Gå til innhold

Leser tarot 12. juni - les HI


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du prøvd å legge opp på det spørsmålet? Hadde blitt kjempeglad om du tok deg tid til det :)

Anonymkode: ad6b5...cb4

Gir selvfølgelig tilbakemelding denne gangen og 🙂

Anonymkode: ad6b5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har skjedd noe som du føler er for en grunn, altså det var ikke tilfeldig. Du føler kanskje det ikke er noen vei utenom dette, eller at det er en situasjon du får igjen pga tidligere handlinger.

Du føler du ikke kan dvele for mye, men må trå varsomt. Kanskje føler du for å snike deg bort fra hele situasjonen? Kanskje noen går bak ryggen din og snakker om deg.

Ser også at du har det fint med familie om ikke så lenge. 

Dette er en situasjon du må bruke litt tid på, og må se på med nye øyne. Dette er en situasjon som krever at du ser deg rundt. Tar deg tid til å tenke over ting fra andre synsvinkler enn du kanskje er vant til.

Det blir en tid med nye begynnelser, dersom du klarer å legge noe bak deg. Du må gjøre deg ferdig med noe for å kunne gå inn i noe nytt og bedre.

Ser ut som du føler lit på at det er tungt og du er alene i situasjonen. Kanskje du føler at det slår litt beina under deg med alt rundt deg nå.

Du vil kanskje føle bunnen er nådd, men etter det vil det snu og ting vil gå rette veien for deg i forhold til søskenene dine. Jeg ser også glede og feiring etterhvert.

:)

Anonymkode: d886d...ccf

Dette stemmer egentlig ganske så bra.

Er i ferd med å bygge opp igjen livet mitt og ekteskapet mitt etter en forferdelig tid. De tingene som har skjedd har gjort at jeg måtte se ting på en annen måte.

Håper i alle fall at du så det som har skjedd og ikke at det kommer en ny runde.

takk for at du tok deg tid

Anonymkode: b9fc2...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Gir selvfølgelig tilbakemelding denne gangen og 🙂

Anonymkode: ad6b5...cb4

 

20 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne du prøvd å legge opp på det spørsmålet? Hadde blitt kjempeglad om du tok deg tid til det :)

Anonymkode: ad6b5...cb4

 

22 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk! 🧡Det stemmer at jeg har opplevd at ting ikke har gått min vei, hadde en tung periode for noen år siden, men mye av det er over nå. Har startet for meg selv, og er veldig spent på om jeg får det til å gå rundt økonomisk, eller om jeg bare skal gi opp og søke en annen type jobb. Ser du noe om det i kortene dine?

Anonymkode: ad6b5...cb4

 

On 7/12/2018 at 12:45 PM, AnonymBruker said:

Olivia, vær, 1983. Jeg lurer på hvordan det går med karriere, økonomi og familieliv de neste åra 🙂 gir tilbakemelding!

Anonymkode: ad6b5...cb4

Ja, nå skal vi se da.

Du føler kanskje at å starte for seg selv er en stor endring, og nye horisonter som åpnes. Du har mye å lære, men føler egentlig du har landa greit så langt.

Samhold og generasjoner kommer opp. Er dette en familiebedrift på noe måte?

For å få det til å gå rundt, må du være aktiv og jobbe for det. Det er ikke slik at dette går av seg selv. Det må innsats fra deg til for at dette skal bli bra. 

Det ser ut som du tenker på et partnerskap oppi dette?

Kanskje du i en periode vil føle deg litt fattig i situasjonen, og litt sliten og at det er strevsomt.

Kanskje bekymrer du deg for at dette vil føre til mye tid borte fra familien? Eller gå utover forhold? Ikke nødvendigvis at du reiser og er fysisk borte, men at det kan gå på bekostning av fritid og familieliv.

Men de rundt deg vil nok gi deg beskjeder. Det er avgjørelser her som er nødvendige, og det er du nok klar over selv. 

Du håper selvsagt at du skal lykkes rundt dette, jeg får opp seierskortet på posisjon for dine håp. Det er jo ganske selvsagt at det er dette du håper på :)

På resultat ser jeg suksess. Men får opp kortet for at du må gå i lære før du blir mester, gir det mening? Tolker det dit at du må tilegne deg den nødvendige kunnskapen/sertifiseringene for at dette skal gå veien. Du må ikke la deg lure av alt og alle. Kanskje må du dra inn fagfolk eller myndigheter på noe.

Beskjed til deg:  Her er det absolutt alle muligheter! Men du må tenke langsiktig, og faktisk gripe mulighetene. 

 

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Du føler deg kanskje litt alene i det akkurat nå. Litt sånn "er situasjonen virkelig slik?". Du er kanskje litt bekymret for hvordan det skal gå med dere to.

Ja, jeg er alene i det. Dette er en jeg bare "vet" er mitt livs kjærlighet. Vi har ikke vært i kontakt med eller sett hverandre på lenge (snakk om år). Nå føler jeg på meg at det nærmer seg veldig, men da blir jeg også bekymret for at jeg skal "ødelegge det". 

Kanskje èn av dere må gi mer i nærmeste fremtid for at det skal føles godt. Det kan være litt at man er redd for forandring, eller er redd for at noen skal komme for nært innpå. Kortet jeg får opp kan også mane til å dele på ressursene man har, i legg som handler om penger. Men her leser jeg det som om at en av dere gir mindre enn den andre til relasjonen akkurat nå.

Denne delen skjønner jeg ikke helt. Jeg vet ingenting om hans situasjon. Vanskelig å skjønne hvem som skal gi, og hva. 

Du tenker mye på at du har lyst på noe stabilt og godt utav denne relasjonen. Jeg tror ikke det er umulig. Men du må liksom ta litt initiativ for det selv. Du kan ikke sitte og vente på at dette skal ordne seg, for dette kommer ikke av seg selv. Det er kanskje litt stillstand nå om du ikke gjør noe. Men her må det initiativ til for å få resultat.

At jeg tar direkte kontakt gir meg dårlig følelse. Det er viktig for meg, av ulike grunner, at han kommer til meg. Men om det egentlig bunner i egen frykt, det vet jeg ikke. Slik jeg tolker det kan det like så gjerne være at jeg må ta initiativ til å virkelig tro på oss to for å få resultat. Jobbe mot å bli bombesikker på det, i stedet for "ja...men, dette er fortsatt i veien" osv. tankegang. 

Her er advarselen, eller det du bekymrer deg for, at dere liksom har det fint nå, og at det ikke blir noen fremgang. Situasjonen kan gå i lås om man synes man har det fint og bekymringsfritt, og har allverdens med tid og null bekymringer.

Kanskje vil du etterhvert føle at du flytter deg litt fra bekymringer og angst til noe bedre? Da må du ikke være redd for å gi slipp på det du hadde (singellivet?) for å få det du vil ha. Du skal ikke flykte fra problemer, men tørre legge dem bak deg og gå videre.

Frykten for at dette skal bli "den jeg aldri fikk" har nok vært stor. Og kanskje frykten for å miste meg selv nok en gang i et forhold (gjort det før, men vet jeg er et annet og mye mer modent menneske nå)

Ditt håp er god kommunikasjon mellom dere, og at alle elementene er med dere, at dere skal ta et nytt og viktig skritt i livet sammen.

Jeg leser at dere skal ta en beslutning sammen. (Kanskje om å bli kjærester?) Det ligger litt frustrasjon rundt det, men ikke mer enn at det løser seg om du tar et skritt frem - for her blir resultatet godt for deg.

Skulle så gjerne hatt mer råd eller tanker om hvilke skritt jeg skal ta. Om det vil si å se innover (ha mer troen), eller utover (gjøre noe for å få kontakt). Spør jeg venner får jeg motstridende svar (fra "han-igjen...get over it" til "dere er perfekte sammen, gleder meg til dere møtes. Kan du ikke bare ringe han??"

