Gå til innhold

Menn, hvor skal jeg ha henda i misjonærstillingen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker dere best at dama gjør med henda når dere har sex i misjonærstillingen? 

Anonymkode: 9caca...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen mann. Men som regel holder jeg mine rundt ham. Om jeg velg å ha bena i en bestemt stilling så for å lette på belastningen holder jeg i mine bein. 

• Liker 2
Skrevet

Over rumpa føles godt. Spesielt hvis du trekker han inntil deg/underlivet ditt. På ryggen er godt. Noen ganger rundt hodet mens man får kyss. Bare du ikke ligger stiv som en pinne, er det meste godt. Men ikke plasser dem på brystet hans, for det føles som man blir skjøvet vekk.

Jeg tror det beste er, som i alt annet med sex, at man sammen finner ut hva som føles godt og ikke følger noen oppskrift man har hørt om...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tøytigern skrev:

Over rumpa føles godt. Spesielt hvis du trekker han inntil deg/underlivet ditt. På ryggen er godt. Noen ganger rundt hodet mens man får kyss. Bare du ikke ligger stiv som en pinne, er det meste godt. Men ikke plasser dem på brystet hans, for det føles som man blir skjøvet vekk.

Jeg tror det beste er, som i alt annet med sex, at man sammen finner ut hva som føles godt og ikke følger noen oppskrift man har hørt om...

Føles ikke det litt gay om jenta har henda på rumpa til mannen? Ikke misforstå, det er topp at du skriver hva vi kan gjøre med hendene på mannekroppen! Mannekroppen får altfor lite oppmerksomhet egentlig, jeg hadde tenkt til å skrive her inne "på puppene dine, på klitten din, bak hodet ditt" som svar her, men etter å ha lest ditt svar innså jeg at jeg ikke inkluderte mannekroppen. Og det skal man jo! Jeg er kvinne selv da, og holder gjerne over skuldrene og småklorer ryggen hans av og til, men av en eller annen grunn har jeg tenkt de gangene jeg har holdt på rumpa, at menna syntes hendene mine er malplassert og ikke burde vært der? Det er godt mulig det er jeg som er langt ute nå, så derfor vil jeg heller spørre åpent, enn å undre meg og kanskje heller gi menn en følelse av at jeg neglisjerer kroppen deres og faktisk burde ta mer på den under akten som du sier :)

vil gjerne bli mer oppmerksom på det! Så foreslå gjerne flere tips også :)

Anonymkode: 975b6...217

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føles ikke det litt gay om jenta har henda på rumpa til mannen? Ikke misforstå, det er topp at du skriver hva vi kan gjøre med hendene på mannekroppen! Mannekroppen får altfor lite oppmerksomhet egentlig, jeg hadde tenkt til å skrive her inne "på puppene dine, på klitten din, bak hodet ditt" som svar her, men etter å ha lest ditt svar innså jeg at jeg ikke inkluderte mannekroppen. Og det skal man jo! Jeg er kvinne selv da, og holder gjerne over skuldrene og småklorer ryggen hans av og til, men av en eller annen grunn har jeg tenkt de gangene jeg har holdt på rumpa, at menna syntes hendene mine er malplassert og ikke burde vært der? Det er godt mulig det er jeg som er langt ute nå, så derfor vil jeg heller spørre åpent, enn å undre meg og kanskje heller gi menn en følelse av at jeg neglisjerer kroppen deres og faktisk burde ta mer på den under akten som du sier :)

vil gjerne bli mer oppmerksom på det! Så foreslå gjerne flere tips også :)

Det føles overhode ikke gay at en dame tar deg over rumpa og trekker deg nærmere når du glir inn i henne, nei. 

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det føles overhode ikke gay at en dame tar deg over rumpa og trekker deg nærmere når du glir inn i henne, nei. 

Ok, så fint :) takk for svar! Da skal jeg gjøre det mer :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva liker dere best at dama gjør med henda når dere har sex i misjonærstillingen? 

Anonymkode: 9caca...ed4

Jeg liker at hun gjør det hun selv vil med dem. Sex blir ikke bra hvis det blir et show. Det skal være naturlig, spontant og følelsesstyrt. 

Anonymkode: 4b9ac...51c

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at hun gjør det hun selv vil med dem. Sex blir ikke bra hvis det blir et show. Det skal være naturlig, spontant og følelsesstyrt. 

