Gå til innhold

Hvordan komme seg til St. Petersburg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Arielle ikke pålogget

Ja.. det var egentlig spørsmålet mitt.. hvordan kommer man seg fra Norge til St. Petersburg? Vi har prøvd å sjekka litt på internet, men blir ikke mye klokere.. Noe som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Bil, fly eller tog.

Fra Oslo blir tog følgende: Tog Oslo-Stockholm/ Båt Stockholm-Helsinki/ Tog Helsinki-St Petersburg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ok' date=' takk! :) Har dere vært der?[/quote']

Jeg har bare kjørt gjennom med tog på vei til Moskva (eller egentlig Kina).

Men håper å få sett byen ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noen som har vært der; Hva betalte dere for reise og hotell? Anbefaler dere å reise dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske overbevist om at jeg startet en tråd om dette i høst, men så ble det ikke noe mere planlegging på oss da så jeg glemte av det. Vi finner den sikkert hvis vi søker litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro dit i bil, så det ble ikke så dyrt.

Bodde på Hotell Astoria til 2500,- natten, og det kan egentlig ikke anbefales. Var ikke verdt det, selv om det var et ganske ok hotell.

Ellers er byen ganske fin. Anbefales varmt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi dro dit på biltur i fjor sommer. Spennende! Ferje Stockholm-Tallin, videre gjennom Estland til grensebyen Narva, inn i Russland, og opp til St Petersburg. Etter noen dager der, dro vi nordover inn i Finland, og ferjet fra Helsinki til Stockholm.

SP er en svær by, en utfordring å kjøre bil der. så den lot vi stå under oppholdet. En annen utfordring er den lange ventetiden på grensestasjonen til Russland. Puhhh...

Vi bodde på Hotell Moskva. Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...