Gå til innhold

Han maser, skriver jeg tilbake blir jeg ignorert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 hours ago, AnonymBruker said:

Har du hørt mer fra fyren TS?

Anonymkode: 5fe72...46d

Ja, renner inn meldinger 😕 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, renner inn meldinger 😕 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Hadde ringt han. Og spurt han rett ut hva han holder på med. Si at du ikke er intressert i noe spill, at holder han på med det så kan han holde seg unna deg.

Anonymkode: 435a7...f32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du han ikke rett ut? Hvorfor svarer du ikke på meldinger jeg sender? Er ikke interessert i noe leking og hovmod, eller testing fra deg. Da er jeg ikke interessert i noe mer kontakt fra deg. Dette hadde jeg glatt skrevet til han .

Eller jeg hadde ringt han og sagt det samme, hva han holder på med og om det bare skal gå den ene veier er ikke jeg den rette å tulle med!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Update. Møtte han igjen kort tid etter jeg skrev tråden, og dere vil ikke tro det, vi så på TV og han fiket til meg(!) da jeg ved et uhell tråkket han på foten da jeg gikk forbi han.. Så han er tydeligvis ikke normal. Har registrert før at han har kort lunte, men det der var bare skremmende og ekkelt. Han kontakter meg fortsatt som ingenting har skjedd, og siste melding inviterte han meg på hyttetur 😨 mens jeg syns han er motbydelig og er blitt redd han.

Møter dere menn som minner om han i tråden så back of, selv om de fleste sikkert ikke slår 😛 

Anonymkode: 7b0a7...b64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Eulalie said:

Hjelpes, han her må du bare kutte ut og holde deg langt unna ja! Blokker ham så slipper du maset. 

Ja, vil absolutt aldri se eller svare han igjen! Var ambivalent før, da jeg var irritert på han og usikker, men jeg likte han jo. Men nå blir jeg bare kvalm, og føler ren avsky :kvalm: jeg syns han er skummel. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du sa ifra hva du syntes om det før du blokkerte han. 

For en dust.

Anonymkode: c1633...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper du sa ifra hva du syntes om det før du blokkerte han. 

For en dust.

Anonymkode: c1633...d26

Burde gjort det.. jeg dro hjem og gråt i flere timer, og har siden ignorert han 100%. 

Anonymkode: 7b0a7...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fant ut av det før det ble mer seriøst!! Godt du kom deg unna. Lykke til videre!

Anonymkode: bb962...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...