Gå til innhold

Er denne kroppen innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Arabella skrev:

Drittlei kan du vel gjerne være, men hva menes med "innenfor" og "utenfor" i denne forbindelse? Det gode selskap?

Det er jo ordet "alle" bruker idag for "er den grei nok", "godkjent", akseptabel" eller lignende. Synes det brukes irriterende mye:)

Kommer kanskje fra blogg-verden vil jeg tro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Arabella skrev:

Takk for et forståelig svar! Kunne man ikke heller bruke ordet "akseptabel"? Det er da noe alle (?) forstår.

Joda helt klart, da jeg så bildet og ordet "innenfor" forstod jeg veldig godt hva det gikk i. Men det bildet er jo bare helt dønn normalt, så det er tydeligvis mange der ute som har helt fjerne preferanser om hvordan ting fungerer. En slik kvinne som på det bildet vil ikke ha noe problemer med å treffe menn, iallefall ikke på grunn av kroppen. Men personligheten teller minst like mye for fornuftige menn som vil ha et langvarig forhold. Det kan ingen bedømme utifra et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, visp skrev:

Det er jo ordet "alle" bruker idag for "er den grei nok", "godkjent", akseptabel" eller lignende. Synes det brukes irriterende mye:)

Kommer kanskje fra blogg-verden vil jeg tro.

Du har rett. Unge, mange i hvert fall, er utrolig konforme og ordfattige. Norsk er bondsk. Engelsk er topp, men skrive og bruke det riktig er latterlig mange ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Joda helt klart, da jeg så bildet og ordet "innenfor" forstod jeg veldig godt hva det gikk i. Men det bildet er jo bare helt dønn normalt, så det er tydeligvis mange der ute som har helt fjerne preferanser om hvordan ting fungerer. En slik kvinne som på det bildet vil ikke ha noe problemer med å treffe menn, iallefall ikke på grunn av kroppen. Men personligheten teller minst like mye for fornuftige menn som vil ha et langvarig forhold. Det kan ingen bedømme utifra et bilde.

Denne jenta/damen har en flott kropp og fisker vel heller etter komplimenter. Det er bare så overtydelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som sier kroppen er helt gjennomsnittlig . Har dere sett rundt på Norges befolkningen? For meg ser det ut som det er flere dvaske og overvektige damer enn slike som Ts. 

Du ser sunn og slank ut Ts. Fortsett med treningen og hold deg i form .😊👍🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Arabella skrev:

ne jenta/damen har en flott kropp og fisker vel heller etter komplimenter. Det er bare så overtydelig.

Nei, den er da helt normal! Og trening! Ja det gjør alltid susen både fysisk og psykisk. Ingenting er som en god treningstur på den mentale helsen også. Kjenne at blodpumpen går som bare pokker, og at det er godt! Hvordan betyr ikke en dritt for meg iallefall, på med trenings klær ut i naturen og bruk fantasien :)  Dusjen etter på, og så er det helg og en kald pils med god samvittighet!  Du kjenner at du lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, det vil jo alltid være noen bukfett-haters innom en sånn tråd. Hva slags respons har du fått fra han du sendte den til a, Ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kroppen er temmelig lik min egen. Jeg er ikke fornøyd, synes magen er for stor og pløsete. Trening er vel og bra, men et bra kosthold likeså. 10 kg ned så blir jeg happy iallefall.

Anonymkode: a7c29...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne kroppen er temmelig lik min egen. Jeg er ikke fornøyd, synes magen er for stor og pløsete. Trening er vel og bra, men et bra kosthold likeså. 10 kg ned så blir jeg happy iallefall.

Anonymkode: a7c29...1af

Hva er vitsen ved å være ulykkelig i mellomtiden? Tror du lykken ligger i en perfekt kropp?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Hva er vitsen ved å være ulykkelig i mellomtiden? Tror du lykken ligger i en perfekt kropp?

Er ikke ulykkelig på noe vis. Men jeg føler ikke at det er optimalt og hvordan jeg føler meg på innsiden. Tror det er ganske viktig, at utsiden gjenspeiler innsiden. At jeg kan bruke de klærne jeg VIL feks, istedetfor å måtte ty til klær som skjuler, fremfor å fremheve. Bare et eksempel da.

