Gå til innhold

Hvordan er det å bli knullet av en lang pikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vondt. Helt jævlig. Tror nok menn er mer opptatt av pikken enn det damer er. For meg har tykkelsen mer å si.....

Anonymkode: f1fe6...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, SlemUlv skrev:

Eller.. hun nyter en helt normal pikk, tilogmed en under normalen pikk kan nytes.. 

Tvilsomt. Større enn gjennomsnittet nytes som regel best av kvinner. Det burde vært en vedtatt sannhet, men fortsatt skal noen drive og selge hvite løgner til usikre menn, føre dem bak lyset og gjøre dem mer usikre. Null bakkekontakt. 

Anonymkode: bebab...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det burde vært en vedtatt sannhet

Det er kanskje det for noen, men for de fleste av oss, så er det ikke sant :) 

tenk det, folk er forskjellige *gasp*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det er kanskje det for noen, men for de fleste av oss, så er det ikke sant :) 

tenk det, folk er forskjellige *gasp*

Det er sant for de aller fleste kvinner. Du ser jo det selv i denne tråden at de fleste er enige at det er best at kuken har tykkelse... Og når en mann da uttrykker sin fortvilelse over dette, at kuken hans ikke er like bra, så lyver dere i direkte motsvar. Veldig motstridende til hva som ellers kommer fram uprovosert. 

Anonymkode: bebab...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er sant for de aller fleste kvinner. Du ser jo det selv i denne tråden at de fleste er enige at det er best at kuken har tykkelse... Og når en mann da uttrykker sin fortvilelse over dette, at kuken hans ikke er like bra, så lyver dere i direkte motsvar. Veldig motstridende til hva som ellers kommer fram uprovosert. 

Anonymkode: bebab...2c7

Jeg bruker ikke KG som refereansepunkt, det skulle ingen andre gjort heller. Så hadde de kanskje levd et liv uten så mye usikkerheter 😄

Og når ble det lyving å si sin mening? Når var det lyving å si hva flere undersøkelser viser? Nemlig at de aller fleste ikke bryr seg om størrelsen? og av de som bryr seg, så er innenfor normalen det beste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg bruker ikke KG som refereansepunkt, det skulle ingen andre gjort heller. Så hadde de kanskje levd et liv uten så mye usikkerheter 😄

Og når ble det lyving å si sin mening? Når var det lyving å si hva flere undersøkelser viser? Nemlig at de aller fleste ikke bryr seg om størrelsen? og av de som bryr seg, så er innenfor normalen det beste. 

Ja, er kanskje best å leve lykkelig uviten men når man først har stilt seg spørsmålet så sitter det. Da er det plutselig noen kameler som må svelges. Det er jo tydelig at kvinner flest nyter best en penis som er over gjennomsnittet (i hvert fall når det kommer til tykkelse). De som tar til orde for noe annet er en liten minoritet. Større er og blir bedre for de fleste. Det er kun når usikre menn blander seg inn at de hvite løgnene kommer. 

13 cm lang trenger ikke å være dødsens, så lenge den har tykkelse. Personlig tror jeg at over 13 cm i omkrets er innafor, men best et sted mellom 14-15 cm. En tynn penis derimot er ganske håpløst. 12 cm og under i omkrets, da vil nok dama fort savne noe tykkere. 

Anonymkode: bebab...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du tar feil :)

Lev et lykkelig liv, det er så mye bedre ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm syns det er fantastisk jeg? Er petite og lav, elsker når man må "kjempe" litt for å få den inn, og så pule sakte mens jeg vides ut. Litt smerte setter en ekstra piff i det. Kommer han for langt inn, så sier jeg i fra og så er han mer forsiktig. Men penisen må jo ha tykkelse og da, en lang og tynn penis gjør ikke like godt. 

Anonymkode: ef8fb...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 22.08, AnonymBruker skrev:

merkelig.Hvorfor er det liksom som så bra å være godt utstyrt da ?? Hos dere "snusfornuftige" KG damer høres det egentlig negativt ut ,og helst skal mannen ha liten penis .....er noe som skurrer her ,for alle vet at i den virkelige verden er det definitivt ikke sånn -Dette vet jeg !

Anonymkode: dffc5...8e7

Stor penis er mer en lengde kamerat, du glemmer det viktigste: omkrets. 

Anonymkode: 97ec9...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...