Gå til innhold

Hvordan bil har du? (Meningsmåling)


Passaten

Hvordan bil har du?  

77 stemmer

  1. 1. Hvordan bil merke har du? Hvorfor akkurat den bilen, fornøyd eller ikke?

    • Volkswagen
      10
    • Ford
      4
    • Peugeot
      4
    • Toyota
      10
    • Audi
      4
    • BMW
      3
    • Tesla
      1
    • Volvo
      3
    • Skoda
      2
    • Nissan
      6
    • Honda
      4
    • ANNET
      26


Anbefalte innlegg

Har e-Golf, svært fornøyd 😁

Anonymkode: 64e4f...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/11/2018 at 1:04 PM, Passaten said:

Hei, ser det ble mye missforståelser her. 

Det jeg mente med denne målingen var at man krysser av på hvordan bil man har, hvis den ikke er der så trykk «annet».

La til tekst i feltet nedenfor målingen også, så folk kunne skrive evt litt om bilen sin for de som vil det. 

Tilslutt ser vi jo hvor mange folk som har stemt på de forskjellige bilene. Jeg er nysgjerrig på andre bil merker og vil gjerne høre om dem.

Beklager at det ble uklart. Ser det nå selv at den er rotete.

Jeg skjønner ikke helt meningen din med HL og dette, da du spør meg om hvordan bilen min er, og vil at jeg skal velge en biltype? :klo: At jeg syntes bilen min er fin har da ingenting med en oppramsing av biltyper å gjøre?

Anonymkode: 6cc3d...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf Plus :) Hatt den i 7 år og kjører som en drøm. Og man sitter høyt i setet, så er fantastisk. Nettopp fått ny bluetooth-radio og skrudd opp bassen :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 13.32, Passaten skrev:

Ser den, men skjønner ikke at folk absolutt må henge seg opp i slikt enda man forstår hva personen mener. 

Var en smule trøtt når jeg lagde denne målingen og, har aldri hatt noe problemer med rett skriving 😜

orddeling har du problemer med. Det heter b.la bilmerke i ett ord..

Anonymkode: ff982...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan leaf, veldig fornøyd.

Anonymkode: 4fba7...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVILKEN bil jeg har? Ok, vi har to. En Ford Focus og en Citroen C1. Superfornøyd med begge. Focus'en er klart best, ligger som klistret på veien i svinger. Veldig bra kjørekomfort, uansett kjørelengde og veiforhold. Den lille Citroen'en er egentlig en forvokst symaskin (motorstørrelsen er omtrent den samme), men en helt super bil å bykjøre med. Og tross den knøttsmå motoren; hun brummer og bråker som en bil med mye større motor. Selv om hun sliter fælt i bakkene. Klampen i bånn, og tredje gir (noen ganger 2.) . "Nei, jeg klarer ikke mer enn 67 km/t", sier hun da. I 80-sone.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferrari Califorina T. Rask og fin. Kjører også BMW i3 og Range Rover.

Anonymkode: 269fb...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Tesla. Fire år gammel. Liker å kjøre den, selv om den er litt stor. Men fordelen er god benplass og behagelige seter, pluss gratis å kjøre. Ferje er gratis og endel parkeringsplasser har gratis elbil park. Ville ikke byttet den ut med noen bil.

Anonymkode: 11feb...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Suzuki grand vitara. Hatt den i 3 år. Begynner å bli litt slitt, men den holder ut enda. Grei vinterbil, men den er ikke lagd for fart kan du si. Kjørte fra Kristiansand til Oslo og den ligger på høyt turtall når man kjører over 100. Bråker mye. Har satt på noen altfor breie dekk så må sitte å tviholde i rattet hvis ikke sporer det... Men men, min feil. 

Er veldig treg å starte, men finner ikke ut av det. Åsså er det en abs feil som heller ikke vil opp på diagnoseapparatet. Bremsene glipper opp når man bremser kraftig, så ikke helt bra det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Hvem hva hvor?

Anonymkode: 899bf...e5c

Håpløst å se hvordan en tråd ødelegges av at 54 brukere skal informere TS om nøyaktig det samme.

Det holder lenge at en eller to brukere påpeker skrivefeil, så kan resten holde seg unna tråden hvis de ikke har tenkt å besvare det TS spør om.

Anonymkode: 272f2...3d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...