Gå til innhold

Er denne kroppen innafor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må være klar over at det er mange kjipe menn som henger her inne på dette kvinneforumet, og de hiver seg på enhver sjanse til å såre når de værer usikkerhet.. Om de var oppegående, empatiske mennesker ville de moderert språket sitt. Du ser helt normal ut TS.

Anonymkode: fe364...c50

Og du må være klar over at det er en del kjipe kvinner her inne som utgir seg for å være menn når de slenger dritt.

Anonymkode: 9c6ad...2fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ikke en av de "alle kropper er pene"-damene, så du kan stole på at jeg er ærlig: Du ser fantastisk bra ut! Jeg vet ikke hvordan kroppen din ser ut "IRL", men den ser veldig fit og fin ut på bildet. Dessuten får du jo vist at du trener og har en lik interesse som han ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du legger ut et bilde fra snap, som faktisk kan bidra i å identifisere deg, på kg for å høre hva andre syns om kroppen din? :klaske:

Anonymkode: 693c4...18e

😧

Anonymkode: 5b6fa...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en del men gadd ikke mer! 

For alle sammen

Du har den kroppen du har så hvis du er fornøyd så er det greit om ikke så må du gjør noe slik at du blir fornøyd. 

Er en type som tenner på kvinne som behandler meg med intelegens og ikke som visse kroppen et smill kan la meg ikke sove så hva er det du/dere er redde for ikke alle men som tenner på kropp form det har jo noe å si men sier det igjen hvis du ser etter forhold så snakk saklig, ta gott være på mannen din så er han fornøyd tar du på han her og der og si beklager når du gjør feil så er du perfect! 

Hilsen: uforståelig mann 

Anonymkode: 6260e...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.7.2018 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Dama vil ha tilbakemeldinger. Hva er problemet med å være ærlig?

Anonymkode: d9936...082

Der er jo bullshit. Løgn, heter det også. 

Anonymkode: d0e93...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 21.04, HerrBæsjerumpehull skrev:

Tettsittende treningsklær du har dynket i vann, og snakk om folk som blir våte. Det der kan nesten ikke tolkes som noe annet enn seksuelt innuendo, så forbered deg på å bli metoo'et av en politimann.

Skjerp deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Klarte i farten å sende denne snappen også til en tindermatch. Var ikke meningen ettersom kroppen min er i fokus og jeg vil han skal se meg live og vurdere kroppen min ut fra det. Har ikke all verdens selvtillit når det gjelder kroppen min. Nå har skaden allerede skjedd, så du som er mamm: hadde du blitt skremt vekk hvis du fikk denne snappen? Altså tenkt at kroppen ikke var fin nok? Tindermatchen min er politibetjent og følgelig godt trent, derfor har jeg ekstra angst. 

Snapchat-1409526304.jpg

Anonymkode: c24e1...0fe

Flott den. Ja takk til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kroppen klarer å gjennomføre en treningsøkt, er den nok ganske så innafor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
13 hours ago, breatheout said:

Skjerp deg

Ok, tante Sofie.

Endret av HerrBæsjerumpehull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Klarte i farten å sende denne snappen også til en tindermatch. Var ikke meningen ettersom kroppen min er i fokus og jeg vil han skal se meg live og vurdere kroppen min ut fra det. Har ikke all verdens selvtillit når det gjelder kroppen min. Nå har skaden allerede skjedd, så du som er mamm: hadde du blitt skremt vekk hvis du fikk denne snappen? Altså tenkt at kroppen ikke var fin nok? Tindermatchen min er politibetjent og følgelig godt trent, derfor har jeg ekstra angst. 

Snapchat-1409526304.jpg

Anonymkode: c24e1...0fe

Hadde lett pult deg jente. Men hvorfor trener du med så mye klær?

Anonymkode: 79881...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare innafor men direkte sexy, tror egentlig menn flest liker kvinner med sånne former.

Anonymkode: feb24...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr det å karakterisere en kropp som "innafor" eller "utafor"? Altså innenfor eller utenfor hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er hva du mener om kroppen din og ikke alle andre.

Anonymkode: 15775...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr det å karakterisere en kropp som "innafor" eller "utafor"? Altså innenfor eller utenfor hva?

Er det innenfor å være drittlei av ordet innenfor? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.7.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Klarte i farten å sende denne snappen også til en tindermatch. Var ikke meningen ettersom kroppen min er i fokus og jeg vil han skal se meg live og vurdere kroppen min ut fra det. Har ikke all verdens selvtillit når det gjelder kroppen min. Nå har skaden allerede skjedd, så du som er mamm: hadde du blitt skremt vekk hvis du fikk denne snappen? Altså tenkt at kroppen ikke var fin nok? Tindermatchen min er politibetjent og følgelig godt trent, derfor har jeg ekstra angst. 

Den er i høyeste grad innenfor, men du må forstå at det er langt mer en dette gode oppegående menn ser etter, kroppen din er det ikke noe galt med overhodet. Så virker du å ha litt humor også da :)  Det bare er til din fordel, hvordan har det gått med politimannen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Arabella skrev:

Hva betyr det å karakterisere en kropp som "innafor" eller "utafor"? Altså innenfor eller utenfor hva?

Tipper at det er overvekt vedkommende sikter til, noen kilo ekstra betyr ikke en dritt for en fornuftig mann om resten stemmer, altså felles verdier og man får en match på det mentale plan. Men det kan jo ikke noe bilde avgjøre, bare at man treffer hverandre og blir kjent med hverandre over tid. Et forhold som ikke er "stresstestet" er ikke et seriøst forhold mener jeg. Det tar litt tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, visp skrev:

Er det innenfor å være drittlei av ordet innenfor? :)

Drittlei kan du vel gjerne være, men hva menes med "innenfor" og "utenfor" i denne forbindelse? Det gode selskap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Tipper at det er overvekt vedkommende sikter til, noen kilo ekstra betyr ikke en dritt for en fornuftig mann om resten stemmer, altså felles verdier og man får en match på det mentale plan. Men det kan jo ikke noe bilde avgjøre, bare at man treffer hverandre og blir kjent med hverandre over tid. Et forhold som ikke er "stresstestet" er ikke et seriøst forhold mener jeg. Det tar litt tid.

Takk for et forståelig svar! Kunne man ikke heller bruke ordet "akseptabel"? Det er da noe alle (?) forstår.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...