Gå til innhold

Hvorfor får incels lov til å lage kvalme på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært inne på dette forumet på måneder. Bare pga bitterpikker/incels. 

Jeg opplevde direkte hat mot meg fra slike menn her. Samme menn, som også uttrykket hat ovenfor andre damer. Og mens jeg prøvde å forvare oss damer ovenfor disse mannfolka, så opplevde jeg at moderatorene her på kg sletta mine innlegg. Jeg ble sensurert. 

Når man har et slikt råttent styre her på kg, så er det ikke rart at incelsa henger her inne. De har jo en veldig fin arena her for all dritten sin som de selv ikke er mannfolk nok til å fikse opp i selv. Ubrukelige fjolls av noen menn. 

Bra menn har selvinsikt og vet at å legge skylda på andre/rakke ned på andre, IKKE er å styrke seg selv. Det er kun balleløse menn som driver på slikt. 

Lurer på hvor lenge dette innlegget står før jeg blir moderert 😜 

Anonymkode: aeb8e...d44

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke samme bruker. Jeg har samlet opp flere hundre mannlige brukere som sprer rent kvinnehat på ignoreringslisten min gjennom årene, og da er naturlig nok misogynister som skriver som AB ekskludert.

Disse mennene er et reellt problem, og bør behandles deretter.

Anonymkode: 2dba7...f33

Er enda flere fiendtlige kvinnelige brukere. 

Anonymkode: 3900b...53f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Peaches skrev:

Ikke rart de ikke får pult når de henger på KG 🤔

Det der var bare unødvendig sagt! Det er mange bra menn på kg

Anonymkode: 3900b...53f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal ab funksjonen begrenses? Vi trenger meningene ab-er har. Det er positivt med mange urimelige og dårlige meninger fra mennesker under ab-funksjonen. Det er viktig at kg lar dem få skrive alle meningene sine, uansett om de er hatefulle og ignorante. Det er mange ab-er som endrer mening fordi de leser de saklige og rimelige meningene andre har på kg, så dette hjelper samfunnet. Om vi kaster ut ab funksjonen vil kg bli mye mindre og tape brukere

Ser du nå hvordan meningen din høres ut? Jeg hermer etter deg, men jeg bytter ut ab med incel. 

Anonymkode: 32f7f...0f7

Jeg skrev ikke at AnonymBruker skal kuttes ut, men begrenses.

Vi er jo anonyme likevel. 

Men du har nok rett i at KG ønsker å beholde dem fordi det er penger å tjene. 

Hvor mange som endrer mening på KG vet jeg ikke, men hvor mange tror du endrer mening på IncelGuiden? Du gjør det beste til det godes fiende. 

Uansett tror jeg ikke vi kommer videre. Takk så langt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stan said:

Jeg skrev ikke at AnonymBruker skal kuttes ut, men begrenses.

Vi er jo anonyme likevel. 

Men du har nok rett i at KG ønsker å beholde dem fordi det er penger å tjene. 

Hvor mange som endrer mening på KG vet jeg ikke, men hvor mange tror du endrer mening på IncelGuiden? Du gjør det beste til det godes fiende. 

Uansett tror jeg ikke vi kommer videre. Takk så langt. 

Vi kommer nok ikke videre om du tror alt blir fryd og gammen bare alle blir inkludert og hørt. Det er en veldig naiv holdning til mennesker som er hatefulle. Noen mennesker ville slått deg uansett hvor snill og forståelsesfull du er mot dem. Noen mennesker blir ikke "snille" bare fordi du er snill mot dem. Og på kg er det defintivt ikke nok personlig kontakt til at noen vil bli konvertert til din mening

Anonymkode: 32f7f...0f7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, roffe1 skrev:

Bedre at evt incels holder til her istedet for å voldta og drepe kvinner ute i det virkelige liv. Bl.a. er jo mange av de som har begått terror i USA såkalte incels. 

Så du tror det ene utelukker det andre? Hvis de henger på KG så lever de ikke ut sine steinalderholdninger i sine virkelige liv? Jeg tror det er motsatt. De finner likesinnede på nett og de fyrer opp under hverandre og støtter hverandre. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Puny skrev:

Så du tror det ene utelukker det andre? Hvis de henger på KG så lever de ikke ut sine steinalderholdninger i sine virkelige liv? Jeg tror det er motsatt. De finner likesinnede på nett og de fyrer opp under hverandre og støtter hverandre. 

Akkurat dette skremmer meg også. Og jeg lurer på hvorfor de får lov til å spre så mye hat her inne. De burde jo bli moderert. 

