Gå til innhold

Posttraumatisk stresslidelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja- det er ikke lett å skille det ene fra det andre, sant det🧡 Takk for du tok deg tid å svare🧡 God sommer til deg fra meg☀️🌤⛅️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2018 den 11.34, MammaMums skrev:

Behandling og kunnskap om hvordan ptsd-hjernen virker - er den aller beste måten å leve med denne tilstanden 

Husker ikke det offisielle navnet- kan ev sjekke det ut og poste det her senere hvis ønskelig. Den er helt banebrytende på feltet. 

Jeg vil gjerne vite hva denne behandlingsformen heter😊 

Forståelse og kunnskap om hvorfor jeg reagerer som jeg gjør er helt avgjørende for meg.

God sommer til deg også🌞

K

Anonymkode: c52bb...302

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kompleks PTSD og har vært behandlet for dette i åresvis. Jeg har på en måte skrudd av følelsene mine og det eneste jeg innimellom får kontakt med er sinne. Og da gjerne fullstendig ukontrollert 😢 Jeg bruker ingen medisiner da jeg ikke har funnet noe som funker. Det som har hjulpet meg har vært et gruppetilbud for mennesker med PTSD gjennom DPS. Der lærte vi mye om hva PTSD er og hvordan den fungerer. Selv om jeg kanskje ikke ble så mye bedre så var det på en måte fint å få forståelse for hva, hvem og hvorfor ting skjer. Da er det også lettere å stå i det når det er ille. Sjekk opp om det finnes noe lignende der du bor TS :)

Anonymkode: d4994...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...