Gå til innhold

Iransk general: – Israel stjeler skyer og snø fra Iran for å tørke ut landet


Opplyst

Anbefalte innlegg

Da vet jeg at du omtrent har brutt 90% av disse budene du beskylder Israel for å bryte :) Så du er ikke den rette til å kaste den første steinen :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Da vet jeg at du omtrent har brutt 90% av disse budene du beskylder Israel for å bryte :) Så du er ikke den rette til å kaste den første steinen :) 

Det er nå det med å drepe relativt uskyldige jeg synes er ille.

Og jeg kaster så mange steiner jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, T-Rex skrev:

Det er nå det med å drepe relativt uskyldige jeg synes er ille.

Og jeg kaster så mange steiner jeg vil.

Dette er jo en stat vi snakker om når det gjelder Israel, og de har under visse omstendigheter rett til å gripe til "sverdet" som står i de samme skriftene som du henviser til :)  Det har ikke du som enkeltperson uten at det er rent selvforsvar. Og ja du kan kaste stein så mye du vil, men da må du tåle at andre påpeker hykleriet ditt!

Stater dreper hele tiden, ikke minst ved lover de innfører. Det er dødsstraffer, det er drap på barn i mors liv, og det er ikke bare Israel som gjør dette! De fleste land har gjort dette på en eller annen måte i sin historie.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stjele skyer må nødvendigvis innebære værmodifisering, altså geoengineering. Skyer stjeles ikke med diger håv som i et eventyr.

Siden temaet er tabu blir det ikke omtalt av media og myndigheter her til lands.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...