Gå til innhold

Feminisme har totalt ødelagt forholdet mellom menn og kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor gidder vi kvinner fremdeles å være her på Kvinneguiden, egentlig?

Det har blitt en skraphaug for incels og misogynister, perfekt eksemplifisert ved TS. Jeg gidder snart ikke logge meg inn her mer, nivået er lavere for hver gang.

Anonymkode: 95510...fed

Det står i overskriften hva innholdet i HI er. Du kan bare la være å klikke deg inn i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tenkt noe over hvorfor du skriver under SINGELLIV og dating? Ikke politikk, samfunnsliv, eller "familie og barn", eller "samliv og kjærlighetsforhold", der jeg kunne skrevet om hvordan likestilling (hvis det er det du mener med feminisme) har virkelig beriket mitt liv, hvordan det sørger for at både jeg og mannen min er sammen med den vi ønsket, har masse sex og lever det livet vi ønsker. 

Anonymkode: 896ee...6cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, T-Rex said:

Det står i overskriften hva innholdet i HI er. Du kan bare la være å klikke deg inn i tråden.

Og du klikket deg inn i tråden kun for å skrive dette?

Lurer forresten på hvor mange slike tråder som har blitt opprettet, bare hittil i år. Spamming av forumet er jo ikke helt greit, så det må jo være lov å reagere når den ørtende anti-feministtråden settes i gang; det er som en eviggående loop.

Anonymkode: bb949...13f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva i alle dager skulle surpompene gjort uten feminismen? Hva skulle de ha sutret over da og hvem skulle de ha lagt skylda for all verdens problemer på da? Jeg tror jeg er inne på noe når jeg gjetter... fremdeles kvinner?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det heter Klikk.no for en grunn...

Dette. Og slik forsøples og fordummes diskusjoner og debatter på nett. Klikk er det viktigste, innholdet kommer i siste rekke. 

Anonymkode: d7744...063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Og du klikket deg inn i tråden kun for å skrive dette?

Lurer forresten på hvor mange slike tråder som har blitt opprettet, bare hittil i år. Spamming av forumet er jo ikke helt greit, så det må jo være lov å reagere når den ørtende anti-feministtråden settes i gang; det er som en eviggående loop.

Anonymkode: bb949...13f

Jeg er helt enig i at vi kunne vært disse trådene foruten. Samtidig er det vanskelig for administratorene å gjøre noe med det, uten at det blir tatt for sensur, som ikke har belegg i forumreglene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Foreslår at det skifter navn til incel- og rasistguiden

Anonymkode: d7744...063

Lol.

Hadde vært morsomt om man forsøkte et par uker der man stengte absolutt alle tråder som handlet om kvinner eller menn. Tror det hadde vært veldig triggering for de folka om de ble konstant ignorert

14 minutter siden, T-Rex said:

Jeg er helt enig i at vi kunne vært disse trådene foruten. Samtidig er det vanskelig for administratorene å gjøre noe med det, uten at det blir tatt for sensur, som ikke har belegg i forumreglene.

Kg er et diktatur, de kan gjøre som de vil. Om de vil sensurere noe så er det fult mulig. Kan være provoserende for mange av oss brukerne om de sensurerer for mye, men det er fortsatt helt opp til dem å gjøre det.

Personlig hadde jeg nok vært mer nazi på moderering på noen områder om jeg hadde full makt på kg. Hadde slettet såkalte "onelieners" som gjør narr av eller er frekk mot noen. Å komme med setninger ala "snakk med han da vel" eller "jeg ville aldri tatt med barn på fly" og ingenting annet ville blitt slått ned på, da jeg hadde satt krav til at man faktisk måtte tenke før man svarte og ikke fikk starte opp småkrangler ved å skrive den type juggel. Måtte nok skjerpet min egen oppførsel også 🤔

14 minutter siden, Ardwinna said:

Men hva i alle dager skulle surpompene gjort uten feminismen? Hva skulle de ha sutret over da og hvem skulle de ha lagt skylda for all verdens problemer på da? Jeg tror jeg er inne på noe når jeg gjetter... fremdeles kvinner?

Jepp, da hadde visa blitt noe ala "hvorfor har vi i det hele tatt kvinner i samfunnet? De går bare hjemme og passer barn, samt gifter seg med alle slags mulige støgge mannfolk som ikke burde få barn noe som fører til mer vold i samfunnet". 

Anonymkode: 684f9...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Feminismen har ødelagt forholdet mellom menn og kvinner. 

Anonymkode: 00726...5f9

Menn har mistet makt og innflytelse over kvinnen. Buhuu get over it. Hva gir dere menn rett til å skulle ha makt over oss kvinner?
 

Anonymkode: b63f9...93a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..Og hva har du tenkt til å gjøre med det? Du kan enten sitte å sutre på nett eller bli en av de bedre mennene du mener damer sirkulerer mellom.

Et tredje alternativ er å verdsette innvandringen du nevner. Konverter til islam og fiks en kone, kanskje to. Norske konvertitter er visstnok ettertraktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, T-Rex said:

Jeg er helt enig i at vi kunne vært disse trådene foruten. Samtidig er det vanskelig for administratorene å gjøre noe med det, uten at det blir tatt for sensur, som ikke har belegg i forumreglene.

Ensidig meningspåvirkning er ikke lov. Ts har drevet med det i flere år, med et utall lignend tråder. Jeg forstår ikke hvorfor det ikke blir tatt tak i det.

Anonymkode: de3a5...339

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Og siden TS ikke lever i et slikt forhold, eller noe forhold i det hele tatt, sier det seg selv at han ikke er feminist.

Det heter Klikk.no for en grunn...