Anonymkode: 4b9ac...51c

Tror folk spør fordi de er uerfarne og ikke trygge på seg selv og settingen. Man må ofte ha litt veiledning for å bli trygg enten det er innenfor matlaging, sport, fag eller sex :) Det å ta til seg tips betyr overhodet ikke at det blir et falskt skuespill fordet :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame. Har aldri tenkt at det kan føles feil for mannen at jeg har et godt grep rundt rumpeballene hans. Gjør ofte det for å hjelpe han å finne den rytmen som får meg til å komme. Ellers liker jeg å kjenne på korsryggen hans, lårene (hvis jeg når dem) eller andre plasser det er godt å ta tak i. 

Anonymkode: 840f8...2ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame. Har aldri tenkt at det kan føles feil for mannen at jeg har et godt grep rundt rumpeballene hans. Gjør ofte det for å hjelpe han å finne den rytmen som får meg til å komme. Ellers liker jeg å kjenne på korsryggen hans, lårene (hvis jeg når dem) eller andre plasser det er godt å ta tak i. 

Tar du tak i/griper om rumpeballene sånn menn ofte gjør på damers rumpeballer eller hoftefett eller lar du bare hendene "være der" ("flatt" uten å ta tak i kjøttet) og hjelpe han med rytmen?

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du tak i/griper om rumpeballene sånn menn ofte gjør på damers rumpeballer eller hoftefett eller lar du bare hendene "være der" ("flatt" uten å ta tak i kjøttet) og hjelpe han med rytmen?

Sex handler om kommunikasjon. Du må forsøke å gjøre det du merker du får signaler fra han om at føles bra og opphissende.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

På begge sider under armene hans slik at du får knadd brystvortene hans med tommeltotten. Sleik gjerne på tommeltotten inniblandt slik at den blir bedre over brystvorta hans. 

Anonymkode: 51b84...cd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke pokker om jeg vil ha henda på rumpa. Så lenge de ikke blir i veien er det ett-fett hvor de er for meg.

Anonymkode: ef955...70b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der det kjennes riktig i øyeblikket. Kanskje må du hjelpe deg selv på klitt eller bryst, eller at du stikker en finger inn i deg selv og væter den og stikker den i munnen min så jeg får smake, eller i rumpen din og jeg får smake, eller at du hjelper til med rytmen. Det viktigste er at du har det godt og at du får maksimalt ut av det som skjer...

Anonymkode: 5b2fb...078

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der det kjennes riktig i øyeblikket. Kanskje må du hjelpe deg selv på klitt eller bryst, eller at du stikker en finger inn i deg selv og væter den og stikker den i munnen min så jeg får smake, eller i rumpen din og jeg får smake, eller at du hjelper til med rytmen. Det viktigste er at du har det godt og at du får maksimalt ut av det som skjer...

Akkurat det der tror jeg man skal være forsiktig med. Tviler på de fleste menn liker å få en finger med rumpelukt på i munnen 

Anonymkode: 2f26a...2c2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg har nok et godt grep om dem, kanskje til og med krampeaktig når jeg får orgasme. Presser han hardere mot meg, på en måte. Har aldri tenkt over dette før. Er jo også godt å ha en hånd på rumpa hans og den andre en annen plass. Han jeg er sammen med nå, liker at jeg drar han litt i ballene, så noen ganger gjør jeg det også. Holder rundt de helt øverst og trekker litt, men må alltid slippe når han kommer. Synes det er litt artig. 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å holde minst en hånd på rumpa. Den andre er enten på klitoris eller også på rumpa hans. Det er deilig å kjenne musklene hans jobbe, og jeg drar ham hardere og hardere mot meg jo nærmere jeg kommer. Hjelper han med rytmen og vil ha han lengst mulig inni og inntil meg.  

Anonymkode: 2654e...c18

AnonymBruker
Skrevet
On 7/9/2018 at 1:14 AM, Tøytigern said:

Åh shait, pleier å være bekymret for at nye partnere skal tro dette, men jeg liker å tafse dem på brystet :fnise: Men når man kjenner hverandre så har jeg opplevd at det går helt fint:) 

Anonymkode: dc20c...a13

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj:spy:

Anonymkode: e4d6e...690

• Liker 4
Skrevet

Nå er jeg dame da, men jeg har hendene mitt litt overalt. Jeg kan ta tak i senga eller rumpeballene hans, kose med brystet, klype han i brystvortene, holde rundt han, lugge han, klore han på ryggen, ta på mine pupper osv. Min mann elsker at det er litt variasjon.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...