Brukerene får bli flinkere til å rapportere når de sprer hat. 

Anonymkode: aeb8e...d44

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er mange som kaster skitt på kg, fordi miljøet oppfordrer til det. Å tillate inceltråder er abre en av måtene man reduserer kvaliteten på diksusjonen og oppfordrer til usaklighet. Om man er i mange debatter der enkle meninger og skittkasting er det som "vinner frem" så er det den type forum man får. 

Hvor mange tvilere tror du kg har sett? Jeg har aldri opplevd en eneste person som starter kvinnehatertråder som har tvilt. De er ikke her for å utfordre egne meninger, de er her for å spre dem. På samme måte som ekstremkristne eller ekstremmuslimer. 

KG blir ikke automatisk mindre av å kaste ut incel. Om kg sitt nivå reduseres, logger alle som misliker den type enkelhet seg av og man mister de brukerne. Å utestenge oppførsel og meninger vil alltid miste noen og tiltrekke andre. Utestenger man enkle og hatfulle meninger vil man tiltrekke seg mennesker som misliker den slags og det blir flere "intellektuell" som ønsker en genuin debatt. Lar man den type tråder stå, stikker alle med mer komplekse meninger av fordi de ikke gidder den type enkel skittposting. 

Anonymkode: 32f7f...0f7

🙌🙌🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der var bare unødvendig sagt! Det er mange bra menn på kg

Anonymkode: 3900b...53f

...og der var den personen som ikke tålte en spøk 👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Incels burde få tilbud om gratis kastrering på norske sykehus...

Anonymkode: db3b8...341

 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor det? De bruker jo ikke utstyret sitt? 

Anonymkode: 6ab39...0ff

:laugh:

Anonymkode: d0477...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, stan said:

Vi to er uenige om egentlig alt. 

Det er flere en incelsa som kaster skitt her på KG, det vet jeg, siden det ofte er meg det kastes på. 

Mulig jeg er naiv, men meninger forsvinner ikke om de forbys. Dessuten er jeg fornøyd om vi får én til å tvile. 

Om incels og andre med meninger noen ikke liker kastes ut blir jo KG mindre. Hvem tjener på det? 

Det er jo ikke nødvendig å åpne, lese og svare på alle trådene. 

Tenker du sånn når det gjelder rasistiske ytringer også, at rasistene må få lov til å slenge dritt til fargede og så kan vi heller snakke hyggelig med dem og se om vi kan få dem til å tvile? 

Anonymkode: c5edc...8d8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peaches skrev:

...og der var den personen som ikke tålte en spøk 👏

Det er ikke en spøk bare fordi noen reagerer negativt på noe du skriver.. 

Anonymkode: 3900b...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bitre kvinner som hater menn, synes jeg faktisk er langt mer fremtredende her på forumet... 

Anonymkode: d3889...575

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som så mange ganger før blir også denne trådstarten vanskelig å forholde seg til all den tid en slenger om seg med "fy-ord" uten å definere hva en mener eller peker på. Veldig ofte, når folk her inne snakker om "kvinnehat" osv. viser det seg at mange rett og slett bare sliter med meninger de ikke liker. I en annen tråd var det noen som tok mot til seg og prøvde å lete frem eksempler på "kvinnehat" og endre med å, blant annet, vise til en tråd basert på et leserinnlegg fra en kvinne som ikke ønsker kvotering av andre kvinner i militæret. Kvinnehat der altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, herzeleid skrev:

Som så mange ganger før blir også denne trådstarten vanskelig å forholde seg til all den tid en slenger om seg med "fy-ord" uten å definere hva en mener eller peker på. Veldig ofte, når folk her inne snakker om "kvinnehat" osv. viser det seg at mange rett og slett bare sliter med meninger de ikke liker. I en annen tråd var det noen som tok mot til seg og prøvde å lete frem eksempler på "kvinnehat" og endre med å, blant annet, vise til en tråd basert på et leserinnlegg fra en kvinne som ikke ønsker kvotering av andre kvinner i militæret. Kvinnehat der altså. 

Nei det er ikke meningene vi har problemer med når menn her inne bevisst rakker ned på kvinner. De påstår kvinner ikke kan tenkte selv og at de (incelsene) vet bedre enn de. At kvinner må innse at de ikke kan ta avgjørelser selv og derfor må styres og kontrolleres. Det er hatytringer. Ikke meningsutveksling. Det er undertrykkende. Ikke konstruktivt. 

Vi anser oss som likeverdige menn. Enkelte menn anser dog damer som likeverdige en sau i et fjøs. De eier ikke empati eller forståelse for menneskeheten som en enhet og som noe likeverdig. De er totalt urasjonell hva gjelder sosial intelligens. 

