Gå til innhold

Han avslo sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er folk i denne tråden, da jeg snart 30, og har hørt utrykket Netflix and chill liksom, trodde ikke akkurat at jeg var definert til å være så ung... 😂 

Anonymkode: 8eb07...221

Jeg er 43 og har hørt uttrykket. Trodde de fleste faktisk visse hva det indikerer, menneh...

Anonymkode: 0191c...176

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, a l'orange skrev:

Enig.

En bra mann kan være vanvittig interessert i sex med en kvinne og likevel avslå fordi han ser an situasjonen, og vurderer at den ikke er bra for henne.

Typisk, han vil ikke ha sex med henne når hun maser om det eller spør om det pga bekreftelse. Men han ville hatt sex med henne om hun gjorde seg fortjent til det, for eksempel hvis hun hadde fortalt om følelsene sine, og var villig til å forplikte seg. 

På den måten er han en lur mann, som utnytter det at også kvinner ønsker sex, og at også kvinner er villig til å gi noe, for å få det. 

Og på den måten skaper han en bra kvinne, en som ikke ender opp med å rive seg i håret av frustrasjon over at mannen ikke er dominant og tøff nok.

«Gjorde seg fortjent til det»? Seriøst? 

Anonymkode: 540db...502

• Liker 4
Skrevet (endret)
På 11.7.2018 den 15.46, AnonymBruker skrev:

«Gjorde seg fortjent til det»? Seriøst? 

Ja.

Tror du det holder å være ung pen kvinne, og så får man så mye sex som man bare vil, helt uten videre, helt uten å være snill og hyggelig først, og så er det sunt for ens egen videre utvikling?

I såfall tar du feil.

Og det er det mange som gjør. De tror at det holder å være kjekk eller pen så får man sex. Det gjør at folk fokuserer for mye på å være ung og pen og for lite på å oppføre seg bra. 

Jeg mener man bør droppe å ha sex med pene og kjekke, og heller ha det med de som kan oppføre seg bra.

Det ville vært bra for oss alle, som samfunn. Flere som er mindre pene, ville hatt sex, færre som er pene, ville blitt trakassert.

Endret av a l'orange
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, a l'orange skrev:

Ja.

Tror du det holder å være ung pen kvinne, og så får man så mye sex som man bare vil, helt uten videre, helt uten å være snill og hyggelig først, og så er det sunt for ens egen videre utvikling?

I såfall tar du feil.

Og det er det mange som gjør. De tror at det holder å være kjekk eller pen så får man sex. Det gjør at folk fokuserer for mye på å være ung og pen og for lite på å oppføre seg bra. 

Jeg mener man bør droppe å ha sex med pene og kjekke, og heller ha det med de som kan oppføre seg bra.

Det ville vært bra for oss alle, som samfunn. Flere som er mindre pene, ville hatt sex, færre som er pene, ville blitt trakassert.

Nå misforstår du. Å gjøre seg fortjent får det til å høres ut som belønning. Sex er noe man har sammen. Du hopper så veldig i meningene dine, fra en tråd til en annen. Umulig å skjønne hva du egentlig mener. 

Resten av innlegget ditt blir bare meh. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
På 11.7.2018 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Nå misforstår du. Å gjøre seg fortjent får det til å høres ut som belønning. Sex er noe man har sammen. Du hopper så veldig i meningene dine, fra en tråd til en annen. Umulig å skjønne hva du egentlig mener. 

Resten av innlegget ditt blir bare meh. 

Forstår at det er vanskelig å henge med, men umulig er det ikke. 

Foreslår at du leser litt på avstand hvis du ønsker å forstå, i stedet for å kommentere og i alle fall i stedet for å kritisere. Det er jo ikke nødvendigvis jeg som misforstår hva «fortjent» betyr, vet du, det kan like gjerne være deg ;) 

Og før du innvender at jeg er pliktig til å gjøre meg forstått; nei, det er jeg ikke. Jeg kan hvis jeg vil. Jeg vil bare ikke alltid. 

Endret av a l'orange
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke slik at vi har sex med alt kun fordi vi er menn.

Nesten så en skulle tro vi var fullverdige mennesker med følelser og slikt.

• Liker 5
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte en kompis han ville komme over for "netflix og chill" men han avslo 😳 Har aldri spurt om sånn før, men jeg finner han så attraktiv. Føler meg utrolig patetisk og stygg nå. Han sendte meg et par party snapper etterpå så han vil nok holde kontakten - men hvorfor? Føler selvfølelsen er helt på bunn 

Anonymkode: c3b75...b96

Det hadde jeg også gjort.

Hadde du derimot foreslått sushi og et glass vin, hadde han nok sagt ja.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, DominantHr skrev:

Det hadde jeg også gjort.

Hadde du derimot foreslått sushi og et glass vin, hadde han nok sagt ja.

Ha! Hvis han noen gang kommer rundt til tilbudet igjen skal jeg stille disse kravene til han. 

TS

Anonymkode: c3b75...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...