Gå til innhold

Han avslo sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oijøss, når jeg tenker på "chill" så tenker jeg "slappe  av", mens sex er langt fra avslappende...

Anonymkode: bd7a8...c3d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han svarer på snapper jeg sender til han nå, selv om han er ute med kompiser. Tenker jeg får bare leve med å være friendzonet av han 

Anonymkode: c3b75...b96

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som at han takket høflig nei til sex, men at han håper du får napp hos noen andre. Han har nok friendzonet deg ja. Men da vet du ihvertfall hvor du har han.

Anonymkode: 4268a...8d7

• Liker 17
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte en kompis han ville komme over for "netflix og chill" men han avslo 😳 Har aldri spurt om sånn før, men jeg finner han så attraktiv. Føler meg utrolig patetisk og stygg nå. Han sendte meg et par party snapper etterpå så han vil nok holde kontakten - men hvorfor? Føler selvfølelsen er helt på bunn 

Som om netflix og chill betyr sex?

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg er 40 og vet hva "Netflix og chill" betyr. Kanskje har han en annen? En FF han har avtalt  eksklusivitet med (de finnes), eller noen han er litt interessert i som var ute for.eks. Eller mulig han aldri har tenkt seksuelt på deg og ble en smule overrasket, blir ikke forundret om han slår til på tilbudet etter å ha tenkt seg om en stund. 

Anonymkode: 5f251...25e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det. Først svarte han "Hæ?". Så etterpå med: "Sorry, tror ikke det. Men heier på deg! 💪"

😬

Da er han ikke interessert. Svaret kunne jo ikke vært klarere. 

Anonymkode: 1a3b3...6c7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg er 40 og vet hva "Netflix og chill" betyr. Kanskje har han en annen? En FF han har avtalt  eksklusivitet med (de finnes), eller noen han er litt interessert i som var ute for.eks. Eller mulig han aldri har tenkt seksuelt på deg og ble en smule overrasket, blir ikke forundret om han slår til på tilbudet etter å ha tenkt seg om en stund. 

Det er jo ikke sånn at menn tar alt som viser seksuell interesse, da? Spesielt ikke menn som kan velge og vrake. 

Anonymkode: 1a3b3...6c7

• Liker 3
Gjest UngMann1986
Skrevet

Tøft gjort av deg, TS! Jeg heier på deg! 

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke inntr. Sånn er det bare. Ikke noe krise det vel. :)

er ikke sånn at menn MÅ si ja hvis de blir tilbydt sex.

Anonymkode: 766dc...f38

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, æøå* skrev:

Som om netflix og chill betyr sex?

Ja, det gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte en kompis han ville komme over for "netflix og chill" men han avslo 😳 Har aldri spurt om sånn før, men jeg finner han så attraktiv. Føler meg utrolig patetisk og stygg nå. Han sendte meg et par party snapper etterpå så han vil nok holde kontakten - men hvorfor? Føler selvfølelsen er helt på bunn 

Hvor gammel er du? 16? Sikker på han ville ha sex med deg da, alle kvinner er ikke tiltrekkende seksuellt.

Om selvfølelsen din ble på bunn av dette har du mye å jobbe med psykisk.

Anonymkode: 4c383...b11

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som at han ikke er interessert i deg på den måten men ønsker deg lykke til med jakten din. 

Anonymkode: f1e2e...751

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 10 år yngre enn deg og hadde ikke skjønt hva det betydde..

Anonymkode: 79bc9...10f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor gamle er folk i denne tråden, da jeg snart 30, og har hørt utrykket Netflix and chill liksom, trodde ikke akkurat at jeg var definert til å være så ung... 😂 

Anonymkode: 8eb07...221

Jeg er over 40, og vet også hva betydningen av det er ☺️ Så jeg tror ikke det har noe med alder å gjøre akkurat 😄

Anonymkode: 2ff7c...19e

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han ikke liker kvinner? Altså er homofil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som at han tror du tuller 😅 jentene har jo tullet med at det er lenge siden du har hatt sex. For meg kunne det vert noe som at "hey, kom hit på Netflix and chill da (haha jeg har ikke hatt sex på evigheter og vil ikke ha med deg, men vil tulle med det jeg også)".. At han reagerte som har gjorde viser for mine øyne at han tar spøken din men er usikker på om du tuller og ønsker ikke å ødelegge vennskapet. Han holder jo kontakten nå på vennefronten? 

Anonymkode: 9c443...cb0

Gjest GiftMann38
Skrevet

Han er ikke interessert og gjorde sitt beste for å avvise deg på en høflig måte. Det er bare å gå videre.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Vilali skrev:

Kanskje han ikke liker kvinner? Altså er homofil?

Siden han takket nei til casual sex med en venninne er han muligens homofil...? 🙄

Er damer som takker nei til sex med en random mann da automatisk lesbisk? 

TS: han er ikke interessert. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, men akkurat denne herremannen er ikke seksuelt interessert. 

Tøft at du prøvde deg, flott at han takket nei på en sporty måte og ønsker å bevare vennskapet. Gå videre, ikke furt eller surne fordi du ikke fikk viljen din. 

Anonymkode: 0a2d7...f6f

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Siden han takket nei til casual sex med en venninne er han muligens homofil...? 🙄

Er damer som takker nei til sex med en random mann da automatisk lesbisk? 

TS: han er ikke interessert. Det betyr ikke at det er noe galt med deg, men akkurat denne herremannen er ikke seksuelt interessert. 

Tøft at du prøvde deg, flott at han takket nei på en sporty måte og ønsker å bevare vennskapet. Gå videre, ikke furt eller surne fordi du ikke fikk viljen din. 

Anonymkode: 0a2d7...f6f

Nei, hehe, ikke sånn ment! Nå vet jo ikke jeg alderen på disse her, men jeg har en følelse av at de er relativt unge (?)

Det var bare et forslag på forklaring, som jo alle andre her også kommer med 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hallo. Jeg er snart 40 og vet godt hva Netflix & chill betyr!

Han er ikke interessert,liker deg som en venn.

Anonymkode: ca156...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...