Gå til innhold

Hodestups, sinnsykt, absurd forelsket

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Send meg spritflaska.

Anonymkode: 14c0e...844

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

8 måneder er gått siden jeg laget denne tråden og jeg har lyst til å meddele at jeg virkelig har lært meg å tro på ekte kjærlighet. Jeg og Emil holder på å se etter leilighet sammen. Vi skal kjøpe sammen. Alle rundt oss sier vi er sprø som gjør det så tidlig, men jeg valgte å ta til meg rådene jeg fikk av en her i tråden. Det føles rett for oss. Vi har bodd sammen i noen måneder og gleder oss til fortsettelsen. 

Hver eneste dag priser jeg meg lykkelig over at denne fantastiske mannen er min. Vi er synkronisert på en måte jeg ikke trodde er mulig. Det er akkurat som om vi kan lese hverandres tanker. 

Det er herlig å fortsatt være forelsket og å kunne si med hånden på hjertet at tryggheten jeg kjenner på bare er blitt større. 

Jeg føler meg som verdens heldigste og gleder meg til å starte på et nytt kapittel i livet! 

Disneykjærlighet er faktisk mulig. 

Ts

Anonymkode: dbac4...ab0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du fremdeles er like forelsket. Ønsker dere all mulig lykke, og håper du føler det samme når nyforelskelsen er over. 

Anonymkode: 460eb...c04

• 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg snublet over denne gamle tråden min og tenkte at jeg like gjerne kunne oppdatere. Det er halvannet år siden jeg skrev om min store kjærlighet. 

Vi kjøpte nylig leilighet sammen og er begge like forelsket som jeg beskrev. Det er rart og det føles fortsatt absurd å føle noe så sterkt for noen. 

Jeg elsker ham høyere enn jeg trodde var mulig og vi har det fantastisk sammen. Vi er flink til å kommunisere med hverandre og tar opp utfordringer med hverandre før de rekker å bli et problem, noe som gjør at vi nesten aldri krangler. Vi lytter til hverandre og møtes på midten i diskusjoner. Det føles utrolig å være i et forhold hvor begge parter viser en enorm empati for den andre sine følelser. 

Jeg føler jeg lever i en drøm jeg ikke trodde var mulig. Jeg har det rett og slett fantastisk. 

Ser det er mange som skriver om dårlige forhold her inne. Jeg har hatt min andel slike, men vil bare be dere om å ikke gi opp. Det går an å treffe en person som er perfekt for akkurat deg. Hvor alle særegenheter blir nettopp det som gjør at du elsker den personen. Det er mulig! Ikke gi opp😊

Anonymkode: dbac4...ab0

• Liker 2
Skrevet

Takk for oppdateringen 😊 Gøy å lese!😊

Anonymkode: 7986c...3fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...