Gå til innhold

Hvorfor får incels lov til å lage kvalme på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fatter det ikke - forumet KVINNEguiden oversvømmes av bitre incels. 

Moderatorene lar det skje, og vi brukerne bli stående ganske så alene mot all hetsen. 

Hvorfor? 

Anonymkode: 6ab39...0ff

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig ikke det er så mange incels her.

Anonymkode: bbab9...5d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incels burde få tilbud om gratis kastrering på norske sykehus...

Anonymkode: db3b8...341

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Incels burde få tilbud om gratis kastrering på norske sykehus...

Anonymkode: db3b8...341

Hvorfor det? De bruker jo ikke utstyret sitt? 

Anonymkode: 6ab39...0ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre at evt incels holder til her istedet for å voldta og drepe kvinner ute i det virkelige liv. Bl.a. er jo mange av de som har begått terror i USA såkalte incels. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? De bruker jo ikke utstyret sitt? 

Anonymkode: 6ab39...0ff

Ved kastrering fjernes testiklene, som igjen fjerner produksjonen av testosteron. Sexlysten vil bli drept og incels vil bli helt apatiske i forhold til det.  

Anonymkode: db3b8...341

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg begynner egentlig å bli litt enig. Tråder som begynner ala "hvorfor er alle menn voldteksmenn" eller "hvorfor ønsker alle kvinner at norge skal bli muslimsk" burde stenges. Det er ikke sunt for ts å fokusere og hisse seg opp over det, det er ikke sunt at andre brukere lar seg dra ned i gjørma. Det bidrar til stressfølelser i begge parter og bidrar ikke til noe kontruktivt eller positivt. 

Just now, roffe1 said:

Bedre at evt incels holder til her istedet for å voldta og drepe kvinner ute i det virkelige liv. Bl.a. er jo mange av de som har begått terror i USA såkalte incels. 

Ok, Jeg går ut og slår til litt folk. Er tross alt bedre enn å drepe dem....

Anonymkode: 32f7f...0f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være samme bruker som starter alle disse trådene. Makan til hysteri skal man lete lenge etter. Det eneste som kommer ut av disse latterlige polariserte diskusjonene er bare at 3-4 AB-brukere får spre edder og galle til månen og tilbake. TS er ikke et hakk bedre enn sine motparter. SØPPELPRAT hele driten!

Anonymkode: c0e0d...5b6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være samme bruker som starter alle disse trådene. Makan til hysteri skal man lete lenge etter. Det eneste som kommer ut av disse latterlige polariserte diskusjonene er bare at 3-4 AB-brukere får spre edder og galle til månen og tilbake. TS er ikke et hakk bedre enn sine motparter. SØPPELPRAT hele driten!

Anonymkode: c0e0d...5b6

Nei, det er ikke samme bruker. Jeg har samlet opp flere hundre mannlige brukere som sprer rent kvinnehat på ignoreringslisten min gjennom årene, og da er naturlig nok misogynister som skriver som AB ekskludert.

Disse mennene er et reellt problem, og bør behandles deretter.

Anonymkode: 2dba7...f33

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved kastrering fjernes testiklene, som igjen fjerner produksjonen av testosteron. Sexlysten vil bli drept og incels vil bli helt apatiske i forhold til det.  

Anonymkode: db3b8...341

Tviler på at du fjerner kvinnehatet ved kastrering. 

TS

Anonymkode: 6ab39...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være samme bruker som starter alle disse trådene. Makan til hysteri skal man lete lenge etter. Det eneste som kommer ut av disse latterlige polariserte diskusjonene er bare at 3-4 AB-brukere får spre edder og galle til månen og tilbake. TS er ikke et hakk bedre enn sine motparter. SØPPELPRAT hele driten!

Anonymkode: c0e0d...5b6

Neida, jeg har aldri startet et slik tråd før. 

Hva er galt med meg da? 

TS

Anonymkode: 6ab39...0ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må være samme bruker som starter alle disse trådene. Makan til hysteri skal man lete lenge etter. Det eneste som kommer ut av disse latterlige polariserte diskusjonene er bare at 3-4 AB-brukere får spre edder og galle til månen og tilbake. TS er ikke et hakk bedre enn sine motparter. SØPPELPRAT hele driten!

Anonymkode: c0e0d...5b6

Tipper det er rundt 3-4 som lager disse trådene til vanlig (et par som sansnynligvis blir utestengt, men som returnerer etter en stund. Andre blir utestengt og går rundt utestengingen)

Så er det kanskje 2-5 i tillegg som svarer når disse trådene har blitt lagd, men som ikke lager dem selv til vanlig. 

Anonymkode: 32f7f...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, roffe1 skrev:

Bedre at evt incels holder til her istedet for å voldta og drepe kvinner ute i det virkelige liv. Bl.a. er jo mange av de som har begått terror i USA såkalte incels. 

Tviler på at å få lov til å mobbe kvinner på et forum forhindrer drap. Jeg vil heller si at det motsatte er tilfellet. 

TS

Anonymkode: 6ab39...0ff

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først var alle menn på KG misogynister. 

Nå som incels er blitt et "it" ord i media er vi plutselig alle blitt incels. 

Forstå det den som kan. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kvinneguiden er vel ett debatt-forum, på lik linje med alle andre debatt-forum. 

 Hvis dere ikke liker dette, så kan dere vel enkelt og greit pelle dere vekk herfra ?  

Anonymkode: d3889...575

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herremann said:

Først var alle menn på KG misogynister. 

Nå som incels er blitt et "it" ord i media er vi plutselig alle blitt incels. 

Forstå det den som kan. 

Tror du ikke de fleste er enten incel eller "involuntarily sexfree for the last 5-10+ years" ?

Anonymkode: 32f7f...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke samme bruker. Jeg har samlet opp flere hundre mannlige brukere som sprer rent kvinnehat på ignoreringslisten min gjennom årene, og da er naturlig nok misogynister som skriver som AB ekskludert.

Disse mennene er et reellt problem, og bør behandles deretter.

Anonymkode: 2dba7...f33

Hva mener du egentlig med kvinnehat? I veeeldig mange tilfeller her inne blir ord som "kvinnefiendtlig" og "kvinnehat" brukt i en kontekst der det egentlig bare er snakk om uenighet. Hvis man ønsker noen form for tyngde eller legitimitet forbundet med disse ordene, så burde man unngå å bruke dem som lettvinte løsninger på å manipulere en situasjon når man går tom for argumenter.

Anonymkode: c0e0d...5b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...