Anonymkode: a7c29...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Du må være klar over at det er mange kjipe menn som henger her inne på dette kvinneforumet, og de hiver seg på enhver sjanse til å såre når de værer usikkerhet.. Om de var oppegående, empatiske mennesker ville de moderert språket sitt. Du ser helt normal ut TS.

Anonymkode: fe364...c50

Slikt du modererte ditt? 😅 da vet vi hva du EGENTLIG mener før modereringen spilte inn 😅

Anonymkode: fffd1...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ulykkelig på noe vis. Men jeg føler ikke at det er optimalt og hvordan jeg føler meg på innsiden. Tror det er ganske viktig, at utsiden gjenspeiler innsiden. At jeg kan bruke de klærne jeg VIL feks, istedetfor å måtte ty til klær som skjuler, fremfor å fremheve. Bare et eksempel da.

Anonymkode: a7c29...1af

Dette kjenner jeg meg igjen i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Dette kjenner jeg meg igjen i. :)

Tror det er vanlig blant oss kvinner. Samtidig er ikke viljestyrken helt til stede. Nå skal jeg feks gå og ta meg et stykke kake. Så  det er en kamp mellom langsiktige og kortsiktige behov og hvilke verdier som styrer oss. For meg, i øyeblikket her jeg sitter under pleddet er den kaka verdt mer enn slim kropp. Imorgen angrer jeg nok.

Anonymkode: a7c29...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser bra ut, ikke tenk noe annet. Skjønner at du tenker sånn i det samfunnet vi lever i og sånn som menn stortsett behandler kvinner ! Men du er heldig hvis en kjekk politimann vil møte deg også ta det videre 😉

Anonymkode: c6c3a...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 17.00, AnonymBruker skrev:

Og du må være klar over at det er en del kjipe kvinner her inne som utgir seg for å være menn når de slenger dritt.

Anonymkode: 9c6ad...2fe

Hehe, nei, du har misforstått. Det er omvendt, og har forøvrig blitt et stort problem. Menn er lette å avsløre fordi de tenker - og dermed skriver - på en helt annen måte enn kvinner.

Anonymkode: 8f0c1...9a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, nei, du har misforstått. Det er omvendt, og har forøvrig blitt et stort problem. Menn er lette å avsløre fordi de tenker - og dermed skriver - på en helt annen måte enn kvinner. 

Anonymkode: 8f0c1...9a1

Det er da almenn kjent at kvinner er (kvinner verst) skikkelig stygge med hverandre. At det sitter en god del kvinner å utgir seg for å være menn har jeg ingen problemer å se for meg.

Anonymkode: 75ead...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt gjennomsnittlig ut, slapp av. 

Anonymkode: f62cb...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Klarte i farten å sende denne snappen også til en tindermatch. Var ikke meningen ettersom kroppen min er i fokus og jeg vil han skal se meg live og vurdere kroppen min ut fra det. Har ikke all verdens selvtillit når det gjelder kroppen min. Nå har skaden allerede skjedd, så du som er mamm: hadde du blitt skremt vekk hvis du fikk denne snappen? Altså tenkt at kroppen ikke var fin nok? Tindermatchen min er politibetjent og følgelig godt trent, derfor har jeg ekstra angst. 

Snapchat-1409526304.jpg

Anonymkode: c24e1...0fe

Jeg liker sånn kropp. Så du bør ikke ikke være så veldig bekymret da jeg vet det er en del andre menn som også liker sånn kropp.

Er egentlig litt spent på å høre hva du ikke liker (hva er galt) med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KALKHOFF
På 12.7.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Klarte i farten å sende denne snappen også til en tindermatch. Var ikke meningen ettersom kroppen min er i fokus og jeg vil han skal se meg live og vurdere kroppen min ut fra det. Har ikke all verdens selvtillit når det gjelder kroppen min. Nå har skaden allerede skjedd, så du som er mamm: hadde du blitt skremt vekk hvis du fikk denne snappen? Altså tenkt at kroppen ikke var fin nok? Tindermatchen min er politibetjent og følgelig godt trent, derfor har jeg ekstra angst. 

Snapchat-1409526304.jpg

Anonymkode: c24e1...0fe

Dersom du må spørre andre mennesker om kroppen din er bra nok for en fremmed på tinder så har du andre issues enn kropp. Ikke ment på en ufin måte. Mener det er trist og at du er veldig usikker på deg selv. Bli glad i deg selv. Du er mer enn bra nok, hele deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...