Gå til innhold

Det å finne seg kjæreste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på en ting. Har vært singel i 8! År nå. Har datet. Hatt pulevenner.. men jeg blir 9/10 av tilfellene dumpet. Har vært både at den andre ikke får følelser (helt ok) men det som skjer oftest er at enten mener de jeg maser eller så tar jeg for lite kontakt. Jeg blir gal! Hvordan er deres opplevelser? Når dere har datet/holdt på med noen.. hvordan foregår kontakten med dere? Venter dere å snakker i blant eller hver dag? Hvor ofte treffes dere? 

Anonymkode: a6ba2...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket hver dag siden vi møttes, men ikke sånn timesvis eller alltid face to face. Det holder å sende ei melding eller to, kanskje et par snapper i løpet av en dag. Det er selvsagt veldig individuelt, men hvis den du holder på med tar initiativ til oftere kontakt er det bare å kjøre på, er han/hun mer forsiktig så ikke vær fullt så på (i form av mye/lite kontakt i startfasen). Jeg tror det beste rett og slett i starten er å prøve å tilpasse seg litt etter hvordan den andre parten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakkes en gang i blandt, blir gæren av menn som tar kontakt 4 ganger i uka når vi bare er i datingfasen. 

Hvis du har tendens til å bare ende opp som pulevenn så slutt å heng med gutter på fylla og tro at det er dating. Om noen prøver å sjekke deg opp så si at de kan få invitere deg på date, eller inviter ut på date selv. Da mener jeg de fem første datene på dagtid og gradvis romantisk anlagt og ikke useriøst og chill som å møtes over noen øl hver gang og drikke til man blir klengete nok til sex. 

Anonymkode: f3cea...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfører meg som deg, men vil ikke ha kjæreste. Tror ikke du heller vil det. Det florerer av menn som vil ha deg, men de er ikke god nok(slik har jeg det i hvertfall). Bare fortsett slik du gjør. Finner du Han så finner du Han. I dagens samfunn trenger vi ikke partner😊

Anonymkode: b5d42...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfører meg som deg, men vil ikke ha kjæreste. Tror ikke du heller vil det. Det florerer av menn som vil ha deg, men de er ikke god nok(slik har jeg det i hvertfall). Bare fortsett slik du gjør. Finner du Han så finner du Han. I dagens samfunn trenger vi ikke partner😊

Anonymkode: b5d42...005

Åj, leste omvendt. Du blir som regel dumpet...

Anonymkode: b5d42...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) saken er den at jeg traff en på festival. Ingenting skjedde mellom oss bortsett fra litt kyssing og vi hang sammen på festivalen - noe han tok iniativ til. Vi utvekslet også telefonnr, han sa han ville treffes hjemme. (vi er fra samme by) jeg fikk melding av han dagen etterpå da vi var kommet hjem. Snakket mye og flørtet litt. Også på snapchat. Men nå har han sluttet med flørtingen helt plutselig og svarer lite på snap, helt plutselig. Så kjenner meg litt forvirret 😐 

Anonymkode: a6ba2...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...