Gå til innhold

Pupper på bytur.


TrekStar

Anbefalte innlegg

Tror dette er rett kategori å plassere denne tråden?!

Forrige lørdag gikk jeg forbi en mann og dame som begge gikk i bar overkropp i byen. Damen viste frem hele overkroppen, med sine pupper utildekket. Mange unger så dette også. Dem gikk med et glis rundt omkring og så veldig fornøyd ut med sitt stuntinnslag.

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor slike feminister har en så stor trang til å vise seg frem på denne måten. Enten har dem levd i en familie hvor ingen har satt grenser. Kanskje har disse damene hatt så mye sex, at dem må finne nye ting å tenne på med, og at dem prøver å få et seksuelt kick av dette, å gå toppløs i byen. Jeg tenker at mange slike damer kan være pervers, eller føle seg så frigjort at dem ikke klarer forstå hvilke grenser som ikke burde brytes.

De damer jeg har diskutert dette med, mener at det ikke er rett at damer går toppløs i offentlighet. Det samme mener jeg.

Endret av TrekStar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for bilder med seksualisert innhold

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uten å prate med ei kvinne kan du konkludere med at ho er feminist? Hva er greia med gi feminister skylda for alt ein ikke liker? 

Anonymkode: 37de0...439

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du vet hva feminisme er.

Kanskje gikk hun toppløs fordi hun er kommunist, pianist eller hinduist? Har du tenkt på det?

Anonymkode: ee889...0a1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje hun er nudist men valgte å tildekke seg nedentil?

Anonymkode: ff69b...db6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel på vei til pride-paraden. Gikk et par toppløse kvinner der. 

Anonymkode: 10f2e...506

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun var litt desorientert pga varmen og trodde at hun var i Afrika?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - du har neppe rørt en pupp siden moren din avvente deg, og er åpenbart seksuelt frustrert over å se pupper du ikke kan røre.

Forresten ser jeg stadig menn med nakne pupper som er så store at de burde hatt en D-cup, minst. Bukser som henger så langt ned at bakendene deres henger ut. Shortser så trange at det formelig tyter ut av dem.

Hva SKAL vi gjøre med disse sexfikserte maskulinistene som flasher kroppsdelene sine overalt i det offentlige rom? ?

Anonymkode: b7da3...572

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du vet hva feminisme er.

Kanskje gikk hun toppløs fordi hun er kommunist, pianist eller hinduist? Har du tenkt på det?

Anonymkode: ee889...0a1

Eller sannsynligvis bare varm :)

 

Menn som ikke greier å se en kvinnekropp uten å tenke noe seksuelt må skjerpe seg. Ts, blir du støtt av at menn går i bar overkropp også? Brystvorter på mange menn er jo også sensitive og de liker å få de stimulert seksuelt. 

Anonymkode: eeb44...259

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skaffe deg et liv så du får mer reelle ting å tenke på enn andres bare overkropper? Dette er jo ikke Iran da vel.

Anonymkode: 9a220...5d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts skal ha for innsatsen med å skrive alt det der:-)

Anonymkode: 6ee16...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Svigermor skrev:

Kanskje hun var litt desorientert pga varmen og trodde at hun var i Afrika?

Jeg ville ikke gått med bare pupper i Afrika for å si det sånn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS - du har neppe rørt en pupp siden moren din avvente deg, og er åpenbart seksuelt frustrert over å se pupper du ikke kan røre.

Forresten ser jeg stadig menn med nakne pupper som er så store at de burde hatt en D-cup, minst. Bukser som henger så langt ned at bakendene deres henger ut. Shortser så trange at det formelig tyter ut av dem.

Hva SKAL vi gjøre med disse sexfikserte maskulinistene som flasher kroppsdelene sine overalt i det offentlige rom? ?

Anonymkode: b7da3...572

Rart det der, at kvinners pupper ikke skal synes for da blir menn seksuelt opphisset og barn blir forstyrret osv. 

Men, mannepupper er helt greit. :vetikke:

Anonymkode: c5e7b...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige lørdag var det pride, hadde du sett den paraden der (som garantert var det de var på vei til) så tror jeg du hadde besvimt av alle perversitetene som gikk i tog gjennom Oslo sentrum:legrine: Når det er sagt så tror jeg kanskje jeg hadde dekket meg til på vei til paraden selv om jeg skulle gått toppløs i den 😛

Pride er forøvrig ikke et grunnleggende feministisk initiativ, og toppløshet er heller ikke synonymt med feminisme. Jeg hadde nå heller tenkt at her har vi et frigjort party-par som har droppet MDMA før paraden, hehe. Ikke at min "fordom" er bedre eller fasiten, poenget er bare at man kan ikke drive og konkludere med at den første assosiasjonen man får er fakta. Du hater feminisme og er derfor biased og leser feminisme inn i ting du ikke liker.

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste ikke jeg alt du skrev her. Men dette handler da ikke om feminisme, hvorfor gjør det d? Er jo forsåvidt ikke noe galt i at noen går toppløse heller, bare litt teit kanskje.

 

Jeg tipper dette handler om "se på meg". En klar trend blant mange unge i dag, er at de er sykelige opptatte av å bli sett. Nå har den første generasjonen med "seg på meg og alt av mitt" også begynt å få unger. Huff og sukk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/7/2018 at 5:26 PM, AnonymBruker said:

TS - du har neppe rørt en pupp siden moren din avvente deg, og er åpenbart seksuelt frustrert over å se pupper du ikke kan røre.

Forresten ser jeg stadig menn med nakne pupper som er så store at de burde hatt en D-cup, minst. Bukser som henger så langt ned at bakendene deres henger ut. Shortser så trange at det formelig tyter ut av dem.

Hva SKAL vi gjøre med disse sexfikserte maskulinistene som flasher kroppsdelene sine overalt i det offentlige rom? ?

Anonymkode: b7da3...572

Haha! Beste kommentaren jeg har lest på lenge - spot on!

Anonymkode: 453be...434

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver langt, trådstarter, men du skriver forsvinnende lite om hvorfor dette opptar og opprører deg. Det tror jeg du skylder deg selv å finne ut av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ingen skal gå i bar overkropp i byen, slikt hører hjemme i hagen eller på stranda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 8.7.2018 den 14.26, Cuntzilla skrev:

Forrige lørdag var det pride, hadde du sett den paraden der (som garantert var det de var på vei til) så tror jeg du hadde besvimt av alle perversitetene som gikk i tog gjennom Oslo sentrum:legrine: Når det er sagt så tror jeg kanskje jeg hadde dekket meg til på vei til paraden selv om jeg skulle gått toppløs i den 😛

Pride er forøvrig ikke et grunnleggende feministisk initiativ, og toppløshet er heller ikke synonymt med feminisme. Jeg hadde nå heller tenkt at her har vi et frigjort party-par som har droppet MDMA før paraden, hehe. Ikke at min "fordom" er bedre eller fasiten, poenget er bare at man kan ikke drive og konkludere med at den første assosiasjonen man får er fakta. Du hater feminisme og er derfor biased og leser feminisme inn i ting du ikke liker.

Nailed it!💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan vi ikke alle gå uten topper? Synes det er urettferdig at bare menn kan, spesielt i denne varmen. Skulle ikke vært tabu og gått toppløs, synes det er noe tull. Men man må jo følge standaren og dekke seg til, helst helt opp til halsen så ikke andre jenter ser at vi med store pupper har brystsprekk. Det er jo horete, må vite..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...