Anonymkode: aeb8e...d44

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, herzeleid skrev:

Som så mange ganger før blir også denne trådstarten vanskelig å forholde seg til all den tid en slenger om seg med "fy-ord" uten å definere hva en mener eller peker på. Veldig ofte, når folk her inne snakker om "kvinnehat" osv. viser det seg at mange rett og slett bare sliter med meninger de ikke liker. I en annen tråd var det noen som tok mot til seg og prøvde å lete frem eksempler på "kvinnehat" og endre med å, blant annet, vise til en tråd basert på et leserinnlegg fra en kvinne som ikke ønsker kvotering av andre kvinner i militæret. Kvinnehat der altså. 


Det verste blir jo sletta, etterhvert, så er jo umulig å vise frem eksempler i ettertid. 

Litt av problemet er at det ofte tar for lang tid før det blir reagert, selv om det rapporteres. Så tråder som kunne vært gode blir herpa, av folk som kjører på med sitt - og drar inn feminisme, femnazi og jeg veit ikke hva - i tråder som handler om helt andre ting, og dreper dialogene. Nokså bevisst ser det ut som. Selv om det blir rydda etterhvert, om det er 12-24 timer med dritt i en tråd før det skjer, så kommer den sjelden tilbake til sitt opprinnelige tema og en god tone. Det er dette som er så innmari synd - og vannvittig slitsomt i lengden.

Anonymkode: 8cdcb...971

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Incels burde få tilbud om gratis kastrering på norske sykehus...

Anonymkode: db3b8...341

Hvorfor det? De har jo ikke sex uansett. Heller Linda på 27 år med syv unger og fem fedre, eller Kevin på 58 år med ti barn og ti mødre som bør få tilbudet.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke en spøk bare fordi noen reagerer negativt på noe du skriver.. 

Anonymkode: 3900b...53f

Hun fikk 25 likes så ser ut som rimelig mange syntes kommentaren var morsom og den eneste som klagde var deg. Så er spørsmålet om du skal bestemme hva som er morsomt. 

Anonymkode: d0477...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter det ikke - forumet KVINNEguiden oversvømmes av bitre incels. 

Moderatorene lar det skje, og vi brukerne bli stående ganske så alene mot all hetsen. 

Hvorfor? 

Anonymkode: 6ab39...0ff

 

Det værste er at i enkelte tilfeller så beskytter moderatorene incelsene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stan skrev:

Jeg skrev ikke at AnonymBruker skal kuttes ut, men begrenses.

Vi er jo anonyme likevel. 

Men du har nok rett i at KG ønsker å beholde dem fordi det er penger å tjene. 

Hvor mange som endrer mening på KG vet jeg ikke, men hvor mange tror du endrer mening på IncelGuiden? Du gjør det beste til det godes fiende. 

Uansett tror jeg ikke vi kommer videre. Takk så langt. 


Veldig uenig. Tvert imot, så er anonym bruker det eneste som gjør at jeg orker å skrive litt på forumet her nå. Det er det eneste som gir meg noe beskyttelse - etter å ha vært i div. diskusjoner og konfrontert hatefulle ytringer mot kvinner her inne, de som skal vri enhver diskusjon om kvinners problem over på menn osv osv. Kombinert med at jeg også hadde skrevet endel nokså åpent i seksualitetsforumet - sånn før jeg helt hadde skjønt dynamikken som råder på forumet her.

Jeg simpelthen orker ikke, at ting jeg har sagt andre steder, i andre dialoger, skal dras inn i enhver diskusjon, og mine meninger og argumenter avvises ene og alene fordi jeg som kvinne også har snakka om sex. 

Jeg tenkte som deg, i starten her, at en er jo tross alt anonym uansett, så brukte av prinsipp ikke AB. Og joda, selv om ingen vet hvem jeg er utenfor skjermen - så funker det ikke sånn i praksis, her inne på forumet. Folk bygger seg opp meninger og holdninger til hverandre, over tid. Opplevde jeg en innmari endring i hvordan mine debattinnlegg ble møtt - så snart jeg tok i bruk AB. Det tvang kranglefanter til å ta tak i argumentene mine, i hvert fall i litt større grad - de hadde ikke lengre samme mulighet til å gå på meg som person.  Og nå som det er "så mye rart" her - takk og lov for muligheten og friheten til å delta som AB gir. Uten den, så hadde jeg pilla meg langt vekk herfra for lenge siden.

Anonymkode: 8cdcb...971

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...