Smørblomsten Skrevet 27. april 2005 #81 Del Skrevet 27. april 2005 23 land! Sør-Afrika Botswana Zimbabwe USA Singapore Malaysia Thailand Vietnam Hellas Storbritannia Spania Frankrike Nederland Tyskland Belgia Sverige Danmark Tsjekkia Ungarn Brasil Argentina Tyrkia Luxenburg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 28. april 2005 #82 Del Skrevet 28. april 2005 12 Norge Sverige Danmark Finland England Frankrike Tyskland Østerrike Polen Hellas Malta Portugal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 30. april 2005 #83 Del Skrevet 30. april 2005 Totalt 31 land (da har jeg inkludert Norge vel å merke..): USA, Mexico, Cuba, Bahamas Norge, Sverige, Finland, Danmark, Island, Irland, Storbritannia, Tyskland, Nederland, Sveits, Østerrike, Liechtenstein, Italia, Frankrike, Spania, Monaco, Andorra, Portugal, Hellas, Tyrkia, Bulgaria Egypt, Tunisia, Forente Arabiske Emirater, Kina, Malaysia, Thailand ...Fler skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #84 Del Skrevet 30. april 2005 Husker ikke alle, men tar de jeg kommer på. Danmark, Egypt, Tyskland, Frankrike, Portugal, Australia, England, Skottland, Nederland, Sveits, Østerriket, Malaysia og Spania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ii Eføy Skrevet 1. mai 2005 #85 Del Skrevet 1. mai 2005 Sverige Danmark Tyskland Denne lista mi ble jo bare uhyre lang! Jeg har som dere ser, reist veldig lite iløpet av mine 24 år, men det er aldri for sent å begynne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 1. mai 2005 #86 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har vært i 16 (snart 17) land : -Norge -Sverige -Danmark -Finland -Island -Færøyene -Tyskland -Østerrike -Sveits -Italia -Hellas -Nederland -Tjekkia -Frankrike -England -Skottland (snart Kina) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #87 Del Skrevet 2. mai 2005 26 Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Nederland, Belgia, Luxenburg, Østerrike, Italia, Frankrike, Sveits, Jugoslavia, Hellas, Andorra, Lichtenstein, England, Irland, Indonesia, Malaysia, Sri Lanka, Thailand, yemen, egypt, sudan, malta, Estland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 2. mai 2005 #88 Del Skrevet 2. mai 2005 Har vært i 13 land Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, italia, Spania, Portugal, Marokko, England, Irland, Luxenborg, polen og Hellas (Mallorca går vel under Spania??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 3. mai 2005 #89 Del Skrevet 3. mai 2005 19 Sverige, Finland, Danmark, Storbrittania, Nederland, Østerrike, Spania, Hellas, Bermuda, USA, Den Dominikanske Republikk, Cook-Islands, Fiji, New Zealand, Australia, Singapore, Malaysia og Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 3. mai 2005 #90 Del Skrevet 3. mai 2005 19 land. 8 %. Men eg synest og at prosenten blir litt juks; eg har såvidt vore innom USA, og mesteparten av Canada er jo villmark (og der har eg ikkje vore). Noreg, Danmark, Sverige, Tyskland, Nederland, Belgia, Luxembourg, Frankrike, Austerrike, Sveits, Liechtenstein, Spania, Italia, Vatikanstaten, Polen, Tsjekkia, Storbritannia. Canada, USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. mai 2005 #91 Del Skrevet 3. mai 2005 11 land om jeg ikke husker feil. Danmark Sverige Finnland Russland Tyskland Storbritania (og Skottland, skottene blir vel fornærma fordi jeg ikke teller dem ) Hellas Tyrkia USA Island Frankrike Fler enn jeg trodde faktis, og jobber med å legge nye til lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #92 Del Skrevet 5. mai 2005 Skal vi se... Sverige Danmark Finland Russland Estland Latvia Tyskland Nederland Belgia Frankrike Italia Sveits Østerrike Liechtenstein Luxemburg Storbritannia Irland USA Tsjekkia Kina (Hong Kong) Sør-Korea Og så har jeg vært i Bergen. Inklusive Bergen blir det vel 22 land..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronelle Skrevet 7. mai 2005 #93 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal vi se: Sverige Finland Danmark Island Tyskland Øsrerrike Ungaren Kroatia Italia Sveits Frankrike Spania Marokko Belgia Kina Australia 16 blir det vel og forhåpentligvis skal det bli noen land til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Lakris Skrevet 8. mai 2005 #94 Del Skrevet 8. mai 2005 14 Namibia Botswana Zambia Zimbabe, Sør-Afrika Queensland New South Wales Sverige Danmark Finland Tsjekkia Egypt Spania Island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darcy Skrevet 17. mai 2005 #95 Del Skrevet 17. mai 2005 8 land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2005 #96 Del Skrevet 18. mai 2005 Tja la meg se... 1. Sverige 2. Danmark 3. Tyskland 4. Østerrike 5. Italia 6. Tideligere Joguslavia 7. Tjekkia 8. Slovenia 9. Ungarn 10. Kypros 11. Israel 12. Egypt 13. Estland 14. Latvia 15. Spania 16. England Og om 3 dager kar jeg vært på Kreta også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 19. mai 2005 #97 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har vært i 16 (snart 17) land : -Norge -Sverige -Danmark -Finland -Island -Færøyene -Tyskland -Østerrike -Sveits -Italia -Hellas -Nederland -Tjekkia -Frankrike -England -Skottland (snart Kina) Nå har jeg vært i 17 land. Kom hjem fra Kina igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. mai 2005 #98 Del Skrevet 19. mai 2005 1. Sverige 2. Danmark 3. Frankrike 4. Kypros 5. Thailand 6. Norge Skulle gjerne vært i mange, mange flere land.... og det håper jeg kommer med åra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elin-gjest Skrevet 22. mai 2005 #99 Del Skrevet 22. mai 2005 1) Sverige 2) Danmark 3) Tyskland 4) England 5) Nederland 6) Hellas 7) Russland 8) Indonesia 9) USA 10) Belize 11) Dominica 12) St Lucia 13) Guadeloupe (Fransk øy i Karibien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. mai 2005 #100 Del Skrevet 22. mai 2005 14 land utenom mellomlandinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå