Gå til innhold

Dersom du var/er over 40 år kunne du hatt sex med en på 25?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har en sønn på 23 år. Det hadde bare vært rart. Tenner på menn, ikke gutter. 

Kvinne 43 år. 

Anonymkode: 7fd0a...cc7

Ts snakker om 25 åringer, ikke gutter:)

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Arabella skrev:

Ja. Kvinne. Hadde et heftig forhold med en på 20, en moden ung mann, da jeg selv var 40.

Hva vil et heftig forhold si egentlig?

Er ikke du 40 nå da?

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker 30+. Er 50+ selv. Er dame.

Anonymkode: 7f030...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlig kvinne du Arabella.😉

Anonymkode: e6ea3...a10

Takk! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, bullehurk skrev:

Word !    Som jeg skulle ha skrevet selv

Enig:) 

Anonymkode: f4cdb...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg kunne tenkt meg der. En kjekk og veltrent 25-åring👌🏻😘 

Anonymkode: f4cdb...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var 24 ble jeg invitert med på bursdags grillfest hos enn venn i sverige med foreldrene hans og venninner av moren hans på sommerhuset deres. Hun jeg endte opp med å ha sex med var i 40 årene og hadde nylig skilt seg. Var tydelig seksuelt frustrert, for da folk hadde fått i seg litt og ikke la merke til det så begynte hun å massere skrittet mitt under bordet. Kompisen min la derimot merke til det og sa jeg burde prøve meg på ihvertfall en av dem.  Flere av oss dro på stranda, og endte opp med å kysse to av dem etter å ha holdt dem fast under ball lek, så når jeg hadde to av dem under hver arm ropte kompisen min at jeg var urørt og det var bare å forsyne seg. Ble nesten rosa i ansiktet men de to jeg kysset sa "så bra, da betyr det at han ikke tar seg til takke med hvem som helst, men vi kan jo gi han et minne for livet når han havner på gamle hjem en dag" mens de lo og så var jeg som en sandwich imellom dem og ble kysset på halsen av den ene mens den andre klinte med meg for første gang.

Når vi kom opp gav han meg nøkkelen til den lille gjeste hytta de hadde i hagen isteden for å skulle ligge på gulvet på rommet hans som planlagt. Hadde knapt fått tørket meg og kledd på meg bokser før den andre jeg hadde kysset kom inn døra i morgenkåpe, åpnet den og hadde ingenting under. Spurte hva jeg syntes, men fikk ikke sagt noe før jeg hadde ene bryste hennes i hånden min og tunga hennes i munnen min. Hun skjønte heldigvis at jeg ikke kom til å holde ut særlig lenge så hun tok full kontroll og lot meg komme først og så dirigerte hun meg igjennom det hele på henne, så når hun da hadde fått kommet var jeg klar igjen og fikk velge hvilken stillingen jeg ville miste jomfrudommen på og sa cowgirl mens jeg suger på brystene. 

Det satte sine spor for å si det sånn, får selvfølgelig gjort det andre ganger også, men med samboeren min nå så er det ikke bursdags blowjob som er på topp menyen. Så når jeg får lov å være helt egoistisk den ene dagen vil jeg at hun skal dra det så langt ut som mulig så hun rir meg veldig sakte mens jeg får leke med brystene hennes nøyaktig som jeg vil. I starten spurte hun meg faktisk om jeg var redd for å si om jeg kanskje hadde en sånn "mann baby" fetisj, og da jeg ikke ville at det skulle tolkes feil fortalte jeg henne at det er som å oppleve et av de fineste minnene jeg har på nytt, men denne gangen (tførste det skjedde) er det med noen jeg virkelig elsker og ikke bare er kåt på. Om jeg da samtidig holder henne på ansiktet føler jeg meg så trygg og elsket som det går ann å føle seg, og etter det har jeg fått gjøre det mer enn på bare bursdagene mine når hun mener jeg har virkelig fortjent det 😛 

Anonymkode: ee6b4...f6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange slike tråder for tiden?

Anonymkode: 56c06...5b8

Kanskje fordi vi lever i 2018, og tidene har gudskjelov forandret seg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange slike tråder for tiden?

Anonymkode: 56c06...5b8

ville heller hatt flere sånne tråder enn de dritetrådene som det har vært mange av i det siste... 

Anonymkode: c1f61...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ville heller hatt flere sånne tråder enn de dritetrådene som det har vært mange av i det siste... 

Anonymkode: c1f61...15e

Dritetråder?

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kvinne var 35 lå jeg med en annen kvinne som var tyve år eldre. Det var to voksne mennesker som hadde en fin stund, og vi er gode venner i dag. :)

Anonymkode: 0f914...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann på 30 og liker eldre damer, har en 50 år gammel dame som fast sexpratner. Tenner på alderforskjellen så ser for meg at jeg også kunne tent på å ligge med en 25 åring når jeg blir 40. 

Anonymkode: 787bf...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er mann på 30 og liker eldre damer, har en 50 år gammel dame som fast sexpratner. Tenner på alderforskjellen så ser for meg at jeg også kunne tent på å ligge med en 25 åring når jeg blir 40. 

Anonymkode: 787bf...97e

De vil jo være 15 nå

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

De vil jo være 15 nå

Anonymkode: aaa4d...980

Vet ikke hvorfor du er så opptatt av 15-åringer, men den seksuelle lavalderen er 16. 

Anonymkode: 787bf...97e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvorfor du er så opptatt av 15-åringer, men den seksuelle lavalderen er 16. 

Anonymkode: 787bf...97e

Hva prater du om? Jeg er ikke opptatt av 15 åringer

Anonymkode: aaa4d...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Kan dere slutte å prate om 15-åringer i en tråd om valg av sexpartner? Det er bare grisete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke kjønn er du? 

Anonymkode: 52e7a...14f

Selvsagt!

Mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig kvinne du Arabella.😉

Anonymkode: e6ea3...a10

Litt kravstor, kanskje? :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer på 25 er feiende flotte å sexy å jeg kan stå å titte ganske mye på dem av og til, men å gå til det skritt å ha sex med ei? Tror faktisk ikke det. De er nok for unge. Nøyer meg med å titte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...