Gå til innhold

Hvordan er det å bli knullet av en lang pikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vondt. Stanger han meg får jeg såppas vondt at jeg blir kvalm. 

Anonymkode: 86d15...b84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt om mannen prøver å presse den helt inn selv når det egentlig stopper av seg selv pga vaginas dybde. Om han tar hensyn til dette er det ikke vondt, så bare vær obs på det om du er mann, og si fra om det om du er kvinne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt før jeg fødte, veldig godt nå. Klarte ikke å ri samboer før da det stanget så veldig. Nå er det endelig godt.

Anonymkode: 9a623...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au au. Den stanger inn i livmorhalsen. Ikke deilig.  

Anonymkode: ce7f6...bf2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vondt før jeg fødte, veldig godt nå. Klarte ikke å ri samboer før da det stanget så veldig. Nå er det endelig godt.

Anonymkode: 9a623...959

Har du blitt videre etter fødsel? Jeg tror jeg har blitt videre.Er så redd jeg ikke duger.

Anonymkode: e6fcf...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt, og man må jo være mer forsiktig, siden man får ikke hele inn. Og da kan man ikke bare kjøre på.

Anonymkode: 39973...cbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt videre etter fødsel? Jeg tror jeg har blitt videre.Er så redd jeg ikke duger.

Anonymkode: e6fcf...fbf

Ikke videre i åpningen, bare føles bedre viste opp inni. Åpningen føles ikke annerledes i det hele tatt 😊

Anonymkode: 9a623...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lang krever litt oppvarming. Kan være vondt, men med (mye) glidemiddel funker det som regel.

Anonymkode: e28b4...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort det i så mange år at det er det normale for meg. Tenker ikke over det, bortsett fra ved eggløsning. Da får han ikke ta meg bakfra, for da gjør det vondt. 

Anonymkode: 937a2...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig.Hvorfor er det liksom som så bra å være godt utstyrt da ?? Hos dere "snusfornuftige" KG damer høres det egentlig negativt ut ,og helst skal mannen ha liten penis .....er noe som skurrer her ,for alle vet at i den virkelige verden er det definitivt ikke sånn -Dette vet jeg !

Anonymkode: dffc5...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ærlig å si at det ikke er noe godt. Det er kjipt å måtte være forsiktig fordi det gjør sabla vondt når den kommer for langt inn.

Anonymkode: cd6b7...c95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

merkelig.Hvorfor er det liksom som så bra å være godt utstyrt da ?? Hos dere "snusfornuftige" KG damer høres det egentlig negativt ut ,og helst skal mannen ha liten penis .....er noe som skurrer her ,for alle vet at i den virkelige verden er det definitivt ikke sånn -Dette vet jeg !

Anonymkode: dffc5...8e7

Det er MENN som er så sabla opptatt av at peniser skal være så store!! At dere ikke blir lei av å tenke så mye på kuk er langt forbi min fatteevne.

Anonymkode: cd6b7...c95

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er MENN som er så sabla opptatt av at peniser skal være så store!! At dere ikke blir lei av å tenke så mye på kuk er langt forbi min fatteevne.

Anonymkode: cd6b7...c95

skjønner frustasjonen din ,men jeg har fryktelig dårlig erfaringer med det (flere kvinner ) baksnakking osv pga av min lille penis på 13 cm :( 

Anonymkode: dffc5...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

merkelig.Hvorfor er det liksom som så bra å være godt utstyrt da ?? Hos dere "snusfornuftige" KG damer høres det egentlig negativt ut ,og helst skal mannen ha liten penis .....er noe som skurrer her ,for alle vet at i den virkelige verden er det definitivt ikke sånn -Dette vet jeg !

Anonymkode: dffc5...8e7

Det er menn her inne, som hyler og skriker om at vi kvinner bare vil ha store pikker. De fleste kvinner vil vel helst ha en helt normal størrelse pikk. Han jeg har hatt desidert best sex med, hadde en helt normal størrelse penis.

Anonymkode: 39973...cbe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jævlig. Det er så vondt at jeg skyver meg bort ved hvert støt.

Anonymkode: 32bdd...18d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...