Er så enig, så enig, med det du og flere andre skriver her. Og hvis alle kvinnene forlater KG, blir forumet bare enda et av flere andre kvinnehater-forum. Er det dét disse typene vil - ha alle kvinner så langt bort som mulig, slik at de selv kan være alene med hverandre hele tiden?

Anonymkode: bb949...13f

Jeg tror det er noe sånt de drømmer om ja. De kjører samme taktikk som de ekstreme muslimene som vil ha kvinner bort fra offentligheten -  trakassering og shaming. 

Anonymkode: 4479b...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Feminisme har totalt ødelagt forholdet mellom visse menn og kvinner. *

Sånn, rettet den for deg. ☺️ Feminismen har nok ødelagt mye for kvinnehaterne, konebankerne, mannssjåvnistene og de mennene der, det har du helt rett i. Ække like lett eller vanlig å banke kona og slippe unna med det i dag, selv om det dessverre fortsatt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carressa skrev:

Feminisme har totalt ødelagt forholdet mellom visse menn og kvinner. *

Sånn, rettet den for deg. ☺️ Feminismen har nok ødelagt mye for kvinnehaterne, konebankerne, mannssjåvnistene og de mennene der, det har du helt rett i. Ække like lett eller vanlig å banke kona og slippe unna med det i dag, selv om det dessverre fortsatt skjer.

Nei, feminisme har ødelagt for mange av mennene som er lavest i hierarkiet. La oss si at du har 0,3*2 500 000 = 750 000 som er av den laveste klassen i dag.. Så la oss si at 0,1/0,3 hadde vært i situasjonen sin uansett hvilke år de ble født. Altså 0,2/0,3*750 000 = 500 000 har fått forverret situasjonen sin av feminismen. 

Anonymkode: 00726...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, feminisme har ødelagt for mange av mennene som er lavest i hierarkiet. La oss si at du har 0,3*2 500 000 = 750 000 som er av den laveste klassen i dag.. Så la oss si at 0,1/0,3 hadde vært i situasjonen sin uansett hvilke år de ble født. Altså 0,2/0,3*750 000 = 500 000 har fått forverret situasjonen sin av feminismen. 

Anonymkode: 00726...5f9

Men hvor mange kvinner har fått forbedret situasjonen sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, feminisme har ødelagt for mange av mennene som er lavest i hierarkiet. La oss si at du har 0,3*2 500 000 = 750 000 som er av den laveste klassen i dag.. Så la oss si at 0,1/0,3 hadde vært i situasjonen sin uansett hvilke år de ble født. Altså 0,2/0,3*750 000 = 500 000 har fått forverret situasjonen sin av feminismen. 

Anonymkode: 00726...5f9

Ja, når kvinner faktisk kan velge selv om de ønsker å gifte seg og ikke blir giftet bort mot sin vilje, eller ikke lenger simpelthen er nødt til å gifte seg for beskyttelse, økonomi osv., så følger det at visse menn blir valgt bort. Men hjelper det da å sitte på et kvinneforum og syte og skylde på feminismen, tror du? Tror du at det gjør en mer attraktiv i kvinners øyne? Eller hadde det kanskje vært bedre å jobbe for å bli den beste utgaven av seg selv? Ønsker du deg virkelig tilbake til et samfunn hvor kvinner er  helt avhengig av menn, kun for at du enkelt skal få deg noe/få deg en kone som ikke elsker deg? 

Anonymkode: 93e68...1de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, når kvinner faktisk kan velge selv om de ønsker å gifte seg og ikke blir giftet bort mot sin vilje, eller ikke lenger simpelthen er nødt til å gifte seg for beskyttelse, økonomi osv., så følger det at visse menn blir valgt bort. Men hjelper det da å sitte på et kvinneforum og syte og skylde på feminismen, tror du? Tror du at det gjør en mer attraktiv i kvinners øyne? Eller hadde det kanskje vært bedre å jobbe for å bli den beste utgaven av seg selv? Ønsker du deg virkelig tilbake til et samfunn hvor kvinner er  helt avhengig av menn, kun for at du enkelt skal få deg noe/få deg en kone som ikke elsker deg? 

Anonymkode: 93e68...1de

Ops, ikke meningen å krysse av som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Carressa said:

Feminisme har totalt ødelagt forholdet mellom visse menn og kvinner. *

Sånn, rettet den for deg. ☺️ Feminismen har nok ødelagt mye for kvinnehaterne, konebankerne, mannssjåvnistene og de mennene der, det har du helt rett i. Ække like lett eller vanlig å banke kona og slippe unna med det i dag, selv om det dessverre fortsatt skjer.

Men takket være feminismen er det lett for kona å slå mannen eller ungene sine og slippe unna med det for som kjent så er det jo menn som banker kvinner og barn.

Anonymkode: f3649...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, feminisme har ødelagt for mange av mennene som er lavest i hierarkiet. La oss si at du har 0,3*2 500 000 = 750 000 som er av den laveste klassen i dag.. Så la oss si at 0,1/0,3 hadde vært i situasjonen sin uansett hvilke år de ble født. Altså 0,2/0,3*750 000 = 500 000 har fått forverret situasjonen sin av feminismen. 

Anonymkode: 00726...5f9

Nei, det er ikke feminismen som har forverret situasjonen til disse enkelttilfellene som du snakker om. Dette er menn som ikke klarer å tilpasse seg andre mennesker. De er sin egen fiende enkelt og greit!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men takket være feminismen er det lett for kona å slå mannen eller ungene sine og slippe unna med det for som kjent så er det jo menn som banker kvinner og barn.

Anonymkode: f3649...fd9

🤥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men takket være feminismen er det lett for kona å slå mannen eller ungene sine og slippe unna med det for som kjent så er det jo menn som banker kvinner og barn.

Anonymkode: f3649...fd9

Utdyp gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...