SlemUlv Skrevet 8. juli 2018 #21 Skrevet 8. juli 2018 Håper du har lært at å bruke kondom er en god ide..
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #22 Skrevet 8. juli 2018 Har ikke blødd på 3 år. Går på cerazette. Anonymkode: 3e353...5dc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #23 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Håper du har lært at å bruke kondom er en god ide.. Hun går jo på minipiller. Anonymkode: 3e353...5dc
SlemUlv Skrevet 8. juli 2018 #24 Skrevet 8. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun går jo på minipiller. Anonymkode: 3e353...5dc Når beskyttet det for sykdommer? Og om hun er så bekymret som det virker, hvorfor ta sjansen?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #25 Skrevet 8. juli 2018 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Når beskyttet det for sykdommer? Og om hun er så bekymret som det virker, hvorfor ta sjansen? Angrepillen hjelper ikke mot kjønnsykdommer Anonymkode: bdbb4...04b
SlemUlv Skrevet 8. juli 2018 #26 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Angrepillen hjelper ikke mot kjønnsykdommer Anonymkode: bdbb4...04b nettopp.. så, kondom!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #27 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: nettopp.. så, kondom! Om man er eksklusive er da ikke det nødvendig. Anonymkode: 47b2a...90c
SlemUlv Skrevet 8. juli 2018 #28 Skrevet 8. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om man er eksklusive er da ikke det nødvendig. Anonymkode: 47b2a...90c om man er så redd som dette, for å bli gravid. Er det nok en god ide uansett.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #29 Skrevet 8. juli 2018 1 time siden, SlemUlv skrev: Håper du har lært at å bruke kondom er en god ide.. Ja selvsagt, men nå gjorde jeg ikke det. Anonymkode: 1f2f0...fa9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2018 #30 Skrevet 8. juli 2018 2 timer siden, SlemUlv skrev: om man er så redd som dette, for å bli gravid. Er det nok en god ide uansett. Jeg er jo redd, men burde legge av meg denne redselen tror jeg. Anonymkode: 1f2f0...fa9
Serafin Skrevet 9. juli 2018 #31 Skrevet 9. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker cerazette, men hadde samleie uten kondom i går (han kom ikke.) jeg er litt paranoid og vurderer å kjøpe en angrepille i morgen, men vet ikke helt om jeg føler det er nødvendig. Hva tenker dere? Anonymkode: 1f2f0...fa9 Jeg hadde vel vært like bekymret for kjønnssykdommer såvel som graviditet hvis jeg var i din situasjon
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #32 Skrevet 9. juli 2018 Angrepille kan gjøre deg gravid i kombinasjon med p-piller. https://www.dagensmedisin.no/artikler/2016/07/06/angrepille-kan-odelegge-p-pille-effekt/ Anonymkode: 4ac41...6c6 1
eksentrisk Skrevet 9. juli 2018 #33 Skrevet 9. juli 2018 Vil anbefale trådstarter en prat med både lege og helsesøster. Start på nett så du kan lese deg opp på hvordan sex og prevensjon funker. Nesten så man skulle tro du var 14, men siden du har fått utskrevet piller virker det lite trolig. Ikke putt i deg ting ekstra piller du ikke aner hvordan funker. Følg legens anvisninger. Er det noe du er usikker på får du prøve å lese deg opp på nett, gå til legen din, eller evt betale et par hundrelapper så du kan prate med en lege på telefon. Ikke hold på sånn du gjør. Å ta medisiner man ikke forstår seg på og som ikke brukes riktig kan potensielt være farlig. Ta deg sammen. Les deg opp. Spør lege/helsesøster om råd. Er det for pinlig er det sikkert også noen telefontjenester du kan ringe gratis som kan veilede deg hva gjelder prevensjon. Skal man ha sex må man opptre voksent. Var det en tilfeldig type du ikke har en langvarig greie med bør du bruke kondom. Ja, for det finnes veldig mye man kan få som du ikke nødvendigvis blir kvitt. Spør noen om hvor morsomt det er med herpesutbrudd nedentil.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #34 Skrevet 9. juli 2018 1 time siden, eksentrisk skrev: Vil anbefale trådstarter en prat med både lege og helsesøster. Start på nett så du kan lese deg opp på hvordan sex og prevensjon funker. Nesten så man skulle tro du var 14, men siden du har fått utskrevet piller virker det lite trolig. Ikke putt i deg ting ekstra piller du ikke aner hvordan funker. Følg legens anvisninger. Er det noe du er usikker på får du prøve å lese deg opp på nett, gå til legen din, eller evt betale et par hundrelapper så du kan prate med en lege på telefon. Ikke hold på sånn du gjør. Å ta medisiner man ikke forstår seg på og som ikke brukes riktig kan potensielt være farlig. Ta deg sammen. Les deg opp. Spør lege/helsesøster om råd. Er det for pinlig er det sikkert også noen telefontjenester du kan ringe gratis som kan veilede deg hva gjelder prevensjon. Skal man ha sex må man opptre voksent. Var det en tilfeldig type du ikke har en langvarig greie med bør du bruke kondom. Ja, for det finnes veldig mye man kan få som du ikke nødvendigvis blir kvitt. Spør noen om hvor morsomt det er med herpesutbrudd nedentil. Hei. Ja jeg ser jo at det med kondom ikke va fet lureste, men det har somsagt skjedd, og for øyeblikket bekymrer jeg meg mest over graviditet. Mem føler at dere egentlig har fått roet meg nå. Anonymkode: 1f2f0...fa9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #35 Skrevet 9. juli 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Angrepille kan gjøre deg gravid i kombinasjon med p-piller. https://www.dagensmedisin.no/artikler/2016/07/06/angrepille-kan-odelegge-p-pille-effekt/ Anonymkode: 4ac41...6c6 Men dersom jeg ikke har samleie mer på en stund, da kan jeg vell fortsatt bli gravid etter hendelsen med tanke på at spermen kan overleve. Betyr det at jeg uansett ikke burde ta angrepille i tilfelle den ødelegger for det som har skjedd? Anonymkode: 1f2f0...fa9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2018 #37 Skrevet 9. juli 2018 21 timer siden, Serafin skrev: Jeg hadde vel vært like bekymret for kjønnssykdommer såvel som graviditet hvis jeg var i din situasjon Hmm Anonymkode: 1f2f0...fa9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå