Gå til innhold

Ny time hos gynekolog

magolia

Anbefalte innlegg

Sluttet med pillen i oktober, har ikke fått menstruasjonen tilbake. Var til gynekolog for en måneden, skal til ny time nå i slutten av måneden. Skal ta nye blodprøver en uke i forkant av denne timen. Sist jeg var hos han snakket vi sammen + underlivsundersøkelse. Jeg produserer lite østrogen. lite med hormoner...Han var optimistisk, mente dette hadde med stress og trening å gjøre. Livmoren min såg fin ut (?) sa han. Hva tror dere vil skje på neste time jeg har hos han? Når tror dere at jeg kan evt kan får hjelp til å få kroppen i gang igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vil tro at de kommer til å prøve å sette igang mensen nå. Jeg sluttet med p-piller i juli (og har enda ikke fått tilbake mensen :roll: ) Jeg ble satt på Provera etter noen måneder. Håpet at dette ville gi kroppen et puff til å komme seg i gjenge igjen. Dette skjedde imidlertid ikke. I januar fikk jeg derfor Pergotime (som forøvrig heller ikke hjalp, men det virker som det hjelper for de fleste).

Hva slags p-piller gikk du på? Hvis du har gått på diane så kan det visst ta lang tid å få tilbake eggløsning (fordi de er så sterke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt Trionetta i 8 år, det siste året brukte jeg Yasmin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...