Beskjed til deg: Denne mannen vet hva han vil! Får opp keiseren - en streng og litt autoritær mann. Men dette trenger ikke være negativt for deg :)

Hehe, dette er sant. Kalte han Leo Løve av en grunn, selv om han ikke (bare) er løve ;) Men jeg er nok en liten keiserinne selv, og vil heller ha en likeverdig kjæreste og partner som vet hva han vil i livet, enn en å være sjef over :)  Dessuten tolker jeg det som at han også er sikker i sin sak ang meg, i hvert fall innerst inne. 

 

 

Anonymkode: d886d...ccf

Tusen takk, setter stor pris på at du svarer meg ❤️ Har kommentert inni sitatet :) 

Anonymkode: 97972...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk, setter stor pris på at du svarer meg ❤️ Har kommentert inni sitatet :) 

Anonymkode: 97972...522

Heter han ikke Leo og er løven? Jeg spurte kortene om ditt navn og stjernetegn og fødselsår, sammen med mannen Leo med stjernetegn Løve. 

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Heter han ikke Leo og er løven? Jeg spurte kortene om ditt navn og stjernetegn og fødselsår, sammen med mannen Leo med stjernetegn Løve. 

Anonymkode: d886d...ccf

Hans dominerende energi er Løven. Kan mye astrologi, så dette er et kjært navn jeg har på han. Mitt soltegn er vannmannen :) 

Anonymkode: 97972...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Ja, nå skal vi se da.

Du føler kanskje at å starte for seg selv er en stor endring, og nye horisonter som åpnes. Du har mye å lære, men føler egentlig du har landa greit så langt.

🌸 det stemmer 🌸

Samhold og generasjoner kommer opp. Er dette en familiebedrift på noe måte?

🌸 Nei, det er det ikke. 🌸

For å få det til å gå rundt, må du være aktiv og jobbe for det. Det er ikke slik at dette går av seg selv. Det må innsats fra deg til for at dette skal bli bra. 

Det ser ut som du tenker på et partnerskap oppi dette?

🌸 har vært inne på tanken, men foreløpig er det ikke aktuelt 🌸

Kanskje du i en periode vil føle deg litt fattig i situasjonen, og litt sliten og at det er strevsomt.

Kanskje bekymrer du deg for at dette vil føre til mye tid borte fra familien? Eller gå utover forhold? Ikke nødvendigvis at du reiser og er fysisk borte, men at det kan gå på bekostning av fritid og familieliv.

🌸 det stemmer bra. Men største bekymringen er økonomien.🌸

Men de rundt deg vil nok gi deg beskjeder. Det er avgjørelser her som er nødvendige, og det er du nok klar over selv. 

Du håper selvsagt at du skal lykkes rundt dette, jeg får opp seierskortet på posisjon for dine håp. Det er jo ganske selvsagt at det er dette du håper på :)

På resultat ser jeg suksess. Men får opp kortet for at du må gå i lære før du blir mester, gir det mening? Tolker det dit at du må tilegne deg den nødvendige kunnskapen/sertifiseringene for at dette skal gå veien. Du må ikke la deg lure av alt og alle. Kanskje må du dra inn fagfolk eller myndigheter på noe.

Beskjed til deg:  Her er det absolutt alle muligheter! Men du må tenke langsiktig, og faktisk gripe mulighetene. 

🌸 kurs hadde ikke vært dumt nei. Takk for gode råd 🧡🌸

Anonymkode: d886d...ccf

Takk! Du finner tilbakemelding over, se etter denne 🌸

Anonymkode: ad6b5...cb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer ikke de som ikke har sagt de vil gi tilbakemelding.

Jeg bruker minst en halvtime på hvert legg, og "betalingen" dere gir meg er en tilbakemeling :)

TS ❤️

Anonymkode: d886d...ccf

Jeg gir gjerne tilbakemelding! 😊

Jeg er Cecilie som har skrevet litt lenger opp, 83, Skorpion. 

Lurer på om jeg vil oppleve kjærligheten i år/ om jeg går inn i et nytt forhold dette året? 

Tusen takk hvis du tar deg tid ❤️

Anonymkode: 09ff8...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...