Gå til innhold

Kvinneguiden burde skifte navn

Fremhevede innlegg

Gjest Margo
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan noen kan sitte på forumer og slenge ut dritt mot alle mulige folk og klare å se seg selv i speilet etterpå. Jeg hadde aldri klart eller villet holde på slik, slike folk kan da ikke ha hatt noen oppdragelse..

Anonymkode: 59f2d...043

Nesj..Jeg tenker at vi er de heldige, som ikke har dette behovet..eller var jeg pk nå? Det får jeg ofte slengt etter meg 🤪 Du skal i hvert fall ikke ta deg nær av mennesker som føler et behov for å trykke andre mennesker ned. Det er de som har et problem, ikke du. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Squirteguiden

Anonymkode: faf1b...d2f

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Overrasket said:

Dere vil ikke ha synspunkter fra menn? OK ... la oss se: 

Hvis dere menn ...
Menn, hvor lenge skal man ...?
Menn, hvor skal jeg ...
Er det noen menn her?
Menn; hadde du
Menn, trenger deres syn ...
Menn, tenner dere ...
Kjære menn

Så det ser ut som om det er du som har et problem med menn. Ikke alle kvinner. Du snakker altså ikke for alle kvinner, selv om du forsøker å gjøre det til KG-kvinnenes talsperson. Det er mange tråder som helt konkret og spesifikt stiller spørsmål til menn.

Men jeg er ikke som deg. Jeg diskvalifiserer ikke en persons mening bare fordi personen tilhører et spesifikt kjønn. Jeg liker å høre kvinners meninger, menns meninger, transseksuelles meninger, og også meningene til folk som identifiserer seg som dyr.

Så undres jeg til slutt på om du bruker joggesko kun når du jogger? Leser du morgenbladet kun om morgenen? Bruker du kun middagsmat til middag? Spiser du kun grønnsaker som er grønne? Har du kun hvetemel i hveteboller? Er du alltid så opphengt i hva ting heter?

Det hadde vært perfekt om dere kunne holde dere til innleggene der TS etterspør svar fra menn og la oss kvinner få lov til å snakke oss imellom om sånt som ikke angår dere. Hvis det kunne fungert på den måten hadde det vært uproblematisk å ha dere her. Problemet er at dere stadig stikker nesen i ting dere ikke forstår og egentlig bør holde dere langt unna. Dere herjer og ødelegger så mye for eksempel i tråder som handler om kropp og seksualitet at dere skremmer bort jenter som søker råd. Noen ganger holder dere også på sånn for å ydmyke og gjøre narr av dem. Det er forbanna unødvendig og irriterende!

Anonymkode: dd92b...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Enda en tråd for sippete kvinner som sutrer over menn... 

Anonymkode: 2a646...100

Here we go again... <----------------------- Her ser vi et godt eksempel på hvor mye vilje en del KG-menn viser til å forstå kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Here we go again... <----------------------- Her ser vi et godt eksempel på hvor mye vilje en del KG-menn viser til å forstå kvinner.

Vel, en del kvinner klarer jo ikke begripe seg på menn heller da. 

Så dette går vel begge veier... 

Anonymkode: 2a646...100

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kvinneguiden. Jeg elsker kvinner. Dere lukter godt og er søte. Menn har pikk, og de fleste menn er dumme. Det er bare et lite fåtall av menn som er smarte. Resten er idioter. True story.

Anonymkode: 0c2fc...3ac

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker kvinneguiden. Jeg elsker kvinner. Dere lukter godt og er søte. Menn har pikk, og de fleste menn er dumme. Det er bare et lite fåtall av menn som er smarte. Resten er idioter. True story.

Det var noe "Trumpsk" over formuleringen din. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Det var noe "Trumpsk" over formuleringen din. 

Jeg forstår hvor du vil, men du tar feil, jeg skrev det mer som en tilbakestående kjempe. 

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Det hadde vært perfekt om dere kunne holde dere til innleggene der TS etterspør svar fra menn og la oss kvinner få lov til å snakke oss imellom om sånt som ikke angår dere. Hvis det kunne fungert på den måten hadde det vært uproblematisk å ha dere her. Problemet er at dere stadig stikker nesen i ting dere ikke forstår og egentlig bør holde dere langt unna. Dere herjer og ødelegger så mye for eksempel i tråder som handler om kropp og seksualitet at dere skremmer bort jenter som søker råd. Noen ganger holder dere også på sånn for å ydmyke og gjøre narr av dem. Det er forbanna unødvendig og irriterende!

Nå gjør ikke brukeren du har sitert disse greiene du nevner, så du bygger bare opp under det han sier med "oss mot dem" stemning. Han er mann = dem.

Anonymkode: 21e2d...730

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempemange ja. De popper som kjent opp og sier imot i alle kvinnehatende tråder. Not. Nei, de sitter der og er bra menn i all hemmlighet.

:balltre:Du kan vel ikke oppriktig  mene at for å være "en bra mann/kvinne" så må en dukke opp i hver eneste "jalla-tråd" her på KG for å "beskytte" alle de sarte sjelene som bevisst har trykket seg inn i slike tråder for så å la seg "provosere", gjerne med viten om at tråden med all sannsynlighet er opprettet av et ekstremt UV-ømfintlig vesen .  :daane:

Om det skulle byttes navn, så stemmer jeg for Kjønnsorgan-Guiden eller Kroppsfokus-Guiden. Så kan man i dent miste forsatt kalle det KG.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi skulle startet et eget manneforum. Så kunne vi anklaget damene for å være mannehatende og mannefiendtlige hvis vi blir motsagt. Neida fra spøk til kjøttrevolver. Er det ikke bare å stikke et annet sted for disse sinte feministene som starter en ny tråd om incels annethvert minutt? Dette er et åpent forum, og radikale sexistiske utspill vil selvfølgelig bli sagt i mot. Lev og la leve. De beste argumentene vinner til slutt.

Anonymkode: f488e...fee

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

🤣🤣😅🤣😅

Anonymkode: 59f2d...043

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...