): Jeg skrev igjen en kommentar hvor jeg kritiserte måten hun håndterer bruddet og farskap ift eksen og den har ikke blitt godkjent, dette er andre gangen det skjer og sist ble det bortforklart med at den nok ikke har blitt sendt (bullshit). Jeg VET at begge kommentarene verken innholdt mobbing eller hets men hun publiserer kommentarer som er langt verre enn det jeg skrev, faen til sensur! Det sanker sympati når hun gir fansene noe å bite i med tåpelige kommentarer men når noen stiller kritiske spørsmål da siles det ut, noe jeg tror er fordi det faktisk treffer en nerve og hun kun vil sette lys på "de stygge slemme damene fra KG". Sannheten er at det er bloggen hennes som drev meg inn her pga måten hun styrer bloggen sin og ikke omvendt. Jeg sliter med å ha sympati for henne nå og forstår hvorfor det er flere som stiller store spørsmål til denne bloggeren.. Ekspander Ta en screenshot å legg ut via imgur.com eller noe sånt neste gang. Da kan hun ikke nekte og sno seg unna ved å hevde at den ikke ble sendt. Har selv null sympati med henne mer. Maken til oppførsel og mangel på refleksjon. Blir kvalm av utleveringen av barnefar. Måten hun forholder seg til sannheten på alle andre områder gjør at jeg ikke tror henne et sekund angående bruddet og omstendighetene rundt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 27. juni 2016 #4146 Del Skrevet 27. juni 2016 Høstduft skrev (På 27.6.2016 den 6.05): En ting jeg lurer på. Hun sier at listene skal "bakes" inn i de nye listene. Mener hun da at hun skal slå de nye listene utenpå de gamle? Vil det bli bra isåfall? Hvordan få en flat list til å ligge inntil vegg og tak hvis det ligger en mindre list bak? Da vil vel den nye listen bli skrå isåfall? Eller? Ekspander Tomines hjem har gjort dette med listene. Lekkert ble det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 27. juni 2016 #4147 Del Skrevet 27. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 28. juni 2016 #4148 Del Skrevet 28. juni 2016 Lawyer skrev (På 27.6.2016 den 22.01): Tomines hjem har gjort dette med listene. Lekkert ble det Ekspander Altså det har tomines hjem ikke gjort. Hun har brukt flere forskjellige nye lister med ulike profiler til å lage en stor list. Camilla dreit i å ta av de gamle listene å la de nye skrått over de gamle. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 28. juni 2016 #4149 Del Skrevet 28. juni 2016 Blå politibil skrev (På 28.6.2016 den 9.14): Altså det har tomines hjem ikke gjort. Hun har brukt flere forskjellige nye lister med ulike profiler til å lage en stor list. Camilla dreit i å ta av de gamle listene å la de nye skrått over de gamle. Ekspander Til Camillas forsvar så er listene fra orac decor hule og limes fast. Derfor trenger hun ikke fjerne de gamle. Tror også at de kommer ferdig målt til å sette rett på plass. Listene er vel noe av det som er gjort skikkelig og ikke slurvete. De er rett og slett dritlekre, men tror de koster skjorta, så er ikke for hvem som helst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 28. juni 2016 #4150 Del Skrevet 28. juni 2016 Shoppingqueen skrev (På 28.6.2016 den 10.17): Til Camillas forsvar så er listene fra orac decor hule og limes fast. Derfor trenger hun ikke fjerne de gamle. Tror også at de kommer ferdig målt til å sette rett på plass. Listene er vel noe av det som er gjort skikkelig og ikke slurvete. De er rett og slett dritlekre, men tror de koster skjorta, så er ikke for hvem som helst. Ekspander Men hva med gulvlistene som ligger over stikkontaktene?!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 28. juni 2016 #4151 Del Skrevet 28. juni 2016 fjær skrev (På 28.6.2016 den 10.55): Men hva med gulvlistene som ligger over stikkontaktene?!! Ekspander Ser ut som om de har blitt flyttet opp, ihvertfall på hennes rom. Greit at hun slurver og tar lettvinte løsninger. Men tviler på at hun ikke ordner opp i sånne ting. Godt mulig hun bare har "satt" listene på plass for å ta bilde før kontaktene har blitt flyttet. Orac decor listene er jo slik at de kan dekke synlige ledninger også, så det ser ut som skjult anlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. juni 2016 #4152 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Jeg SKJØNNER ikke hvorfor hun ikke svarer leserne på Instagram om feks listverket. Hvis hun er sponset, så vil vel firmaet som sponser ønske at hun henviser videre til dem? Det er en vrimmel der ute, så det å huke tak i de som viser interesse for et produkt er jo alfa og omega. Hvis hun ikke er sponset, så vil det være naturlig at hun gjør leserne den tjenesten å svare når de lurer. Hun ville jo fått så mye igjen for å være litt på på tilbudssiden. Ja, det kan godt være at hun har en plan om å vise alt til slutt, og da komme med informasjon, men slik det er nå så blir folk bare irriterte når de ikke får svar. Da er veien kort til å miste lesere til andre bloggere som er flinkere til å kommunisere med leserne sine. Endret 28. juni 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 28. juni 2016 #4153 Del Skrevet 28. juni 2016 Shoppingqueen skrev (På 28.6.2016 den 11.10): Ser ut som om de har blitt flyttet opp, ihvertfall på hennes rom. Greit at hun slurver og tar lettvinte løsninger. Men tviler på at hun ikke ordner opp i sånne ting. Godt mulig hun bare har "satt" listene på plass for å ta bilde før kontaktene har blitt flyttet. Orac decor listene er jo slik at de kan dekke synlige ledninger også, så det ser ut som skjult anlegg. Ekspander For meg så ser det ut som om de er erstattet med utenpåliggende stikkontakt. Det er hastverksarveid i min verden når man allerede har skjult anlegg... Og orac listene har spor for å skjule ledninger etc. Men det er faktisk ikke store nok hulrom i de til å skjule en gammel fotlist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurlumheiturbulens Skrevet 28. juni 2016 #4154 Del Skrevet 28. juni 2016 Hun er og blir ubesluttsom. Hopper frem og tilbake på ting hun har sagt osv. Jeg følger ikke bloggen veldig nøye, men jeg blir stadig overrasket likevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 28. juni 2016 #4155 Del Skrevet 28. juni 2016 Nå har hun lagt ut bilde at hun holder en jentebaby, med velkommen til verden. Uten å informere om at det er venninnen sin baby, og ikke paprika som har fått unge. Jaja! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 28. juni 2016 #4156 Del Skrevet 28. juni 2016 Trodde alle gravide visste at den siste mnd før termin har ca 1984 dager. Så er ikke "vips, så er hun her" 😂 Måtte bare 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 29. juni 2016 #4157 Del Skrevet 29. juni 2016 HerKommerMummi skrev (På 28.6.2016 den 20.46): Nå har hun lagt ut bilde at hun holder en jentebaby, med velkommen til verden. Uten å informere om at det er venninnen sin baby, og ikke paprika som har fått unge. Jaja! Ekspander På bloggen har hun skrevet "vår", så litt hennes baby er det jo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. juni 2016 #4158 Del Skrevet 29. juni 2016 Tråden er ryddet for innlegg med sitat fra blogg, samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurlumheiturbulens Skrevet 29. juni 2016 #4159 Del Skrevet 29. juni 2016 Kvinne31 skrev (På 28.6.2016 den 21.36): Trodde alle gravide visste at den siste mnd før termin har ca 1984 dager. Så er ikke "vips, så er hun her" 😂 Måtte bare Ekspander Huh? 1984 dager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 29. juni 2016 #4160 Del Skrevet 29. juni 2016 Interiørgla skrev (På 26.6.2016 den 10.01): Syntes det å skrive at hun håper at barnefar holder seg langt unna og at barnet aldri vil savne noe hun aldri har hatt er langt utenfor min forståelse. Hun vil jo se når hun blir eldre at andre har fedre og lure på hvor hennes er. Jeg vet alt om hvor sårt det er og savne en far. (Denne graviditetet var vel ikke akkurat anonym donasjon av sedceller? ) Det er vel ikke til barnets beste. Med slike utalelser så virker det ikke som om hun er over barnefar. Håper for barnets skyld at hun gjør alt i sin makt for st hun skal bli kjent og ha en far når hun blir født. Ekspander Uten at jeg kjenner til bloggen er jo dette det "positive" for bloggerbarna: De kan bare google seg selv, så får de opp både farskap, intriger rundt svangerskap og omsorg og mer. Trenger ikke DNA i fremtiden - alt ligger på google.com, for noen vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg